Stále z Viktorova pohledu
,,A teď už, kdyby se dal vymazat jen z mojí paměti" popotáhla Tina a napila se. Měla už skoro flašku v sobě. ,,Bude to dobrý, neboj se. Máš nás. Celý label tě má rád." ozval se Jakub. ,,Jsem ráda, že vás mám, tebe bráško. Viktora a celý tým, nevím jak bych to bez vás zvládla" povzdychla si Tina a pousmála se.
V tom se ozval zvonek. ,,Dojdu tam" řekl Jakub, my dva jen přikývli a čekali. Po chvilince se vratil Kuba s Dominikem. Tina se jen nešťastně koukla. ,,Co tu chceš?!" zasyčel jsem na Domenika. ,,Přišel jsem se omluvit. " řekl rychle Dominik. ,,Omluva přijata a teď vypadni, nechci tě tu vidět" řekla Tina.
Z Tinina pohledu
No to si snad dělá srandu. On se tady vážně ukázal? Mluvila jsem v duchu. Měla jsem vztek, nechtěla jsem ho tady. ,,Promiň Tino. Vážně jsem se choval jako debil a mrzí mě, že jsem si z tebou něco začal a nemysel to vážně." mluvil dál Nik. To snad není možný, jěště to takhle řekne.
,,Jěště mi to takhle v klidu říkáš?! To, že jsem tě poznala, byla osudová chyba. Měla jsem poslouchnout brášku, ale já naivní kráva si myslela, že můžu pro jednou v životě být šťastná!" vypálila jsem na Nika. Ten jen sklopil pohled a odešel.
Lehla jsem si na postel. ,,Už půjdu " ozval se Viktor. Obejmula jsem ho a rozloučila se. ,,Nechám tě tu. Asi chceš být sama, kdyby něco budu u sebe." řekl Kuba. Kývla jsem, poměrně se mi motala hlava z té flašky. Zavřela jsem oči a po chvilce jsem usla.
Z Nikova pohledu
Bylo mi jasné, že mi neodpustí. Fakt jsem se zachoval jako zmrd. U každé je mi to jedno, ale u Tiny? Asi to tak cítím, protože je to Kubova sestra. Nebo .... Jí miluju? Blbost! Křikl jsem sám na sebe v duchu. Šel jsem do nejbližšího baru. Otevřel jsem dveře a vešel.
Posadil jsem se na barovou židli a objednal si pár panáků za sebou. Jakub, Viktor a ostatní jsou na mě naštvaný. Tohle jsem fakt posral...... Pil jsem dál a dál, až už jsem to na sobě začal pociťovat. Jěště jsem si zapálil a pak jsem se vydal do bytu. Moje, nálada byla úplně k hovnu.
Měl jsem na sebe vztek, nevěděl jsem co dál dělat. Napadlo mě zajít za Tinou. Jaku byl totiž podle zpráv od Robina ve studiu. Šel jsem přímo do bytu. Nechtěl jsem zvonit, zkusil jsem otevřít dveře, byli odemčené. Vešel jsem přímo do Tinina pokoje. Seděla na posteli, v rukou mikinu, co jsem jí dal.
,,Co ty tady děláš!" zasyčela na mě Tina. ,,Chtěl jsem se ti jěště jednou omluvit. Vím, že jsem se zachoval jako zmrd, ale mám tě rád Tino" řekl jsem celkem smutně. Tina ke mně došla a objala mě. ,,Taky tě mám ráda, jen to je teď těžký. Každej jsme byli v jiným vztahu.." řekla mi. Nebyli, asi jí miluju, ale to říct nemůžu.
Bojím se, že by se znovu opakovala moje minulost. Byl jsem rád, že mi odpustila, nikde už ale nebyli moje plakáty ani nic.. Trošku jsem posmutněl, ale usmál jsem se.
,,Takže v pohodě?" koukl jsem se na ní. ,,Jo, vsechno v pohodě " kývla jsem ,,No půjdu do studia." vysvětlil jsem a odtáhl se.,,Chystám se tam za Kubou. Můžeme jít spolu" navrhla Tina. ,,Jo to klidně můžem" kývnul jsem s úsměvem. Tina na sebe hodila mikinu co měla ode mě a vyšli jsme ven. ,,Vezmu aixam" řekla Tina a tak jsme nasedli do auta a vydali se do studia.
Po chvilce jsme dorazili.Z Tinina pohledu
Došli jsme do studia. Hned jsem sebou švihla do gauče. ,,Co vy tady. Spolu?" dodal překvapeně Jakub. ,,Usmířili jsme se. Prostě vsechno dobrý " řekla jsem s úsměvem.
,,Co vy děláte?" zeptala jsem se. ,,Jen zvuk" řekl Radek.
,,Tak to jo" kývla jsem a koukla jsem se po studiu.Přemýšlela jsem nad tím, co budu dělat večer. Nic mě nenapadalo. ,,Nezajdem potom někam" navrhla jsem. ,,No klidně, já můžu" kývl Radek. Souhlasili i Jakub a Nik. ,,Pak jěště zavolám Viktorovi." dodala jsem, všichni jen kývli a dál se věnovali hudbě.
Ejoou, další kapitolka je tu😊 snad vám to nepříjde jako úplná hovadina..
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Dla nastolatkówFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐