,,Eeej, princezna přišla" ozval se Jakub, když jsem vešla za nimi. Pořád mě štvalo, že jsem viděla Dominika s tou rajdou. Ráno mě líbal a teď se zase vyspal s někym jiným. Bylo mi to líto. ,,Chlapci? Musíme do obchodu" ozvalo se z kuchyně. Byl to Jakubův hlas.
,,A to jako proč?" křikla jsem na Kubu do kuchyně. ,,Protože došel chlast" zasmál se a už se oblékal. Jen jsem vstala a s naštvaným pohledem na Dominika jsem odkráčela. Bylo teplo, takže jsem si na sebe nic nevzala, jen jsem si vzala svoje vansky.
V tom za mnou přišel Dominik. ,,Hele neber si to nějak špatně.." usmál se nevinně. Koukla jsem se na něj ,,je to tvůj život, dělej si co chceš Tendo" byla jsem naštvaná. V tom mě Nik zase políbil ,,Ty si ze mě děláš prdel! Právě jsi jebal štětku před studiem a teď mě zase líbeš! Vypadni ode mě" zasyčela jsem a vydala jsem se ven za Kubou.
V obchodě
Kluci dělali blbosti. Rozebrali si košíky ,,Nasedat" slyšela jsem Dominikův hlas, který koukal ma mě a ukazoval na košík. ,,V žádným případě " zakroutila jsem hlavou. Nik šel ke mě, vzal mě pod zadkem a mrsknul jemně do košíku. ,,Co děláš Citta!" zavrčela jsem ma něj z košíku. ,,Zábavu?" řekl Domenik a extrémně rychle se rozjel.
,,Dominiku, jestli mě vyklopíš tak tě zabiju!!!!!!!!" křičela jsem, ale vlastně to bylo celkem vtipné. Jakub i ostatní se mi smáli. A já se vlastně začala smát taky. ,,Tak vidíš, že to jde." uchechtne se Nik a zajel k alkoholu, vítězila hlavně havana a becherovka, ale byla tam i nějaká vodka.
Dominik přejel k chipsům a začal je házet na mě ,,Co děláš! Nemůžeš to házet vedle?" zasmála jsem se a Domenik se mnou. Sundala ze sebe chipsy. Přejeli jsme ke kasám, kde byli všichni kluci. Začali to vyhazovat na pult. Domenik mě zase vzal s plánem dát mě na pult ,,Nenene Niku!" vypištěla jsem ze smíchem a Nik mě dal na zem.
Obsluha kasy na mě koukala jak na strašidlo. Trošku jsem se nad tím zasmála. Po tom co jsme zaplatili, jsme se vydali k autu. Vlastně jsme šli dozadu na parkoviště, většinu alkoholu a jídla jsme naházeli do kufru Jakubova auta. ,,Dostal jsem skvělej nápad" uchechtl se Decky
,,A to?" koukla jsem se nechápavě na Radka. ,,Prostě si zajezdíme v košíkách" zasmál se a my všichni s ním. ,,Sedej!" koukla jsem na Dominika. ,,V žádnym případě, očekávám pomstu." řekl rychle Dominik, Hasan ho pak strčil do košíku, nohy Nikovi trčeli s košíku a já se jen točila smála a jezdila.
Kluci se taky vozili a dělali píčoviny. Nějak jsme se tak zabavili asi na hodinu a pak jsme se vydali znovu do bytu. Cesta netrvala dlouho a my začali nosit velké množství alkoholu, chipsů a ostatního do bytu. Všichni jsme si nasedli do obýváku a vzali si láhev. Já si vzala jen chipsy se slaninovou příchutí.
Z Jakubového pohledu
,,Nežer to nebo budeš tlustá" obrátil jsem se k Tině a zasmál se. Rozdělal jsem si svojí becherovku a napil se. ,,Jako kdybych už teď nebyla" zasmála se Tina a dál se cpala chipsami. ,,Vždyť si jako tyčka" zasmál se Pepa a sjel tinu pohledem. Já jsem si šel jen zakouřit na balkon.
Z Nikova pohledu
Kurva, možná jsem to s tou štětkou podělal. Asi jsem jí neměl píchat u studia. Uchechtl jsem se v duchu a pozoroval Tinu, která se zvedla a šla do skříně.
,,Takže, já jdu spinkat. Tady máte polštáře a deky. Radek a Pepa si můžou lehnout na gauč. A ty" koukla se na mě Tina. ,,Budeš spát s Jakubem" řekla ledově čekal jsem, že řekne u ní.,,A nemůžu k tobě?" zazubil jsem se a čekal na odpověď ,,To jsi mohl. Dokud si nesbalil tu štětku" řekla chladně a otočila se. Obejmula kluky, ale mě vynechala. Měl jsem na sebe vztek, nejradši bych si nafackoval. Ale co? Povzdychl jsem si a koukl jsem se na odcházející Tinu.
S klukama, jsme toho celkem dost vypili. Domluvili jsme se, že půjdeme už spát.
,,Kubo? Mám prý spát u tebe.." prohodil jsem ,,V žádnym případě ty teplouši! Spi si klidně na zemi, ale u mě rozhodně spát nebudeš" řekla Yzo a já jen vztekle zafuněl a vydal jsem se po chodbě do Tinina pokoje.Došel jsem do jejího pokoje, už spala. Rozhlédl jsem se po jejím pokoji a byli tam plakáty já a Jakub. Měla tam ale plakáty i mě. Ha! Věděl jsem to, Tendovi žádná nepohledne. Vítězně jsrm se usmá a lehl si vedle ní, přitáhl jsem si jí k sobě a dal jí ruku kolem boků.
Z Tinina pohledu
Okamžitě jsem se probrala, když na mě někdo sahal. Byl to Dominik, bylo to příjemné, chtěla jsem ho tam, ale i ne ,,Co tady kurva děláš?!" koukla jsem se na něj a sedla si v posteli. ,,Klid klid. Jakub mě u sebe nechtěl aaaa... Já nechci spát na zemi.. Nedáš mi košem, že ne?" koukal se na mě. Šel z něj cejtit alkohol
,,Opovaž se na mě něco zkusit Dominik a skopu tě z postele." řekla jsem a uchechtla jsem se. ,,Líbilo by se ti to.. Umím to tvrdě i mě-měk.. Ihhhh prostě jemně." blábolil opile a přibližoval se ke mě. ,,Dominiku nic nezkoušej! Chci spát. Nejsem laciná děvka." zasyčela jsem a lehla si. Dominik nakonec po chvilce usnul a já taky.
Další díl. Snad se líbí srdíčka💛
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Novela JuvenilFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐