Ráno jsem vstala s Dominikem vedle mě. Vlastně to byl mrásný pocit, být tam s ním. Vlastně jsem si to přála, ale moje druhá stránka křičela. Dominik je jenom děvkař a chce mě využít. Posadila jsem se v posteli, mezi tím co všichni spali, no Ráno jsem vstala s Dominikem vedle mě. Vlastně to byl krásný pocit, být tam s ním. Vlastně jsem si to přála, ale moje druhá stránka křičela. Dominik je jenom děvkař a chce mě využít. Posadila jsem se v posteli, mezi tím co všichni spali, nachystala jsem jim prášky na bolesti hlavy. Znala jsem to už od Jakuba.
Když jsem nachystala prášky a skleničky, šla jsem nachystat snídani. Rozhodla jsem senpro vajíčka se slaninou. Nachystala jsem si je a v tom se vyřítil Dominik. ,,Wow ty už jsi vzhůru?" koukl na mě a já jen přikývla. Zase se ke mně přibližoval, vlastně jsem ho první obejmula a začali jsme se líbat.
Ucítila jsem vůni vajíček ,,Doprdele Dominiku! Pálí se mi jídlo" zasmála jsem se a rychle odendala vajíčka. Začali se probouzet i ostatní. Kromě Jakuba. Takže klasika, všichni si vzali prášky a sedli si ke stolu. ,,Dojde někdo pro Jakuba? " zeptal se Dominik se smíchem. ,,Ughh no tak já pro něj jdu" řekla jsem a obrátila jsem se do pokoje.
,,Jakube!" zabušila jsem na dveře a došla do jeho pokoje. ,,Dělej vstávej, máš dole jídlo a prášek" založila jsem si ruce na hrudi. ,,Já nikam nechci" zasyčel Kuba a hodil po mně polštář. ,,Ty zmrde" zasmála jsem se a začala ho tim polštářem mlátit. ,,Jakube já ti řikám vstávej, neměl si včera chlastat!" řekla jsem se smíchem a Jakub nakonec neochotně vstal.
Seběhla jsem zase dolů a začala dávat jídlo a sam jsem si vzala talířek. U stolu, ale už nebylo místo. ,,Chceš si sednout?" ozval se Radek. ,,Ne to je dobrý, já si poradim" zasmála jsem si a sedla si na desku kuchyně, přičemž jsem se praštila do hlavy o skřínku. ,,Kurva!" zasmála jsem se a chytla se za hlavu. Samozřejmě se mi všichni začali smát
,,Hahaha jak vtipné" probodla jsem je pohledem a všichni se zase dali do jídla. ,,Fakt skvělý" ozval se Pepa a Nik přikývl. ,,Kde je můj inteligentní bratr?" koukla jsem se na ně. ,,Asi se šel vysprchovat" prohodil Nik a já jen kývla. Už jsem měla dojezeno a tak jsem jen dala na stůl džus se skleničkami.
Když měli všichni dojezeno, včetně Jakuba, sesbírala jsem nádobí a hodila ho do myčky. Potom jsem odběhla do kouoelny, vysprchovat se vyčistit si zuby, vysprchovat se a nalíčit. Vyšla jsem z koupelny a koukla se na kluky, kteří byli už u dveří. Teda vlastně jen Radek a Pepa. ,,Už jdete?" křikla jsem na ně ,,Jojo, musíme do studia" ozval se Josef. Jen jsem za nima došla a obejmula je ,,Tak se mějte" mávla jsem a odešla.
Šla jsem se rozvalit do obýváku, tam to ale bylo obsazené Jakubem a Domenikem. Otočila jsem se na odchod ,,My tě nekousnem" koukl se na mě Nik a zasmál se. Jen jsem se otočila a šla ke gauči, na kterém byl Jakub. ,,Posuň se" řekla jsem a Kuba se neochotně otočil, abych měla místo.
,,Co znamenají ty plakáty u tebe v pokoji?" koukl se na mě Domča. ,,Co by? Prostě plakáty, většinou tam jste s Kubou, a pak asi 1 nebo 2 tvoje" pokrčila jsem rameny a dělala jako by nic. ,,Ale .... No nic, už taky půjdu" řekl Dominik a vstal. Jako chtěla jsem, aby zůstal, ale držet ho tam nemůžu. Jakub jen vstal a koukl na mě ,,Já taky musim, kdyžtak přijď odpoledne do studia. Budou tam kluci a později i já" dopověděl Dominik a já jen kývla.
Nakonec oba odešli a já tam zůstala sama, chtěla jsem jít za Dominikem, ale za prvé jsem nevěděla, kde bydlí a za druhé... Přece nemůžu, kvůli Jakubovi.. Nechci mu nějak ublížit tím, že ublížim sobě, ale.... Ta touha... Ta touha nejde překonat. Vzala jsem telefon a zavolala Pepovi.
J-já | P-Pepa (Hasan)
J: ,,Ahoj Pepo, prosímtě něco od te potřebuju " řekla jsem rychle.
P: ,,No ahoj. Povídej co potřebuješ" řekl mile.
J: ,,Potřebovala bych Dominikovu adresu" řekla jsem klidně.
P: ,,Proč potřebuješ jeho adresu?" zeptal se udiveně.
J: ,,Nechal si tu svojí mikinu, tak mu jí chci donést'' řekla jsem svou dokonalou lež.
P: ,,Tak já ti jí hodim do sms jo?"
J: ,,Jo jasně, moc děkuju a měj se Pepo" zaradovala jsem se.
P: ,,Jo jasně, není zač" řekl a hovor položil
Čekala jsem na SMS, která mi po chvilce přišla, pořád jsem přemýšlela, jeatli za ním mám jít. Srdce mí říkal "utíkej!" ale mozek říká "STŮJ!" nevěděla jsem, co mám poslechnout, ale vybrala jsem si.......
Ahooooj, takže tu je další díl. Co si podle vás Tina vybere?😊
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Fiksi RemajaFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐