30

2.2K 67 15
                                    

Otočila jsem se na Dominika, ktwrý už byl vzhůru a měl mobil v ruce. ,,Dobré ránko lásko" dal mi pusu do vlasů. ,,Dobré" pusu jsem mu oplatila na tvář. Vstala jsem a šla ke skříni, stála jsem tam zhruba deset minut. V tom vstal Dominik a ze skříně vytáhl moje černé minikraťasy Calvin Klein a k tomu černou Calvin Klein mikinu která byla slabá a dělaná jako crop top.

Koukla jsem se na něj. On mi jen zabouchl skříň. ,,A teď jako děláš co?" založila jsem si ruce na hrudi. ,,Vybírám za tebe tvoje prádlo, páč by jsi tady byla další dvě hodiny a já mám s tebou jiný plány" ohlásil a olízl si horní ret. Já jen dělala,jako že nevím o co jde.

Vzala jsem si oblečení do rukou. ,,A jaké se mnou máte plány pane Citto?" optala jsem se, jakože fakt nevím. Nik si mě přitáhl k sobě. ,,Když píchám na podlaze jí " zazpíval kousel písníčky, ze svojí písně "Chtěli by to mít," ,,Vážně? Ale já nemám zájem" zasmála jsem se.

Nik na mě jen koukl štěněčíma očima. ,,Notaaak, nebuď na chudáka Dominika zlá" udělal jakože brečí. Přitáhla jsem si ho k sobě. Začali jsme se líbat a opravdu jsme skončili tak, jak to před chvílí zarapoval. Po všem jsemsi vzala oblečení, co mi vybral
Domi.

Odešla jsem do koupelny a práslo hodila na pračku, v tom se mi udělalo celkem zle a okamžitě jsem se musela vyvracet. Netuším, co se stalo, ale asi jsem něco špatného snědla. Vykoupala jsem se a usušila si vlasy fénem. Sepla jsem si je do vysokého uplého copu.

Vrátila jsem se za Nikem, který nebyl v pokoji. Sešla jem do kuchyně. Tam seděli i kluci a pili kávu. Já si vzala jen sušenku. Snědla jsem si jí a ihned se mi udělalo zle a musela jsem zvracet. Klekla jsem si k záchodu. Cítila jsem jak mi někdo drží blasy, abych si je nepozvracela.

Nadechla jsem se a otřela si pusu. Jakub byl opřený o futra a koukal na mě. Dominik mi držel vlasy. ,,Děkuju" zašeptala jsem a vlasy jsem si sepla do drdolu. Bylo mi fakt zle, ale tvářila jsem se, že je to ok. ,,Nechceš do nemocnice?" kouknul na mě Jakub. ,,V žádným případě" zakroutila jsem hlavou.

,,Možná bys měla lásko" kývnul Dominik. ,,Jenom se mi udělalo zle, špatná sušenka" odpověděla jsem s klidem. Nezmínila jsem se o tom, že jsem zvracela i ráno. ,,Musíme do studia, zvládneš to?" kouknul se starostlivě Kuba. ,,Budu v pořádku zlatíčka" odpověděla jsem a vstala.

Došla jsem do pokoje. Bolelo mě celý den břicho a několikrát jsem zvracela. Rozhodla jsem se zajít si k doktorovi. Šla jsem do nemocnice. Chvilku jsem seděla a čekala a potom mě konečně příjmuli. Vše jsem jim popsala, udělali mi několik testů. Čekala jem jak dopadnou.

Přišel ke mně celkem mladý doktor. ,,Slečno Vlčková, moc vám gratuluju, jste těhotná" usmíval se. Švihla jsem sebou. Po chvilce jsem se probrala, bylo mi zle. Okamžitě jsem se rozbrečela. Vytáhla jsem si telefon, nevolala jsem nikomu jinému, než Vikymu.

J-Já|V-Viktor

J: ,,V-v-Viky?" říkala jsem uplakaně a vystrašeně.

V: ,,Prosimtě, co se děje Tino? Jsi v pořádku?" zněl ustaraný hlas.

J: ,,Viky nemohl by jsi přijet prosím? Moc tě prosím" zněla jsem asi dost zle.

V: ,,Jasně, už jsem v autě" rozeznělo se nastartování auta. ,,Kde jsi?" řekl rychle.

J: ,,Nemocnice, neptej se co mi je a jeď. Hlavně opatrně." típla jsem telefon.

Sedla jsem si na lavičku před nemocnici. V ruce jsem měla kafe, klepala jsem se a slzy mi tekly. Zavřela jsem oči, v tom jsem slyšela tůrování auta. Viky. ,,Nasedej dělej." ozval se z auta a já nasedla. ,,Tak co se děje brouku?" koukl na mě Vikor.

Pevně jsem sevřela kafe. ,,Viky .... Jsem těhotná"  řekla jsem neklidně. Viktor dupl na brzdu v parkovišti a obejmul mě. ,,Neplakej, bude to dobré zlato" svíral mě Viktor. ,,Co Dominik?" koukla jsem na něj. ,,Je to i jeho chyba, takže to musí pochopit" mluvil klidně.

Opřela jsem hlavu o jeho rameno, Viky mě hladil ve vlasech. Seděli jsme a mluvili asi hodinu. ,,Tak fajn... Zavezeš mě před studio? Nějak to říct musím " ozvala jsem se. Viktor kývl a jeli jsme.

Ejooou, je tu další díl. Tak co? Čekal někdo, že Tina otěhotní? 😁

~Jenny❤

Ani na ní nekoukej!  |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat