Potom jsem si dala mobil na nabíječku a oblékla si na sebe připravené oblečení. Sešla jsem dolů za klukama, Jakub tam ale nebyl. Šla jsem k Nikovi a obkročmo si mu sedla na klín. ,,Kam zmizel Kuba?" koukla jsem na něj. ,,Ehm... Přivedl si do pokoje nějakou štětku, takže momentálně nemůže" zasmál se Dominik.
Tak nádherně se směje. ,,Krásně se směješ. Jsem ráda, že jsem tě poznala Citto. " usmála jsem se a dala mu pusu. ,,Taky jsem rád, že tě mám Vlčková, ikdyž nejsem dokonalej, tak tě miluju a nechci ti už nikdy ublížit" usmál se na mě. ,,Ale jo, jsi dokonalej, jen pár chyb, ale to je za náma" šeptla jsem.
Oba jsme se usmívali, nejde popsat jak moc ho miluju. I to dítě překonáme a budeme šťastný. Z myšlenek mě vytrhl Nikův hlas. ,,Když budeme mít dítě, znamená to žádný sex, že jo?" kouknul na mě vyděšeným výrazem. Jen jsem se zasmála. ,,To není pravda, jak by pak byli sourozenci?" smála jsem se a zvedla se.
Šla jsem k sobě do ppkoje a zase si lehla na postel. Za mnou přicupital i Dominik a stál ve dveřích. ,,Awww, víš, že jsi tak strašně nádhernej?" sjela jsem ho pohledem. Na sobě měl rifle a bílou košili a rozcuchané vlasy. ,,No jistě, že to vím" zasmál se Nik. Protočila jsem oči ,,Egoisto" uchechtla jsem se a otočila se na druhý bok zády k němu.
Po chvilince jsem ucítila ruce na svých bokách. Tyhle chvilky tak moc miluju. Já jsem tak šíleně ráda, že jsem ho poznala a i přes to všechno, jsme to ustáli. Ale to bych se jen pořád opakoval. Ucítila jsem jak mě hladí po břiše. To mi udělalo neskutečnou radost, zahřálo mě to u srdce. Usmívala jsem se od ucha k uchu, otačila jsem se na Dominika.
Je tak moc dokonalej. ,,Kuk" ušklíbnul se Nik. Jen jsem se zasmála. ,,Miluju tě'' políbil mě do vlasů. ,,Samý překvapení, máš romamtickou náladu?" zasmála jsem se. ,,Občas musim bejt hodnej kluk" taky se zasmál. Jelikož mám pokoj vedle Jakubova, uslyšeli jsme zvuky jako "Ahhhh, jěště= a tak podobně.
Nštvaně jsem se posadila a zabušila do zdi. ,,Doprdele Jakube utlum se, nehodlám tě poslouchat!" křikla jsem. Ihned všechno utichlo. Dominik se smál, až mu vytriskli slzy. Já se z něj začala smát taky, zase jsem si k němu lehla. Nik si jen utřel koutky očí.
Pokojem se rozezněla písnička Ibalgin. Hned jsem poznala, že volá Viky. Vzala jsem si do ruky telefon a přijala hovor. V tom mi, ale Nik vytrhl monil z ruky. ,,Vole kazíš mi romantický chvilky" řekl se smíchem, já se taky smála. ,,Dominiku, polud vím, volám Tině, byl bych vděčný, kdyby jsi mi jí dal " zasmál se Viktor. ,,Nojo, aby ses neposral" předal mi telefon.
Vzala jsem si ho a dala ho nahlas. ,,Ahoj Viky?" pozdravila jsem ho mile. Nik si ze mě dělal dělat blázny a napodobovat mě. ,,Nikuuu..'' smála jsem se. ,,Co ten debil dělá?" smál se Viky. ,,Zapni si facetime" řekla jsem a zapla ho. Viktor si ho taky zapnuil a konečně jsme se viděli.
Viktor koukal na Nika, který mě napodoboval. Všichni tři, jsme se smáli jak kokoti. ,,A jak se máš?'' usmála jsem se. ,,Ale jo ujde to, už jsi přemýšlela nad jménem pro dítě?" kpuknul na mě Viky. ,,Ano. Kluk bude buď Jakub nebo Dominik a jako holčičku..." protáhla jsem to. ,,Jako holčičku?" zeptal se Viky. Nik nás je poslouchal.
,,Holčička by se jmenovala Viktorka, pokud Nik povolí" usmála jsem se. Viktorovi zajiskřili oči. ,,Já souhlasim" kývl Nik. ,,Moc děkuju, vážím si toho" usmál se Viktor. ,,Neděkuj, moc si toho pro mě udělal. Beru tě jako druhýho bráchu" usmála jsem se.
Viktor se taky usmíval a Nik se věnoval svému telefonu. ,,Halooo debile vypatlanej, odlož ten telefon a pojď si povídat" zasmál se Viky. ,,Jdi do prdele, nepovedej čuráku," smáli jsme se. Na tohle oslovování, jsem byla zvyklá. Povídali jsme si a nakonec jsme se domluvili, že večer zajdeme do baru, Já, Nik, Viky a pokud bude chtít tak Kuba.
Teď jsem se ale přitiskla k Dominikovi a dala si hlavu na jeho hruď. Zavřela jsem očka a úplně vyčerpaně, aniž bych chtěla jsem usla.
Ejooou, zdarec lidi, tak jak se daří? Už někdo slyšel track ,,Česká florida" od Kokyho, Robina Zoota a Yza? Za mě je úplně topová😍 mám vás ráda💗
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Novela JuvenilFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐