,,Dominiku, sakra proč! Proč si to podělal! Bylo nám tak krásně!" mluvila jsem si pro sebe. Zapálila jsem si cigaretu. Chtělo jsem si udělat nějakou sad fotku na instagram. Hodila jsem pár foteček, dokázala jsem vynutit i slzy.. Vlastně.... Nevynutila jsem je, byli opravdové.
Jelikož moje hobby, je natáčení tik-toku tak jsem samozřejmě udělala videa, se sad písničkami, několik z nich jsem nasdílela i na insta. Koukala jsem po pokoji, bylo už 5 ráno. Nechtělo se mi spát. Seděla jsem, kouřila a přemýšlela. Začalo svítat, bylo kolem 7:00.
Slyšela jsem už i Jakuba. ,,Tino? Jsi už vzhůru?'' křičel Jakub, otevřwl dveře. Seděla jsem na zemi. ,,Spíš jsem vůbec nespala" povzdychla jsem si.,,Achjo, jde to na tobě vidět. " koukl na mě Kuba. ,,Já vím, newjak jsem nemohla spát'' řekla jsem utahaně.
Jakub mi podal ruku, abych mohla vstát.Ruku jsem příjmula. ,,Ten klip odložíme na zítra" zavelil Jakub. ,,Nenene, já to zvládnu, bude mi fajn" falešně jsem se usmála. ,,Tak dobře, ale kdyby něco, ihned mi řekneš, ano? " koukl na mě vážně Kuba. ,,Jasně " odpověděla jsem a zakryla si kruhy pod očima. Nalíčila jsem se do černa- linky, černé stíny, obočí, černá rtěnka.
Dala jsem si make-up. Do nosu jsem si dala kroužek. Vzala jsem si dlouhou černou mikinu, která mi byla do půlky stehen. Pod to jsem si vzala bílé minikraťasy. Které, ale moc nebyli vidět. Domluvili jsme se, že si do klipu vezmu svůj bavorák. Dojeli jsme na místo.
Bmw jsem si zaparkovala. Hned co jsme nahráli Hasana, jsem šla na řadu já. Seděla jsem na svojí kapotě. Rapovala jsem. Různé jsme natáčeli, potom jsme dotočili Yza. Nasedli jsme do auta, jeli jsme do studia, po chvilce jsem ale totálně vyčerpaná usla.
Když jsme dojeli, ucítila jsem něčí ruce, jak mě někam nesou. Nebyla jsem, ale silná kouknout se, kdo to je. Spala jsem celkem dlouho. Probudila jsem se ve studiu na gauči, zakrytá dekou. Sedla jsem si a protáhla se. ,,Co se děje? Kde jsem se vzala tady?" obrátila jsem se na Pepu, ktery byl ke mně zády.
Pepa se otočil a kouknul na mě. ,,Jakub tě sem donesl, asi jsi byla fakt vyčerpaná" řekl s úsměvem. ,,Kde je vlastně Kuba?" zeptala jsem se. ,,Někam odešel, když se tu stavil Dominik. Myslím, že šli do baru." odpověděl mi Pepa. ,,Jak dlouho jsem kurva spala?" vystřelila jsem z gauče a vzala si mobil.
,,Čtyry nebo pět hodin" řekl klidně Pepa. Pak se přiřítil i Andy. ,,Oh kurva. Kluci už půjdu. " omluvně em na ně koukla a vysla jsem ven. Měla jsem namířeno do klubu, za klukama. Ale co když tam bude Nik s nějakou holkou? Mluvilo na mě podvědomí. Jsem jsem si povzdychla, nasedla a jela do klubu.
Dojela jsem do jejich oblíbeného klubu. Viděla jse je na první pohled. Seděli u baru. Kuba tam měl nějakou štětku, ale Nik? Nik od sebe holky odháněl. Tohle mě zahřálo u srdce. Napadlo mě jedno. Přehodil jsei kapucu a schovala vlasy, aby mi nebylo vidět do obličeje.
Přišla jsem k Nikovi a snažila jsem se pozměnit svůj hlas. ,,Ahoj kocourku." šeptala jsem. ,,Prosímtě odejdi." ani se na mě nepodíval. ,,Vážně. Co je to s teou Tendo? Nechceš si užít?" mluvila jsem trochu jako děvka. ,,Ne nechci. A kdybych chtěl, tak jen s jednou." dopověděl. Musela jsem se usmát.
Sedla jsem si mu obkročmo na klín. Jakub na nás koukal. ,,Já jsem přístupnej, pojď ke mně kotě'' prohlásil. Kdyby tak věděl, že to jsem já. V duchu jsem se uchechtla. Začala jsem Dominika líbat. Snažil se mě od sebe odstrčit. V tom jsem si sundala kapucu a koukla se mu do tváře.
Jemu se rozzářili oči. ,,Tino?!" vyjekl na mě. Obejmula jsem ho. ,,Taky tě ráda vidím Niku." zasmála jsem se. Nik si mě přitiskl. ,,Fuj. Já tady něco zkoušel na svojí sestru" řekl znechuceně a vystrašeně Kuba. Oba jsme se nad tím zasmáli. ,,To znamená, že jsi mi odp.." nestihl to doříct. Dala jsem mu prst na ústa, na náznak ať nemluví. Usmál se a já ho políbila, tohle mi chybělo.
Ejooou, takže ano.. Tina Nikovi odpustila😊 přemýšlím, že jestli to, co chi udělat není už moc fantasy, ale uvidíme, jak vás kniha bude bavit.💛
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Fiksi RemajaFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐