Ráno jsme se probudili. Kluci byli v kuchyni a já jen ve svém dlouhém triku a a rozcuchanými vlasy na ně koukla. ,,Vy už jste vzhůru?'' koukla jsem na ně, když jsem ucítila plácnutí na svém zadku. Byl to Nik. ,,Jo už jo" uchechtl se Radek. Ja obejmula Dominika a da!a mu pusu.
,,Dáte si kafe?" ozval se Jakub z kuchyně. ,,Ani ne, jdu se koupat." usmála jsem se na něj a odešla do koupelny. Vykoupala jsem se a nalíčila. Šla jsem z ručníkem kolem těla a na hlavě do svého pokoje. Oblékla jsem si na sebe volné červenočerné šaty a vlasy si nechala rozpuštěné, aby uschli.
Došla jsem do kuchyně za klukama. Zase na mě nezbylo místo u stolu. Domi si mě přitáhl, takže jsem mu seděla na klíně. ,,Umřou ti nohy. Koukej na mě jak jsem tlustá" a si rukou vzala úplně miniaturní špeky. Pravdou je, že jsem extrémně hubená. Ale tak znáte to.
Nik se na mě kouknul nechápavým pohledem. ,,Si jako peří. A ticho buď." zavelel Dominik. ,,Jakubeee? Uděláš mi prosím müsli s mlékem?" zazubila jsem se na Kubu, který je opřený o kuchyň. ,,Nojo" zasmál se a udělal mi jídlo. Při esl mi ho ke stolu a já ho rychle obejmula. ,,Díky jsi zlato" usmála jsem se a vzala si misku.
Začala jsem jíst svoje jídlo a přitom poslouchala debatu kluků. Bavili se o různých píčovinách. Zaposlouchala jsem se, když Robin vykládal, že nějaká Maria_Sanches (jakože ig) mu poslala fotku v podprsence a vystrčila prdel. ,,Jako fakt?," koukla jsem na Robina.
Všichni na mě koukli. ,,Ty jí znáš?" koukl na mě Robin s telefonem a fotkou v ruce. ,,Jo, moje bejvalá kamarádka,dokud nezačala roztahovat nohy. Půjč mi ten telefon." natáhla jsem se pro něj. Robin mi ho nejistě půjčil. Koukala jsem na fotku ,,No fuj, to je štětka. Ale prdel má dobrou, vždycky jsem jí záviděla" poznamenala jsem a vrátila mu telefon.
Všichni na m koukali. ,,Jako, ne že by nebyla hezká, ale je jí sot málo" řekl klidně Robin.Dominik se naklonil a zašeptal. ,,Ty jí máš lepší" a zmáčknul mi zadek. Plácla jsem ho přes ruku a on jí ihned odendal. ,,Ona se chce dostat jen k Jakubovi. Nedala mi s tím pokoj, jednou mě Kuba vyzvedl a ona jančí od té doby" upřesnila jsem.
Kluci jen kývli. Vstala jsem na nohy a odendala svojí misku. Dala jsem jí do myčky. Kluci se nějak rozprchli a já tam zůstala jen s Nikem a Kubou. ,,No já musim do studia, tak potom se vidíme" mávnul na nás Jakub a odešel. ,,Ale ty nikam neodejdeš, že ne?" koukla jsem s úsměvem na Nika.
Nik zavrtěl hlavou, jakože ne. ,,Nikam. Budu tu s tebou" usmál se taky. ,,Tak to jsem ráda" řekla jsem upřímně. ,,Tak jdem ke mně?" koukla jsem na něj. ,,Yo můžem" kývl Dominik, který koukal do telefonu. ,,Notaaak, ale vnímej mě a ne telefon" zamávala jsem mu rukou před obličejem.
Domi si zastrčil telefon do zadní kapsy na riflích a zvedl mě do náruče. ,,Heeeej já chci dolů" zasmála jsem se. ,,Žádný takový, chtěla jsi ať tě vnímám, tak máš mojí plnou pozornost" zasmál se Nik. ,,Máš krásný smích'' poznamenala jsem s úsměvem.
Nik na mě jen kouknul. ,,Ty víc" odpověděl a hodil mě na postel. Jen jsem se posadila do telefonu. ,,Co budeme dělat?" usmála jsem se na něj. ,,Co já vím." pokrčil rameny Nik. Sebrala jsem mu telefon a začala projíždět instagram zprávy. V celku tam nebylo nic zajímavýho.
Dominik mi ho po chvilce sebral, svalil mě abych bla pod ním a začal mě lechtat. ,,Niikuuuu" smála jsem se. Přidal jěště víc, jen jsem kopala nohama a smála se jako šílenec. ,,Aaaaa doooooosssssttttt" ječela jsem se smíchem. Po chvíli se lechtaní přeměnilo na polibky na mém krku.
Koukla jsem na něj. ,,Miluju tě" šeptla jsem. ,,Taky tě miluju" usmíval se na mě. Bylo mi zase hezky. Dominik mi začal sundavat šaty. ,,Ale ale. Co to děláte pane Citto." vyskočila jsem z postele. ,,Právě jsem si vás chtěl dál slečno Vlčková" zasmál se Nik a vyběhnul za mnou.
Rychle jsem přešla ke dveřím. ,,Tak si mě chyťte" ušklíbla jsem se a rozutekla jsem se pryč.
Z Nikova pohledu
Běžel jsem hned k ní. Tina mi zmizela z dohledu. Koukal jsem všude. Konečně jsem zaslechl její kroky. Schoval jsem se za skříň a čekal až sem Tina dojde. Čekal jsem snad věčnost. ,,Nikuuuu? Tak faajn, konec hry a vylez už" zasmála se. Stále jsem byl za skříní.
Tina se ke mně blížila víc a víc. Vyskočil jsem a chytl jí. Hodil jsem si jí přes rameno a šel s ní do pokoje. ,,Teď už mi neutečeš." zasmál jsem se a hodil jí na postel. Zamknul jsem za náma dveře a přemístil jsem se k ní na postel.
Ejooou, snad se vám tahle knížka pořád líbí a baví vás číst💚 brzy příjde taková asi hodně nečekaná věc, tešte se💙 a zároveň chci poděkovat za 900 přečtení a 96 hvězd. Těším se na 100 hvězdiček. Díky moc.💛
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Novela JuvenilFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐