Když se všechno dokončilo, došli jsem do nedalekého baru. Viktor tam byl s náma. Popíjeli jsme, kouřili, zpívali a chvilkama i tančili. Byla to sranda. Jemně mě bolela hlava. ,,Zajdu si na chvilku na vzduch." řekla jsem a vydala jsem se před bar. Vyšla jsem a zapálila si. Přišel ke mně nějaký kluk, v mém věku. ,,Čau můžu fotku?" koukl se na mě.
,,Fotku? Proč fotku? Ode mě?" koukla jsem se nechápavě. ,,Tak jsi sestra Yzomandiase, takže proto." usmál se mile. ,,Jo, jasně" přiblížila jsem se. Začal mě líbat. ,,Co kurva děláš?!" vykřikla jsem. ,,Notak. Máš to ráda tvrdě?" hnusilo se mi co si ke mě dovoloval. Furt se přibližoval, nakonec jsem mu vrazila silnou facku.
Než jsem stuhla cokoliv, cítila jsem pěstí v břiše ,,Ty zasraná štětko, tohle si vypiješ" křičel po mně. Bolelo mě břicho. Dostala jsem další obrovské rány, až jsem se zesunuka k zemi a plyvala krev. Nakonec jsem přestala vnímat.
Z Domenikova pohledu
Tina byla celkem dloho pryč. Vyšel jem před bar a porozhlédl se. Uviděl jsem Tinu ležící v krvi. Okamžitě jsem se k ní rozeběhnul, klekl jsem si k ní a hlavu jí dal na svoje nohy. ,,Tino. Tino vstaň prosím" propleskl jsem jí jemně tvář. Nereagovala.
,,Notaaak Tino, co se děje. Vstávej." mluvil jsem na ní. Pořád jsem jí plácal do po tvářích. Tina začala trošinku otevírat oči. ,,Tino, notak. Vstávej, to zmákneš" posadil jsem jí a opřel jí o sebe. ,,Oh moje hlava" chytla se za hlavu a otočila se a vyzvraceoa jen čistě krev.
Rychle jsem se na ní kouknul a pohladil jí po tvaři. ,,Musíš do nemocnice" řekl jsem rychle. ,,Ne, prosímtě nic mi není" promluvila Tina a snažila se vstát, ale marně.
,,Tino bez odmlouvaní" po chvilce došli kluci. ,,Kurva Tino! Co se stalo!" okamžitě přišel Jakub. Vytrhl jí ze země a vzal si jí do náručí.Šel s ní směrem k autu. ,,Jedeme do nemocnice!" zavelil Kuba. ,,Né prosím Jakube" zakňučela Tina. Všichni odešli a zůstali jsme jen já, Viktor a Kuba. Ikdyž Jakub pil, bylo mu to fuk. Nasednul do auta a rozjel se. ,,Prosím. Zvládnu to, jen mám strach" kňučela na nás Tina.
,,Tino, musíš do nemocnice, jak se to vlastně stalo?" řekl jsem rychle. ,,Nějakej týpek chtěl fotku, začal mě líbat a tisknou, dala jsem mu facku a pak se na mě vrhnul" vysvětlila Tina, byla sice při vědomí, ale šlo vidět, že jí bylo zle. ,,Ten zkurvysyn, já ho najdu a rozmrdám na sračky" zakřičel Kuba a už jsme byli před nemocnicí.
Tinu jsem si vzal do náručí zase já. ,,Zvládnu to po vlastnich Radku" řekla. Byla zmatená, pletla si mě s Radkem. ,,Jsem Nik. Nejsem Radek Tino" promluvil jsem vážně. Bylo mi líto, co se stalo a zároveň jsem měl vztek. ,,Ou.." povzdychla si. Dovedl jsem jí k doktorovi.
,,Co se stalo?" promluvil doktor. Vše jsem mu vysvětlil tak jak mi řekla Tina. Viktor čekal venku, nechtěli ho pustit dovnitř. Po tom co Tině diagnostikovali lehký otřes mozku a poranění břicha, jí dali na pokoj. Nebylo to s Tinou tak vážné. Trošku se mi ulevilo a oboum klukům taky.
Pustili nás za ní, byla už plně při vědomí. Sedli jsme si kolem ní. ,,Jak ti je?" ozval se Viktor. ,,Je mi dobře, nic mi není" řekla Tina a pousmála se. Na obličeji a po těle měla plno modřin, měla natržený ret a roztrhnuté obočí. ,,Vypadám strašně, že jo?" koukla se Tina a uchechtla se. ,,Vypadáš krásně jako vždycky" řekl Jakub a usmál se.
,,Jakub má pravdu" kývnul Viktor a já jen taky kývl s úsměvem. ,,Tak hoši, musíte už jít, návštěvní hodiny skončili" přišla za námi sestra, Tinu si nechají na pozorování. ,,Kdyby něco, kontaktujte mě prosím " řekl rychle Jakub. Sestra jen přikývla. Kuba a Viktor se rozloučili a odešli.
Přešel jsem k Tině, dal jí pusu a obejmul jí. ,,Měj se princezno" šeptnul jsem a odešel. Tina si jen lehla a než jsem stihl odejít, spala. Vyšel jsem ke klukům. ,,Chci toho zmrda." řekl Viktor. ,,Nápodobně " zuřil Kuba. ,,Jdu do toho s váma, ale ani nevíme jak vypadá" řekl jsem rychle.
Zapřemýšlel jsem ,,Nějak si to zjistíme, ale musíme zpátky do baru." navrhnul Viktor. Kývli jsme a nasedli do auta. Řídil Viktor, byl z nás nejmíň na sračky. Dojeli jsme tam. Rozešli jsme se ptát, nakonec jsme potkali pár lidí a ty nám ho popsali. Vydali jsme se do klubu a viděli toho týpka, který se zrovna dost hnusně bavil o Tině.
,,Budeš si dovolovat na holku ty zmrde?" flákl jsem mu pěstí. ,,Wow sám Tendo, Yzo a Sheen" uchechtl se ironicky. Vytáhli jsme si ho před klub. Začali jsme do něj řezat a to fakt silně, možná jsme to přehnali, ale měli jsme vztek skrz Tinu. Potom jsme se každý rozešli domů.
Ejooou, další crazy díl je na světě. Snad se líbí😊
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Roman pour AdolescentsFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐