Zaslouží ai to. Udělal to nejhorší co mohl, ve chvíli kdy jsem ho kvůli maličké
potřebovala. Maličká. Kde vlastně je? Začala jsem se ohlížet. V ruce jí měl Radek. Usmála jsem se a sedla si. Ke mně přišel Andy. ,,Nejsi na něj trochu moc zlá?" kouknul na mě.Zakroutila jsem hlavou. ,,Ne Andy, to co udělal mu neprominu. Je to hajzl. Všechny jsem vás kvůli němu ztratila." mluvila jsem otevřeně. ,,Já vím, je fakt, že se zachoval jako zmrd, ale za celou dobu nikoho neměl a mluví jen o tobě a o Viky" koukl na mě Andy.
Povzdychla jsem si a koukl se n místo odkud Nik odešel. ,,Dáme bazén?" usmál se Jakub a přišel k nám. Zapoměla jsem vám říct, že mám obrovský bazén v zemi. ,,Jo můžeme" kývla jsem. Všichni se sebrali a šli k bazénu. Já jsem šla nachystat drinky. Přichystala jsem pinacoladu, jelikož jí miluju.
Nechala jsem jí cbladit a mezi tím, jsem si zapletla pevný drdol a šla si pro plavky. Moje plvky byli celkem hot. Byli černé a různě provázané, zvýrazňovali postavu a vše. Svojí maličké jsem dala plavky s minnie a vzala si pro ní kruh kolem krku, který jsem si koupila.
Došla jsem za klukama a Andreou. Nik nikde nebyl. Možná mi ho bylo trochu líto.. Šla jsem k bazénu, všichni dělali píčoviny. Poprosila jsem Andy, ať nachvilku vezme malou, abych mohla skočit do bazénu. Zapoměla jsem říct, že Andree jsem plavky půjčila.
Ta kývla a vzala si jí. Já se rozeběhla a skočila salto. V ten moment všichni začali pískat a tleskat. Usmála jsem se a vzala si Vikynku. Různě jsem si s nï hrála a kluci taky. Po hodině byla Viky i Viktor vyčerpaní, tak jsme je dali spát. Potom jsme si s Andreou vzali deku, opalovací krém a lehli jsme si na deku.
Obrátil jsem se na břicho. Cítil jsem, jak mi někdo maže záda krémem, ale Andy ležela vedle mě. Koukla jsem se a byl to Robin. ,,Zkus něco a jsi mrtvej" varovla jsem ho. ,,Nežiš asi předevšema budu něco zkoušet ne" zasmál se a rozepl mi vršek plavek, aby mě mohl namazat ,,Díky" řekla jsem s úsměvem. ,,Za nic " odpověděl a odešel zpátky ke klukům.
Tohle všechno pozoroval Nik s nasraným výrazem. Viděla jsem ho, ale bylo mi to ukradený. Ať si klidně žárlí. Po asi půl hodině opalování jsem si zavázala plavky a šla do vody. Chvilku jsem si plavala na druhé straně bazénu. Pomalu jsem šla ke klukům a ze zadu jsem potopila Kubu.
Ten mě rycvhle stáhl sebou pod vodu. Rychle jsme vyplavali a já si prostřela oči. Všichni se smáli. ,,Mrcho" ušklíbl se. Jen jsem na něj vyplázla jazyk. Dominik seděl opodál a kouřil. Chtěla bych, aby byl mezi námi... Pořád i přes tu bolest ho miluju.
Asi jsem úplnej idiot.Tak strašně hloupá láska, ale je otcem Viky. Až vyroste, ptala by se. Nesmím na to myslet, musím ho vypustit z hlavy. Vylezli jsme z bazénu, kluci se ptali, jestli tu můžou přespat. Řekla jsem jim, že jasně. Vydali jsme se dovnitř. Viktorka dám spát k Vikynce já s Andreou u mě.
Přemýšlela jsem, když v tom mě někdi vyrušil. ,,Máš tu nějakej velkej pokoj?" zeptal se Kuba. ,,Jo jasně, proč?" usmála jsem se. ,,Žeby jsme šli všochni do jednoho a dělali blbosti a tak" objasnil mi. ,,Tak já to připravim" zasmála jsem se a šla jsem pro matrace a deky.
Vytáhla jsem dvě obrovské nafukovací matrace, na které se vejdou tři lidi. To je 6 členů z krku. Potim tři nízké matrace matrace pro dva. Dalších šest. Jeden člověk zbýva... Natáhla jsem tři deky na sebe, aby nespal na tvrdu. Dala jsem tam polštáře a bylo hotovo.
Potom jsem donesla malý skleněný stůl z obýváku. Na něj jsem dala mísu s chipsami, další se ušenkami a pak talíř s čokoládou. Připravila jsem tam jednu becherovku, 12 panáků a džusy. Končně to bylo. Všichni mezi tím seděli v obýváku a povídali si.
Pohled jsem přemístila na Hasana. ,,Kde je?" zeptala jsem se, myslela jsem tím Nika. ,,To nevím, neukázal se tu, je celkem divný, smutný.. Nevím.." odpověděl. Přemýšlela jsem nad tím, mám ho jít hledat nebo ho nechat? .. Nevím...
Ejoou, další kapitola je na světě, počítám, že příští kapitola nebo dvě, budou poslední. Doufám, že všichni čtenáři tohoto příběhu, budou číst i můj druhý, který nese název "Záchrana" a až ukončím tento příběh, začnu psát další o Konexovi. Mám vás ráda💜
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Fiksi RemajaFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐