40

1.9K 62 7
                                    

Jakub snad jěště víc přidal. ,,Prosíííím! Jakubeee doprdelee" smála jsem se a plácala sebou jako ryba na suchu. Jakub konečně přestal. Dala jsem mu pěstí do ramene. ,,Zmrde" zvedla jsem se z postele a upravila se. ,,Moc ti to dneska sluší Tino" usmál se Viktor.

Všichni mu přitakali. ,,Díky moc, i vám. Jste lásky" usmála jsem se na ně. Cítila jsrm jak mě někdo obejmul ze zadu. Usmála jsem se a ruce dala dozadu, abych ho taky obejmula. Už podle tetování ležaté osmičky mi bylo jasné, že je to moje láska. ,,Co máme dneska v plánu?" koukla jsem na všechny.

Kuba odhodil telefon. ,,Já si domluvil kurvu, takže za ní zajedu a pak jsem volnej" zazubil se jako andílek. ,,To ti kurva ani trochu nevadí, že tu máš sestru?" ozval se Dominik. ,,Ehmmm dej mi chvilku na rozmyšlenou.." řekl Jakub a jakože se zamyslel. ,,Ne nevadí" zasmál se Jakub.

Nad tím jsem se taky zasmála. ,,Takže ti je fuk, že ti právě teď řeknu, že se jí dneska pokusim vy..." nedořekl to, protože jsem ho praštila loktem do břicha. ,,Debile zasranej, mám tu přátelé a mně to vadí" řekla jsem vážně. ,,Ehh sorry" omluvil se Dominik.

Všichni se smáli jako kokoti. ,,Čo grilovačka?" zeptal se Kamil. Všichni to odkývali. ,,Tak mi s Tinou můžeme zajet pro maso a vy všichni zatím připravíte ostatní?" zeptal se Nik. ,,Souhlas" kývli všichni. My se teda vydali s Nikem k autu a vydali se do obchodu.

Obchod nebyl daleko a tak jsme za chvilinku byli na místě. Dominik vzal košík. ,,Sedej" usmál se. Taky jsem se usmála a nasedla do košíku. Jel dost rychle a já si zase připadala jako ve filmu *doporučení autorky. Zapněte si k tomuto píseň od Simy-Spolu*

Dojížděli jsme k masu. Dominik začal do košíku házet různé maso a já mu z košíku pomáhala. Všichni na nás koukali jako bubáci a nějaká parta holek a ta mě probodávala pohledem. Hádám, že kvůli Nikovi. Jen jsem se zaksichtila a vytáhla si telefon.

Zapla jsem livestream na insta. ,,Hallooooo hlásíme se z tescaaa" smála jsem se do streamu. Natočila jsem to na přední kameru, takže jsme tam byli vidět oba. ,,Čaukooooo" usmál se Nik a zamával. Domi se extrémně rychle rozjel k pití. ,,Nikuuuuuu" zaječela jsem, bála jsem se, aby mě nevyklopil.

Jen jsem se zasmála a do kamery naznačila, že je ti retard. ,,Já to viděl" napomenul mě Dominik se smíchem. ,,Sooorry" zasmála jsem se a odpovídala lidem do livestreamu. Domenik nabral džusy minerálky, ale i becherovky. ,,Zlato? Vezmeš mi orosím frisco?" usmála jsem se sladce. ,,Jo jasně" kývl a naházel ke mně frisca. Rozloučila jsem se na streamu a šli jsme platit.

Doplatili jsme a šli jsme všechno naskládat do auta. Házeli jsme to do kufru. V tom se mi udělalo zle a musela jsem ihned zvracet. Bohužel.... Přede mnou stál jen Nik, takže... Jsem ho pozvracela. Místo toho, aby chytal návali vzteku, se začal smát. ,,Promiiiň, udělalo se mi zle" sedla jsem si na obrubník, měla jem pozvracené celé svoje šaty.

,,Vůbec se neomlouvej" povzdychla jsem si nad tím. Nik ze sebe sundal pozvracené triko a vyhodil ho. ,,Ty šaty musí dolu" ozval se Nik ,,Nepojedu domů v tangách a podprsence" zakroutila jsem hlavou. ,,V autě mám jeans bundu, půjčim ti jí" usmál se. Kývla jsem a sundala jsem si šaty.

Bože, těch lidí, co mě očumovalo. Domi přeze mě hodil bundu, která byla vzhledem k Nikovi celkem dlouhá. Sedla jem si do auta a rozdýchavala to. Blbě se mi dýchalo a trošičku mě bolela hlava. ,,Jsi v pořádku lásko?'' přišel Dominik. ,,Tak nějak". Nik zatím nejel, stál, aby mi z cesty nebylo hůř.

Nevím, co mi to popadlo, ale začala jsem Nika dravě líbat. Ten spolupracoval, ale po chvilce se odtáhl. ,,Jsme na parkovišti" řekl s ušklíbkem. ,,Já vim" nezajímalo mě to, znovu jsem ho líbala a přelezla si mu na klín. (Všichni ví, jak to bylo dál). Sesedla jsem sj zpátky na svojí sedačku.

Přes sebe jsem si zase hodila bundu a vydali jsme se zase na chatu. Dorazili jsme tak a já nechtěla vystoupit, jěště jako naschvál, byli všichni před chatou a připravovali věci na gril.

Ejooou, máte to tu💜 omlouvám se, že tak pozdě.💟 nom, myslím, že reakce kluků, budou zajímavé😂💙

~Jenny❤

Ani na ní nekoukej!  |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat