2

4.5K 112 4
                                    

Když se dosmáli odložili příbory a koukli se na mě. ,,Není tu nějaký ticho?" koukla jsem na oba. ,,No tak mi s Jakubem už máme hotovo." koukl na mě Dominik. Pořád na mě tak nějak koukal a teď i mrknul.. ,,No a co někam zajít?" navrhla jsem s úsměvem. ,,No to beru. Tak mi dejte pár minut já na sebe nězo hodim a můžeme vyrazit" řekl Jakub s úsměvem a odešel někam dozadu.

,,Nevadí ti jaký je Jakub?" kouknul se na mě s otázkou Dominik. ,,ne.. Ani ne. Jakub je prostě Jakub. Ikdyž se může zdát jako arogantní zmrd, což on vlastně i je, ale je v něm i hodnej a pohodovej kluk, ale to ty musíš jako jeho nejlepší kamarád vědět" řeknu s úsměvem. ,,Víš, že jsi nádherná?" vychrlil na mě Dominik. ,,c-co-cože?" vykoktala jsem ze sebe, ale v tom už se ke mně nakláněl Dominik.

Z Nikova pohledu

Musím jí mít! Musí být moje. Hlásili v podvědomí moje hlasy a já se jim poddal. Začal jsem se k ní naklánět, abych jí políbil. Jen ucukla, ale já se blížil víc a víc. ,,Dominiku!" křiknul najednou Jakub zrovna, když se ke mně Tina naklonila.

,,No co chceš?" kouknul jsem se na něj drze. ,,Co chci! Aby jsi dal Tině pokoj a nesahal na ní, to přesně chci Dominiku!" zasyčel na mě Jakub. Věděl jsem, že i Tina mě chtěla políbit dokud to Jakub nepřerušil. Teď tam jen seděla a radši nic neříkala.
,,Tak jdeme?" koukla se na nás Tina jako by se nic nestalo.

Z Jakubova pohledu

On si snad dělá srandu! Výslovně jsem mu to zakázal a on si stejně nedal pokoj. Nejsem vůbec nadšený, že Tina jde s námi. Jako kámoš je Nik vážně super, ale je to prostě děvkař. Tinu jsem měl na očích, až dokud jsme nepřišli k baru.

,,Tak co si dáte? Platim to já" mrknul na ně ,,Já si dám havanu." řekl klidně Nik a já obrátil pohled na Tinu ,,Já si dám taky havanu" usmála se na mě Tina. Objednal jsem dvě havany a pro sebe panák becherovky. Hned se k nám přiřítili holky.

Z Tinina pohledu

Bože, zase nějaký štětky, který se budou plazit kolem mého bratra. Nakonec to ale nějak přestala vnímat a otočila se. Začala přemýšlet nad tím, že chtěla dát Dominikovi pusu, než se přiřítil Jakub a zatrhl to. Určitě to ale bylo jen nějaké nedorozumění, nebo ne? Běželo mi v hlavě.

Kouklajsem se na ty dva. Jakub měl u sebe nějakou děvku ,,Něco si půjdu zařídit" kouknul na mě omluvně Jakub, ale mezi tím se Nik snažil holky odehnat, což bylo vlastně divné. Jakub odešel. ,,Jasně, spíš až domrdám tu děvku vrátim se Tino a ty si dělej co chceš" protočila oči a kopla do sebe další havanu.

Nad mojí poznámkou vybuchl smíchy Nik. Koukla jsem se na něj a taky se zasmála. ,,Půjdu si ven zapálit" křikla jsem přes hudbu na Dominika a on jen kývl. Vyšla jsem ven a zapálila si, byla jsem zády ke dveřím od baru. Uslyšela jsem za sebou kroky, než jsem se stihla otočit, měla jsem na očích ruce.

Z Nikova pohledu

Vyšel jsem za ní z baru. Měl jsem šanci, dokud tam nebyl Jakub. Dal jsem jí ruce na oči a čekal co řekne. ,,Že by Jakub?" řekla Tina. Sklonil jsem se k jejímu krku a políbil jí. ,,Dominik?" řekla zaskočeně a stydlivě. Sundal jsem jí ruce z očí a otočil jí čelem k sobě.

Znovu jsem se k ní nahnul, abych jí políbil. ,,ne.. Ne Niku promiň" zakroutila hlavou a uhla se. Jen jsem na ní koukal, tohle se mi jěště nestalo. Tina zase odešla do klubu a já si zapálil cígo.

Z Tinina pohledu

Sedla jsem si k baru. Právě jsem vůbec nechápala, co se stalo. Nik Tendo byl takový ten můj "crush" kterého má snad každá holka, a já ho teď odmítla. ,,Dalšího panáka prosím" koukla jsem na barmanku a ta mi podala další sklenku z havanou.

Po chvilce jsem toho vypila už vážně moc. Byla mi i zima, jelikož byl večer kolem 1:00 a já na sobě měla jen crop top. Byla jsem totálně zlitá a navíc jsem v sobě měla trávu. Zachvíli se ke mě přiřítil Jakub, když viděl v jakém jsem stavu, okamžitě zaplatil a venku zavolal Dominika a šli jsme domů.

Klepala jssm se zimou, nakonec mi půjčil Nik mikinu, jsem dost malinká, a on zase obrovský. Takže jeho mikina mi byla skoro jako šaty. Jen jsem se nad tím uchechtla a šla jsem dál. Všechno kolem jsem viděla trojitě. Po chvilce jsem se vyzvracela a nemohla jsem už na nohy. Po chvilce mě někdo vzal do náruče. Byl to Nik, šli jsem k Jakubovi na byt a po chvíli jsme došli.

Nik se s Jakubem domluvil, že přespí, já si jen svlékla sukni a s mikinou si zalezla do postele, kde jsem usla. Ráno jsem se probudila s totální kocovinou a bolestí hlavy. Sešla jsem dolů, kde byl Jakub, byl na mě naštvaný.

Ejooou, další kapitolka je tu lidi. Dneska už poslední, zase zítra snad výjde další. Doufám, že vás to baví stejně jako mě💋

~Jenny❤

Ani na ní nekoukej!  |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat