9

3.4K 82 6
                                    

Seděla jsem na lavičce. Moc se mi do toho nechtělo. Upřímně jsem se bála. ,,Alee, jsi přece Vlčková, koukni se na Jakuba" uchechtl se Viktor. ,,Já nejsem Yzo, abych měla potetovaný víčka, ale jo. Myslim si, že to dám" zasmála jsem se. Potom už jsem byla na řadě.

Porozhlédla jsem se po salonu, bylo to zajímavé. Všelijaké tetováni, řekla jsem si, že to fakt nebude tak strašný. ,,Tak se posaď, nebo lehni." řekl nějaký kluk. Nebyl ani moc starý, ale tetování měl snad všude. ,,To znělo jak na psa" šeptla jsem k těm dvoum a ty se nad tím jen zasmáli.

Lehla jsem si na lehátko a vyhrnula si triko, kde mělo být moje první tetování. Hned jsem se koukla na stroj, který bral ten kluk do ruky. Nějak jsem se toho tak extrémně nebála. ,,Nechceš si dát to triko dolů?" uchechtl se Dominik. Jen jsem mu ukázala prostředníček. V tom už jsem cítila dopad na moji kůži.

Skoro vůbec to nebolelo, dost mě to překvapilo. U toho tetování jsme strávili asi dvě-tři hodiny. Na břiše jsem už měla psí známky s křídlami a mým jménem. Byla jsem s tím plně spokojená. Přetočila jsem se na břicho, tatér začal dělat červený květ, sice to bolelo o mnoho víc, ale dalo se to vydržet. Růže trvala jen hodinku a půl.

,,No paráda" řekli kluci sborově, při pohledu na moje tetování. Jen jsem se zazubila. ,,No tak co teď?" zeptala jsem se. ,,Já musím do studia. A budu doufat, že příjde i Jakub." řekl Nik s úšklebkem. ,,A já musím za malým." řekl klidně Viktor. ,,Klidně se s maličkým kdykoliv stav, ráda ho uvidím jo?" usmála jsem se na Vikyho. ,,A co já? Mě ráda neuvidíš?" koukl se ukřivděně Nik a jakože začal brečet.

Musela jsem se nadtím zasmát. ,,Jo.. Tebe taky, vlastně všechny od vás z labelu" usmála jsem se. Viktor mě hodil domů. Na rychlo jsem oba obejmula a vyrazila do bytu. Byla jsem spokojená, že konečně mám tetování. Koukla jsem se rychle po bytě, jestli je doma Kuba.

,,Jakube?!" křikla jsem na celý byt. ,,Jo?" ozvalo se z koupelny. ,,Chtěla jsem vědět, jestli žiješ, nebo ei chcípnul" uchechtla jsem se. ,,J. I ... Uby.." uslyšela jsem koktat Jakuba. ,,Čistíš si zuby?" poznala jsem z vykoktání. ,,Jo" řekl rychle Kuba. ,,Tak se pojď ukázat" řekl rychle.

Vešla jsem do koupelny, kde stál Kuba a myl si kartáček. ,,No tak ukaž" prohodil s úsměvem. Nejprve jsem mu ukázala břicho se známkami. ,,Wow vypadá to dobře" kývl s úsměvem. ,,Taky si myslím" kývla jsem. A potom mu ukázala růži. ,,No ta je super" usmíval se.

,,No nic, já teď půjdu do studia, kdykoliv můžeš přijít" usmál se Kuba. Rychle jsem ho obejmula a šla si zapálit na balkon joint. Zorničky se mi rozšířili, nijak víc to se mnou, ale nedělalo. Potom jsem uklidila v bytě a pak se koukla na pár dílů oblíbeného seriálu.

Po dlouhém přemýšlení a nudění se, jsem se rozhodla, že půjdu něco uvařit. Vybrala jsem si, že zkusím domácí tortilu. Dalo mi to docela zabrat, ale nakonec jsek to zvládla. Povedla se mi dokonale, samozřejmě fotka na instagram nesměla chybět.

Umyla jsem nádobí atp. Zase jsem se začala nudit, napadlo mě, že se kouknu za klukama do studia. Tak jsem na sebe hodila mikinu, s potiskem "Yzomandias" a vydala se do studia. Byla jsem tam skoro hned, jelikož jsem si vzala aixam.
Popošla jsem do dveří, otevřela a vešla do studia.

,,Heeey, koho to vidim" otočil se s úsměvem Hasan. ,,Taky tě ráda vidím" usmála jsem se taky. Naštěstí tam byl jen Pepa a Kuba, ale co Nik? Říkal, že tu bude taky...
,,Kde je Nik?" koukla jsem se na oba kluky. ,,Eh, vzal si nějakou štětku dozadu" ukázal na dveře.

Okamžitě mi vytriskli slzy do očí. Rychle jsem se otočila, aby to kluci neviděli.
,,Jdu si zapálit." řekla jsem rychle a vyšla ven. Opřela jsem se o aixam a začala brečet, bylo mi to líto, proč jsem byla tak blbá a Jakuba neposlechla. V tom mě někdo objal. Byl to Jakub.

,,To kvůli němu? " zeptal se Kuba. Kývla jsem a taky ho obejmula. ,,Měla jsem tě poslechnout. Byla jsem blbá, a teď je mi to líto. Kéž by to šlo vrátit" povzdychla jsem si a utírala si slzy. ,,Nik je kretén" ozval se další hlas. Byl to Viktor.
,,Oh ráda tě vidím" usmála jsem se. Rychle mě obejmul. ,,Neber si to tak, bude to v pohodě, dojde mu, že udělal chybu. Věř mi" mluvil klidně Viktor.

Ejooou a další díl je na světě. Doufám, že vás to trochu baví.

~Jenny❤

Ani na ní nekoukej!  |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat