Po tom co jsme se vrátili jsem se posadila. Kluci něco zpívali, pak přišel na řadu Dominik a písničkou jizvy. Zaposlouchala jsem se do ní, protože to je písnička, kterou vážně miluju. Nějak tak dozpíval ,,Tak a teď nám něco předvede Tina ne?" koukl se na mě chlapec, kterého mi představili jako Deckyho.
,,Ou co? Ne to ne já nezpívám" zasmála jsem se a koukla na ně. ,,Aaale notak, jsi Vlčková, určitě v tobě něco bude Tino" usmál se Dominik. ,,Já nevím... Nepříjde mi to jako dobrý nápad." zakroutila jsem hlavou. Nakonec mě fakt přemluvili. Dali mi text a já začala rapovat.
,,Ty pičo, tak tohle je něco. Máš talent holka" koukl na mě Hasan. Jen sem se nad tím pousmála a koukla co dělá Jakub. V celku jsem se cítila dost divně, mezi jedenácti klukama. ,,Budu na chvilku muset, za čtvrt hodiny budu zpátky." usmál se a koukl na mě Jakub -No to si doprdele dělá srandu. On mě tady jako nechá- zaskučela jsem v duchu, ale nedala to najevo.
,,A já půjdu domů" řekla jsem rychle ,,my ťa nezožeriem" zasmál se Konex a já se jen nervózně zasmála. ,,Neboj, za 15 minut budu zpátky" zasmál se Jakub a já jen seděla na gauči. V tom se přiřítil Dominik. Byla jsem ráda, ale na druhou stranu, jsem právě tohle nechtěla.
,,Tak co máš dneska v plánu? Někam zajít?" usmál se šibalsky Dominik a koukl na jeho mikinu co mám na sobě. ,,Vážně ti sluší" uchechtl se ,,Jo.. Ehmm no dneska asi nikam, nebo mě Jakub zabije a jo díky" zasmála jsem se a koukla na mikinu, která mi byla obrovská. ,,Je vůbec možný, že jsi tak malinká?" koukl na mě pobaveně Dominik. ,,Je vůbec možný, že jsi jako mrakodrap?" zasmála jsem se a se mnou snad všichni ze studia.
Dál jsem už nevěděla co dělat. Jakub byl samozřejmě pryč už asi hodinu a já tam jen mlčky seděla. Všichni skoro už odešli, až na Deckyho Hasana a Dominika. ,,Lidi co dneska něco podniknout? Třeba bez chlastu a tak?" koukl se na nás tři Domenik ,,Ty a bez chlastu? Dominiku, to nevydržíš. Ty, kurvy a chlast to je prostě polovina tebe" zasmál se Decky.
Z Domenikova pohledu
Kurva. Myslím, že tohle říkat neměl, takhle jí nedostanu. Viděl jsem jak se v tom, když začal Radek (Decky) o kurvách zasekla. ,,Co to meleš Radku? To není pravda" řekl jsem na svojí obranu. Josef (Hasan) i Radek na mě nechápavě koukali.
,,No pokud pan Vlček dovolí, tak mi je jedno co budeme dělat." promluvila Tina a já se k ní jen otočil. ,,Vážně? Jedno? Dáme čtyřku?" uchechtl jsem se. ,,Tak tyhle poznámky si nech pro sebe. Nebo ti ten ret nestačil?" opáčila mi a já se musel zasmát.
Byla tak dokonale drzá. Ale... Přece jí chci jen do postele. Jedna láska, už mi stačila, znova si to prožít nechci. Koukl jsem se na hodiny, když v tom se konečně přiřítil Kuba. ,,A kde si kurva byl hodinu a půl, když si říkal 15 minut?" koukl jsem se na něj naštvaně. ,,Mami byl jsem něco zařídit" zasmál se Jakub a s ním i ostatní.
,,Tak co budeme dělat?" řekl jsem když jsem se koukl na Tinu, která koukala do telefonu, který byl Jakubův. ,,Co to máš kurva za úchylný fotky a zprávy?" koukla se zděšeně Tina a odhodila Jakubův telefon. ,,Kdyby jsi tam nelezla, nic nevíš broučku." zasmál se a telefon si vzal.
Šel jsem před studio dát si trávu. Zapálil jsem si a pozoroval okolí, v celku tam nikdo moc nebyl a já jen přemýšlel, jak dostat Tinu.
Z Tinina pohled
Seděla jsem na gauči, vedle mě i Jakub a Radek s Pepou seděli naproti. Přemýšlela jsem pořád nad Nikem. Nějak mi to nedalo, co se to teď děje? Chce se se mnou jenom vyspat nebo ne? Hučelo mi v hlavě. ,,No co kdyby jsme šli k nám, tam něco vypili a nějak se zabavili?" koukl na všechny Jakub. ,,Já jsem pro" kývla jsem hlavou.
Všichni ostatní souhlasili. Vydali jsme se před klub, kde byl Dominik s nějakou štětkou. Upřímně se ve mně vařila krev, ale proč? Vždyť spoku jic nemáme, tak proč jsem na ní měla takový vztek? Povzdychla jsem si. Radek všechno Nikovi vysvětlil. Dominik se ozval, že příjde později.
V bytě
Odemkla jsem dveře, vešla jsem a plácla sebou do svojí postele. Byla jsem tak trochu unavená. ,,Ty nepůjdeš za náma?" přišel do pokoje Kuba. ,,Možná za chvilku příjdu. Jen mi dej pár minut" odpověděla jsem. Jakub jen kývnul a odešel, já se párkrát protáhla v posteli a nakonec jsem usla.
V tom mě asi za 10 minut probudil zvonek. Kdo to asi bude? Dominik? Vyškrábala jsem se z postele a šla otevřít. Byl to fakt Dominik ,,Kluci jsou v obýváku." řekla jsrm a šla jsem do svého pokoje, kde jsem se konečně převlíkla a věci hodila do pračky. Potom jsem se vydala ke klukům.
Eeej, dneska trochu nudný díl. No doufám, že se to postupem času rozjede.
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Fiksi RemajaFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐