Dominik přišel k mojí posteli. ,,Jak ti je?" optal se mě. ,,Jako po porodu" prskla jsem po něm. Do pokoje přišla sestra, s mojí holčičkou. Konečně jsem pořádně při smyslech a můžu si jí užít. Vzala jsem si jí k sobě a posadila se. ,,Ahoj lásko, já jsem tvoje máma a ty jsi moje holčička, navždy tě budu milovat." šeptala jsem.
Všichni na mě koukali jako na sluníčko. ,,Můžu si jí půjčit?" kouknul na mě nejistě Kuba. Nakonec jsem kývla a podala mu Vikynku. ,,Já jsem strejda Jakub, budu tě chránit jako tvojí maminku" tohle mě zahřálo u srdce. Potom mojí Viky předal Dominikovi.
Nad tím jsem se zamračila. ,,Já jsem tvůj táta. Budu ten chjlap, kterej tě bude vždy chránit. I tvojí maminku, a přes všechny chyby vás miluju. Obě, jste moje princezny" dořekl Nik s úsměvem, Viky mi předal a odešel. V tom jsem propukla v pláč, bolí to ví, než si kdo myslí.
Nejde mi zapomenout na ty nádherné chvilky. Začala jsem vzpomínat, na společný smích, mazlení, lásku, energii a úsměv co mi rozdával. ,,Půjdeme, asi potřebuješ být jen s Viky." ohlásil Viktor. Jen jsem kývla. Všichni odešli. ,,Vikynko, co myslíš, měla bych mu odpustit? Potřebuješ tátu, ale já už to nezvládnu" zavzlykala jsem.
Vikynka se na mě usmívala jako sluníčko. Jěště, že jí mám. Teď by mě mohla z depresí dostat. Byla jsem vyčerpaná, podařilo se mi Viky uspat. Lehla jsem si do postele a zavřela oči. Zavrtala jsem se do peřiny a usla. Spala jsem celkem dlouho....
Asi jsem byla vyčerpaná z porodu. Protože jsem spala přes celou noc, ikdyž jsem hodněkrát vstávala k Viktorce, jelikož se budila. Musela jsem jí dát jíst, utišit a uspinkat. Ráno jsem vstala docela vyspaná. Vsala jsem, obdržela jsem zprávu, že už mohu domů.
Zabalila jsem si věci. Andreu jsem poprosila, aby ni zabalila. Jelikož se stěhuju do svého, od jeji domova to bylo jen asi 4 nebo 5 domů (berte to tak, že v této povídce bydlí Viktor v Pardubicích) dokonce mi převozili všechno co jsem u nich měla, ke mně domů.
Byla jsem jim za to vděčná. ,,Ahoooj" ozvali se ze dveří Andrea a Viktor. ,,Názdaaar" usmála jsem se na ně a dobalovala jednou rukou věci, jelikož v jedné jsem měla Vikynku. ,,Půjč mi jí" řekl Viky. Kývla jsem a podala mu jí. Začal něco mumlat na malinkou a já si dobalila věci.
Ruce jsem natáhla na malého Viktora. ,,Pojď ke mně" usmála jsem se, zvedla jsem si ho do náruče, objala ho a dala mu pusu. Moc jsem Andy a Vikyho nevnímala. ,,Tinoo, ať mi jí půjčí" koukla na mě Andy, trošku jsem se zasmála. Připoměla mi dítě, co se hádá o hračku.
Pohled jsem obrátila na Viktora. ,,Tak jí pujč" udělala jsem štěnecí oči, nakonec jí Andree půjčil. ,,Co kdyby jsme měli druhý?" koukla s úsměvem Andrea na Viktora. ,,Tino, zachraň mě. To byla jenom prasklá ochrana" zasmál se Viktor. ,,Idiote" uchechtla jsem se. ,,Tak si naser debile" zasmála se Andrea.
Vydali jsme se ven, do mého domu. Došli jsme tam. V obýváku bylo na stole šampaňské, sklenky. A taky takový "plakát" s popisem VÍTEJ❤ Bylo tam hodně sklenek. 14 sklenek. Nepochopitelně jsem se koukla na Viktora a Andy. ,,Někdo by tě rád viděl" prstem Vikto ukázal za mě.
Stála tam celá M+ crew. S kytkami, dárečkami a obálkami... Nadechla jsem se, protože jsem je celpu dobu neviděla. Ale byla jsem ráda, že tu jsou. Až na Dominika, který by tu fakt být neměl. ,,Promiň nám to" řekl Daniel. ,,Zachovali jsme se jako kokoti" dořekl Pepa. ,,Omlouváme se" řekl znovu Robin. Ze zadu povystoupil Andy, můj druhý "bff".
Pousmála jsem se na něj. Ten jen natáhl ruce na náznak, abych ho obejmula. Rozeběhla jsem se a obejmula ho. Zatočil se se mnou až mě trošku zvedl ze země. Přivítala jsem se takhle se všemi, až na Nika. Od toho jsem odešla, viděla jsem jeho sklamaný výraz, ale zaslouží si to.
Ejooou, máte tady další kapču. Co myslíte? Zaslouží si to Dominik? Podle mě určitě ano. Ale nebojte, brzy je plánuju usmířit, ale takhle kniha zároveň bude končit. Nesmutněte, už píšu další příběh a pak tu mám jeden na přání, který bude o Konexovi. Dejte folow a čtěte, budu moc ráda, za vaší podporu až už ve formě komentu, hvězdiček nebo folow. Miluju vás💋
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Teen FictionFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐