49-Epilog

2.5K 80 21
                                    

Ach jo.. Vzala jsem si na sebe mikinu, jelikož už byla tma a venku zima. Do ruky jsem si vzala cígo a zapálila ho. Vyšla jsem ven a šla hledat toho idiota. Potáhla jsem si z cigarety. Hledala jsem dlouho, až konečně jsem ho našla sedět za domem cigaretou v ruce.

Nadechla jsem se a šla k němu. Ani se na mě nepodíval ,,Chci být sám" řekl chladně. ,,No tak fajn, chtěla jsem aby si šel dovnitř " pokrčila jsem rameny a otočila se na odchod. ,,Tino, zůstaň, nevěděl jsem že si to ty, myslel jsem že jde někdo z kluků" oznámil.

Povzdychla jsem si. ,,Tak jdeš?" zeptala jsem se. ,,Prosím odpusť a vrať se ke mně. Nikdy už s nikým nebudu přísahám" koukal na mě. ,,Kolikrát si tohle sliboval? Já už na znovu zlomené srcce nechci. Zlámal si ho na sedm kousků a víc už to snad ani nejde" mluvila jsem klidně.

Smutně na mě koukal. ,,Promiň, nevydržím to bez tebe. Omlouvám se" zopakoval. Co mám teď sakra dělat? Odpustit mu jak radí srdce nebo odejít jak radí mozek? Do očí se mi hrnuly slzy. Jedna mi stekla po tváři. ,,Neplakej prosím" stáhl si mě k sobě do objetí.

Další slzy stékali po mé tváři. ,,Notak" Nik mě pohladil po zádech. Tohle asi znamenalo odpuštění. ,,Miluju tě" vydechla jsem. ,,Já tebe taky" usmál se Dominik. Slzy jsem si otřela a koukla na něj. Dala jsem mu pusu. Seděli jsme dost dlouho, nevšimla jsem si, že jsem usla.

Ocitla jsem se doma na matraci, kde byli ostatní a povídali si. ,,Kde jsem se tady vzala?" koukl jsem na ně. ,,Donesl jsem tě, usla si mi v náručí" usmál se Nik a všichni taky. ,,Jsem rád, že je všechno v pohodě" řekl Viky s úsměvem. ,,Já taky " kývla jsem..

Kde je Viky? ,,Kde je malinká?" řekla jsem. ,,Tadyyy" ozvala se An. ,,Dej mi jí" natáhla jsem se a vzala si jí. ,,Kdo se nám vyspinkal?" usmála jsem se a dala jí pusu. ,,Pujč mi jí" ozval se Jakub. Koukla jsem na něj a podala mu jí. Jakub včetně kluků si s ní hráli.

Obejmula jsem Dominika. ,,Nikdy tě už nechci ztratit" zašeptala jsem. ,,Nikdy ti už nechci ublížit, bez tebe můj život nemá cenu'' dal mi pusu a uvelebil si hlavu do mého klína. Samozřejmě jsem udělala pár fotek na instagram, kde asi neudělám Nikovým fanynkám radost, že jsme zase spolu.

Přibil mi komentář od Tokyho k fotce. Neměli by jste být v trochu jiné poloze?😂😂"
Okamžitě jsem sekoukla na Toma. ,,Tokáči ty hovado" mrskla jsem po něm polštář začal se válet po matraci a smát se, zatím co na nás všichni nechápavě koukali. Ukázala jsem jim komentář Tokyho.

Všichni se okamžitě začali smát a mlít nesmysle. ,,Ale zabil Tomáši" znal Jickson se smíchem. ,,Pravda" kývl Jakub (Sánský/JS) taky se smíchem. Já jen protočila oči a lehla sina matraci hlavou k Nikově hlavě. ,,Navždy spolu" šeptla jsem s úsměvem a dlouze ho políbila. ,,Navždy" polibek mi oplatil.

Bylo už pozdě, šla jsem vedle nakrmit Viky, uspala jí a dala do postýlky, kterou jsem měla vedle matrace, v postýlce spal i Viktorek. Spokojeně jsem si po celém dnu ulehla a v pevném sevření Dominika a pusou na dobrou noc usla.

Lidi, ačkoliv nerada tohle píšu... Je to poslední kapitola. Stekla mi i slza, protože tohle je můj první příběh a vy jste ho neskutečně oceňovali a dávali mi podporu psát dál. Chtěla bych poděkovat mojí milované kamarádce PhantasiaePuella která vymyslela název, dělala obal na knihu a pomohla mi se jménem pro hlavní hrdinku. Taky chci poděkovat gold_aniickaza podporu u každé kapitoli.😢❤ tak jo, doufám, že se uvidíme u mých dalších příběhů, miluju vás a naposledy u tohoto příběhu💚💚

~Vaše Jenny, moc vás miluju❤❤❤

Ani na ní nekoukej!  |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat