20

2.7K 73 10
                                    

Koukala jsem se do ohně. Vedle si začali sedat kluci. ,,Jak vás napadlo zrovna tohle?" zasmála jsem se. ,,Čekala bych od vás návrh do bordelu, ale tohle?" smála jsem se. ,,Někdy umíme překvapit" prohodil Robin. ,,To je fajn." kývla jsem s úsměvem. ,,Ale ten bordel si dáme nabudúce ok?" řekl Kamil. ,,Se mnou nepočítej." zasmála jsem se.

Nějak jsme si povídali, jedli, kluci zpívali. Bylo to fajn. ,,S kým ja som v stane?" promluvil Koky. ,,Ty budeš s Konexem" odpověděl Kuba. ,,Já budu s Viktorem. Hasan bude s Andym. Jimmy s Jakubem, Tina s Tendem, Decky s Robinem." vysvětlil všem Kuba.

Všichni přikývli, když jsme se tak nějak vybláznili, byli 3 ráno a mi si šli všichni lehnout. Zaleza jsem do stanu s Nikovou mikinou. Byla mi příšerná zima. Podhlavu jsem si dala malý polštář a jeden dala Nikovi. Vzala jsem obří chlupatou deku a přikryla nás s ní.

Vážně jsrm se dost klepala. ,,Tobě je velká zima co?" zasmál se Nik. ,,Já mrzu. Je tady děsně, už vidim jak budu nem..." nenechal mě to doříct a spojil naše rty. Přitáhnul si mě k sobě, co nejvíc to šlo. Jen jsem se usmála, jednu ruku jsem si dala pod hlavu. Druhou jsem rychle vzala telefon a koukla se kolik je. Bylo 3:23 a telefon měl 92%.

Na Dominikovi nohy jsem dala svojí nohu. On se jen usmíval. Byl tak strašně nádherný. Miluju jeho oči, vlasy, úsměv. Miluju ho z celého srdce. ,,Miluju tě" zašeptala jsem. ,,Miluju tě" odpověděl Nik a dal mi pusu na tvář. ,,Hezky se vyspi, dobrou lásko" šeptala jsem. Nik mi věnoval dlouhý polibek do vlasů. ,,Ty taky babe" usmál se.

Potom jsem poměrně rychle usla. Vzbudila jsem se až v 13:02 koukla jsem se na Dominika, který už tu nebyl. Vylezla jsem ze stanu, jěšte rozcuchaná a s dekou kolem sebe. Kluci seděli venku a byli na telefonu. ,,Proč jste mě nevzbudili?" koukla jsem na ně zívla jsem.

Otočil se na mě Domča. ,,Protože si spala jako princezna a my te nechtěli budit" přitáhl si mě, sedla jsem si do klína a koukla na ostatní. ,,Co máte dneska v plánu." všichni oznámili, že mají něco dohodlého, až na Pepu, Andyho Dominika a Jakuba, kteří se domluvili, že budou nahrávat ve studiu.

,,Tak já si zajdu domů. Upravim se ať vypadám jako člověk. Nasnídám se a pak za vámi příjdu, jo?" usmála jsem se na všechny. ,,Tak fajn, budem se těšit" usmívali se kluci. ,,Tak jdeme balit" zavelil Jakub a já se dala do našeho stanu. Pobalili jsme všechny věci.

Domi mi je pomhla naházet do auta, neměla jsem sebou make-up. Tak jsem si nasadila sluneční brýle. Sedla jsem si na místo řidiče. Vydala jsem se domů, kluci si vzali jiné auto, takže jsem jela sama.

Dojela jsem domu. Do koupelny jsem si vzala svojí oblíbenou Gucci teplákovku na které byl Mickey mouse. Dostala jsem jí od Jakuba k narozeninám. Miluju totiž Mickey mouse. Pouklízel jsem si doma a nasnídala se musli. V tom mi cinkla zpráva. Byla od Dominika.

D-Domenik|J-Já

D: Ahoj čiči💟

J: Mňáu❤

D: Copak děláš?💋

J: Sprchovala jsem se a teď uklízim💙

D: Večer si hodíme společnou sprchu👿👅

J: Nojo, ty můj úchyle😂 už se těším💋

D: Tak dobře😘

J: Za chvilku dorazím💜

D: Fajn. Miluju tě👑

J: Já tebe❤

Na tohle mi Nik jodil jen zobrazeno. Dodělala jsem. Vzala jsem si ledvinku, dala si jí přes rameno. Zašla jsem do pizzerie a koupila pizzy. Kdyby kluci měli hlad, naložila jsem je do auta a jela do studia. Vystoupila jsem a vzala si pizzy. Otevřela jsem a viděla kluky na telefonu.

,,Pěkně pracujete" uchechtla jsem se a dala jim pizzy. ,,Záchrana. Já myslel, že umřu hlady." ozval se Andy. Pepa, Domi i Kuba si vzali pizzu a snědli jí celkem rychle. ,,No já myslim, že už máme hotovo" řekl Pepa. ,,Tak to půjdu, něco mám v plánu." řekl Kuba. ,,Nápodobně" zvedl se Andy.

Oba odešli. ,,Já si tady jěště něco dodělám" řekl Pepa. Nik kývl. ,,A co ty?" koukla jsem se na Dominika. ,,Já budu s tebou" stáhl si mě k sobě. Usmála jsem se a dala mu pusu. ,,Tak to jsem ráda" usmívala jsem se.

Nik se zvedl i se mnou v náručí. ,,Dneska jdem ke mně." zavelil. Jen jsem se usmála. Nasedli jsme do mého auta, Nika jsem nechala řídit. Zapálila jsem si cigaretu a vzala si do ruky telefon. Projížděla jsem sociální sítě, hlavně instagram.
Dojeli jsme k jeho bytu. Vystoupili jsme a šli dovnitř.

Dali jsme si společnou sprchu, vzala jsem si spodní prádlo a Dominikovo triko, které bylo dlouhé i jemu. Takže já ho měla jako dlouhé šaty. Usmíval se na mě. ,,Jsi nádherná" pošeptal mi. ,,Ty víc" řekla jsem. Lehli jsme si na postel a zapli si film. Film sledoval spíš Dominik. Já rukou přejížděla po Nikových tetováních a prohlížela si je.

Zbystřila jsem, jak Domi unul. Lehla jsem si vedle něj, hlavu si dala na jeho hruď a taky jsem usla.

Ejooou, další díl je tu💜 nahoře máte fotku, jak vlastně Tina vypadá😘

~Jenny

Ani na ní nekoukej!  |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat