Probudila jsem se brzo ráno, kolem 7:00. Koukla jsem po ostatních. Pomaličku jsem se dostávala z Nikova objetí. ,,Čičinka odchází?" zašeptsl chraplavým a rozespalým hlasem Domi. ,,Čičinka se jde umýt a udělat snídani čtyrem kocourům." šeptla jsem s úšklebkem. Nikovi jsem dala pusu.
Vylezla jsem a rozešla se do vého pokoje. Strávila jsem hodinu nad výběrem oblečení. Nakonec jsem se rozhodla pro červený šněrovací crop top a roztrhané bílé džíny. Zalezla jsem do koupelny. Natáhla jsem se do vany a asi hodinu seděla a koupala se.
Vyšla jsem z vany a na hlavu si namotala ručník, oblékla jsem se a začala si sušit vlasy. Po vysušení jsem si je zapletla do složitého drdolu. Vzala jsem si kosmetickou taštičku a vytáhla z ní: make-up, linky, řasenku, stíny, korektor a rtěnku.
Nevím proč, ale někdy mám náladu se upravit. Začala jsem se líčit. Vybrala jsem si zlaté stíny a výrazně rudou rtěnku, která mi nehorázně slušela. S líčením jsem byla 100% spokojená. Výběr oblečení byl taky super. Vyšla jsem z koupelny a vydala se do kuchyně.
Hledala jsem v lednici a nakonec jsem se rozhodla pro 3 jídla. Palačinky, vajíčka se slaninou a toasty. Každý si vezme na co bude mít chuť. Konečně jsem vše dodělala. Na stůl jsem dala do skleniček džus a vodu. Rozešla jsem se pomalým krokem ke klukům.
Všichni samozřejmě spali. ,,Vstávattt už je 10:34" křičela jsem. Pomalu se všichni probudili a vstali. ,,Dobré ráno princezno. Sekne ti to" řekl Viktor a promnul si oči. ,,Sluší ti to lásko" zívnul Dominik. ,,Jojo, kluci povedají pravdu." dořekl Konev. Jakub jen přikývl.
,,Na stole máte snídani. Padejte a já tady zatím uklidim" usmála jsem se na ně. Všichni se rozešli do kuchyně a já se dala do stelení peřin, dek a polštářů, v pokoji jsem jěště vysála a utřela prach. Takhle jsem to dělala v každém pokoji, trvalo mi to asi dvě hodinky.
Kluci mezi tím měli snězeno. Došla jsem do kuchyně a koukla se na nádobí. ,,Taky jste to mohli naházet do myčky" uchechtla jsem se a všichni se jen zasmáli. Hodila jsem to do myčky a uklidila kuchyni. ,,Dneska mám skvělej plán" řekl Jakub. ,,Celej label včetně Tiny se vydáme do Prahy do domu hrůzi na únikovou hru.
Všichni nadšeně souhlasili. Já byla ticho, na tyhle věci jsem nebyla, ale nebudu jim kazit radost. Všichni si postoupali. ,,Tak vyrážíme" zavelil Kuba. ,,Beru si svůj bavorák. Kdo jede se mnou?" koukla jsem na ně. Ozval se Viky a Dominik. Kývla jsem, vzala si roztrhanou jeans bundu a šli jsme na chodbu.
Obula jsem si pohodlné bílé tenisky, ze zadu bylo napsané gucci a klasické gucci proužky. Když jsem la obutá, vzala jsem si menší kabelku a dala do ní mobil, peněženku a klíče od bytu a bmw. Jela jsem za ostatními, takže jsem nepotřebovala navigaci.
Zastavili jsme se na benzině. Šla jsem si koupit párek v rohlíku. K tomu jsem si koupila monster energy. Došla jsem si na záchod a pak začala jíst. ,,Co sis dala?" řekl Dominik s plnou pusou. ,,S plnou pusou se nemluví lásko. Ale dala jsem si párek v rohlíku" zasmála jsem se a ostatní se mnou.
Posedali jsme si na lavičku a sedli si ke stolu. Když jsem se najedla, otevřela jsem si monster. Samozřejmě Dominik mi ho sebral a napil se. ,,Niku, bože nemůžeš zveout svůj línej zadek a koupit si vlastní?" uchechtla jsem se. ,,Nojo jasně, mohl bych. Problém je v tom, že jsem až moc líný hovado a nechce se mi."' uchecht se Nik.
Vrátil mi energy, vzala jsem si ho a šli jsme zpátky k autům. Tentokrát si za volant sedl Viky, jelikož Praha byla asi 8km. S Domčou jsme seděli vzádu. Čekali jsme až dojedem, po chvilce jsme dojeli a mně se sevřel žaludek. ,,Pohoda?" koukl na mě Nik. ,,Jasně, jen takový věci nemusím. Ale co bych pro vás neudělala" smála jsem se.
Otočil se na mě Dominik. ,,Bude tam celý label, neboj nedám tě" usmál se Nik a přitiskl si mě k sobě. ,,Tak kde to vázne?" řekl Kuba se smíchem a koukl na mě. ,,Už jdeme" vystoupila jsem z auta. Zaplatili jsme a vešli tam. Byla tam extrémní tma, ale zatim v poho.
Začali se ozývat zvuky, podobné jako by někdo někoho mučil, stále to bylo v poho. Vyřítil se nějaký muž, s mačetou v ruce, který vypadal jako "řezník" všichni se smáli, až na mě, já stála jako ztuhlá. Ten "řezník" to viděl a samozřejmě se rozešel ke mně. Začal mě někam táhnout a dotahl mě do místnosti s rozsekaným masem.
Říkala jsem si, že je to jen hra, ale přesto to bylo nepříjemné. Vyřítili se i kluci s labelu, pěkně se mi ulevilo. Takhle jsme tam byli asi přes dvě hodiny. Konečně jsme byli venku. ,,Tak a teeeď. Malý překvapko, který jsme si nachystali s Nikem" zaksichtil se Kuba.
,,A to jaký? " koukla jsem na Jakuba a pak na Nika. ,,To, že v dodávce máme stany, vybraný les, buřty, chlast a drogy. Nadměrné množství drog a chlastu." smál se Jakub. ,,Však tu nemám ani mikinu, nic. " řekla jsem. ,,Neboj, oblečení jsem ti sbalil a vzal nám i deky a takové věci" usmál se Nik.
Koukla jsem na něj s úsměvem. ,,Jěště, že tě mám" dala jsem mu pusu na tvář, rozjeli jsme se k lesu, kde začali dělat chlapci stany, táborák atp. Měla jsem stan o samotě s Dominikem. Naházela jsem věci dovnitř a vzala si na sebe Nikovu mikinu a sedla si na velkou kládu, kterou kluci přichytali jako "lavičku" a zapálili ohýnek.
Ejooou, další kapitolka. Cením si hezkých komentů a hvězdiček děkuju moc💙💙
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Dla nastolatkówFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐