39

1.9K 56 4
                                    

Seděli jsme tím způsobem, že já seděla Nikovi v klíně na posteli zahalehá dekou a koukala jsem na film. Z ničeho nic Nik začal zajíždět na vnitřní stranu mého stehna. Propla jsem se v zádech. Do filmu přišla "romamtická" scéna. Nik dál pokračoval a ze stehna šel výš a výš.

Tišše jsem vzdychla, nikdo si toho naštěstí nevšiml. ,,Nikuuu" šeptla jsem a snažila jsem se mu ruku neůspěšně oddělat. ,,Když se budeš kroutit, bude to nápadný" zašeptal mi Dominik do ucha. To si snad dělá prdel?! Nehodlá mě takhle mučit, že ne?!

Pokračoval pořád víc a víc, ať se jeho ruka ocitla v mém rozkroku. Tohle už, ale přehání. Projela mnou elektřina a já se konečně oddělala jseho ruku. Všichni odcházeli na záchod, jen Viktor se zastavil u naší postele. ,,Nom... To jak se Tina propínala, tišše vzdychala a šeptala. Zlepšete se a pak možná ostatní nebudou vědět, co právě děláte" zasmál se na nás Viktor.

Jen jsem na něj vyplázla jazyk a hodila po něm polštář. Přetočila jsem se Nikovi v klíně tak, abych k němu byla čelem. ,,Víš, že jsi hovado?! Mučit mě takhle před ostatníma?! Fakt tě nesnášim Tendo" odfrkla jsem si a lehla si na bok, zády k Dominikovi.

Cítila jsem, jak s lehl vedle mě. Objal mě a přitáhl k sobě. Ostatní se pomlu začali vracet a ulehat do postelí. Otočila jsem se hlavou k Nikovi. Na řadě jsem byla já. Rukou jsem začala přejíždět, po jeho rozkroku. Nahlas vzdychl ,,Doprdele Dominiku, slyšet vzdychat Tinu celkem ušlo, ale tebe slyšet nechcem! Nemůžete si skočit na záchody?!" obrátil na nás pohled Robin.

Kurva oni to slyšeli. Co si asi teď říká Kuba. Ušklíbla jsem se, ale v dráždění Dominika jsem pokračovala. Snažil se utichnout, po chvilce jsem přestala se slovy ,,Dobrou lásko" sladce a nevinně jsem se usmála. ,,Dobrou moje mrcho" ušklíbl se na mě Nik a oba jsme v objetí usli.

Ráno jsem se vzbudila. Bylo mi nehorázně zle, musela jsem utíkat na záchod zvracet. Tím jak jsem se prudce odtrhla od Domiho jsem ho vzbudila. Klekla jsem si k záchodu. Cítila jsem jak mi někdo drží vlasy, abych si je nepozvracela. Když jsem to konečně vypustila, spláchla jsem záchod a sedla si na mísu.

//Jakože ne, že šla vykonat potřebu, ale jen si sedla. Chápeme se😂//

Chytla jsem se za břicho, pač mě trochu bolelo. Na to jsem ale byla upozorněná. ,,Jsi v pohodě lásko?" klekl si ke mně Nik a obejmul mě. ,,Jo, je to dobré, promiň, že jsem tě vzbudila." koukla jsem na něj omluvně. ,,Vůbec se nemáš za co omlouvat" usmál se na mě.

Úsměv js mu jakž-takž oplatila, začínalo mi být dobře. ,,Fakt jsi v pohodě?" koukl na mě starostlivě. ,,Jistě, jsou to jen ranní nevolnosti" kývla jsem a koukla na své břicho, které už bylo po pár týdnech větší. Nad tím jsem se musela usmát. Nik mi břicho pohladil.

Naklonil se k němu ,,Slibuju, že budu ten nejlepší táta, ikdyž se někdy chovám jako kretén" vyhrnul mi triko a dal mi pusu na břicho. Připadala jsem si jako ve filmu, bylo to nádherné. Krásný pocit. ,,Jdu si dát sprchu" usmála jsem se a obejmula Nika. ,,A nemůžu jít s tebou?" koukl na mě.

S úsměvem jsem přikývla a sundala si oblečení. Nik šel hned za mnou. Po společné sprše jsem vylezla a vzala si krátké šaty. Vypadali fakt dost hot a slušeli mi. Sedla jsem si k zrcadlu a namalovala se a učesala. Nik se jěště sprchoval. Byla jsem hotová a Domča konečně vylezl ze sprchy.

Jenom hvízdl. ,,Woow teď bych tě nejradši ohnul" olízl si horní ret a ušklíbl se. Na to jsem se jen zasmála. ,,Tak to si nech zajít chuť" usmála jsem se a šla k ostatním. Většina byla vzhůru, ale Jakub jěště spal. Proč toho nevyužít. Na kluci jsem udělala gesto, jakože ať jsou dál.

Všichni se oddálili a já vzala sklenku vody a vychrstla jí na Kubu. Ten se okamžitě vzbudil a všichni se začali smát jako dementi. Jakub mě strhl k sobě na postel a začal mě lechtat ,,Víš, že jsi svině?!" vyjekl na mě Jakub se smíchem. ,,Doooost, prosííííííím" smála jsem se jako debil.

Ejooooou, máte tu další kapitolkuuuu, snad se vám to líbí, plánuju tam jěště jednou hodit Nikovu nevěru, přece jen, je to Nik Tendo, ale co teď? Když je Tina těhotná? Odpustí neodpustí? No čtěte dál a uvidíte. A taky je pro mě dost těžké psát scény o 18+, takže se omlouvám, pokud to je píčovina😂 Luvuju vás💟

~Jenny❤

Ani na ní nekoukej!  |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat