Z Domenikova pohledu
Probudil jsem se. Spala na mojí hrudi. Obejmul jsem jí a pohladil po zadku. Otevřela na mě svoje nádherné oči a zamrkala. ,,Dobré ráno princezno" usmál jsem se na ní.
,,Dobré" dala mi dlouhý polibek. Usmíval jsem se. ,,Co by jsi chtěla dělat?" zeptal jsem se jí.Protáhla se. ,,To nevím. Nějaká rada?" ušklíbla se. ,,Umm... Živé vysílání?" navrhl jsem. ,,Nechci ti níčit kariéru tím, že máš holku. Takže kdyby se někso ptal, jsem Jakubova sestra." řekla mi s úsměvem. Stejně jsem měl v plánu říct, že je moje. ,,Fajn. Nikomu nic neprozradím" řekl jsem. Lhal jsem.
Podal jem si mobil a dal živé vysílání. Chvilku jsem odpovídal na otázky, sem tam i Tina. "Kdo je ta holka" objevil se koment. ,,Je to sestra Yza a moje přítelkyně." řekl jsem s úsměvem. Tina mě propalovala pohledem. Byli tam různé reakce, ale nijak jsme je nevnímali.
V tom se připojil na naše vysílání Kuba. ,,Eeej čus lidi. Co děláte?" šlo vidět, že je někde v baru. ,,Nudíme se a tak jsme šli vysílat." zasmál jsem se. ,,A já půjdu udělat něco k jídlu, jelikož s Nikem je to k nevydržení a nudím se" smála jsem se. ,,Tak tohle si přehnala." zasmál jsem se a převalil se nad ní.
,,Lidi vysíláte" ozval se Jakub. Oba jsme se uchechtli a vzali si telefon. Sešli jsme do kuchyně. Tina začala krájet nějaké jídlo a taky si vzala špagety a začala je vařit.,,Víte co nechápu?" přešla do vysílání Tina. ,,Proč tenhle člověk tu má suroviny, které musíte uvaři, když by nezvládl uvařit ani párky" smála se Tina.
Vlastně to byla pravda. Viděl jem Kubu, jak někam odchází. ,,Kam jdeš?" řekl jsem mu. ,,Jen se jdu projít" řekl klidně Jakub. Já jen mírně přikývl. Povídali jsme si s Kubou, všichni tři. Byla prdel. Kuba nějak musel odejít a na vysílání se připojil Viktor.
,,Eeej. Koho to tu nevidím." usmívala se Tina. ,,Ahoj Tino. Čus Niku" pozdravil nás Viky.Z Jakubova pohledu
Byl jsem v baru, potřeboval jsem si trochu užít a teď jdu nečekaně překvapit Tinu s Nikem. Zazvonil jsem a čekal než mi někdo otevře. Po chvilce se přiřítila Tina. ,,Co ty tady?" usmála se na mě a obejmula mě. ,,Nevěděl jsem co dělat a tak mě napadlo jít za vámi" usmál jsem se.
Rozešli jsme se do kuchyně. ,,Je tu Kubaaa" oznámila Tina. ,,Eeeej čus." řekl Dominik a dali jsme si takov náš "pozdrav". Přišli jsme ke stolu a vysílali, přičemž Tina vařila. Byla k nám zády, Nik přetočil kameru na Tinu, ta nás nejprve neviděla, ale pak se ohlédla. ,,Nikuuu" zasmála se a zamávala.
Dominik vysílání zase převrátil na nás. Po chvilce nám Tina donesla špagety. ,,Tak jo, díky, že jste tu byli a mějte se lidi" oznámil Dominik. Já a Tina jsme zamávali a pustili se do jídla. ,,Je to skvělý" uznal Dominik. ,,Eh, jsou to jenom špagety, ale díky." usmála se Tina.
Všichni jsme dojedli, Tina umyla nádobí a posadila se k nám. ,,Tak co budem dělat?" koukl jsem na ně. Oba zakroutili hlavou, jakože je nic nenapadá. ,,Co se jít provětrat do baru?" navrhl Dominik. ,,Ale jo. Můžeme" kývla Tina a já souhlasil. Vydali jsme se ven.
Venku jsme si každý zapálil trávu a pokračovali jsme do klubu. Sedli jsme si k baru a dali jsme si panáky. Tina si dala Jacka Daniel'se, Nik si dal Havanu a já si dal svojí oblíbenou Becherovku.
Ejooou, další a dneska poslední díl. Omlouvám se, že je kratší a že ty díly jsou takové nudné, ale nebojte, je to jen ticho před bouří.😊
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Fiksi RemajaFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐