31

2.1K 69 5
                                    

Koukla jsem na něj. ,,Prosímtě, půjdeš se mnou? Já nechci jít sama.. Bojím se Nikovi a Jakubovi reakce" přiznala jsem. ,,Jasně, půjdu. Neměj strach, vše dopadne dobře" ujišťoval mě Viktor. Kývla jsem a došla před studio. Nádech výdech a vešla jsem.

Koukla jsem se po místnosti, kde byli jen Jakub Dominik Pepa a Andy. ,,Kluci? Já vám... Něco vám musím říct.." polkla jsem na sucho a koukla se na ně. Všichni na mě koukali jak na blázna, protože jsem měla rozteklou řasenku od slz. Koukla jsem se na Vikyho. V jeho očích byla starost, upřímnost. Mám ho ráda.

Dominik i Kuba ke mně přešli. ,,Stalo se něco?" řekli na ráz. ,,K-kluci.. J-já.. J...." nedokázala jsem to říct. ,,Je těhotná" dopověděl za mě Viktor. Všichni na mě šokovaně koukali. ,,Doprdele.. Co si myslíš?! Nejsi schopná se postarat o dítě Tino.. Matka si tě měla nechat doma atam ti dát víc, třeba bys přišla k rozumu!!" ječel Jakub.

Nevěřila jsem svým uším. Tohle mi vážně řekl? Švihla jsem mu obrovskou facku. Po tváři mi tekly slzy jak nikdy. To tak neuvěřitelně zabolelo. Vyletěla jsem ze studia. S brekem, hněvem.. Bolestí v srdci...Dominik se ani nevyjádřil.. Jakub mi řekl to co mi tak moc ublížilo.

Bylo mi to fuk, seběhla jsem k sobě do bytu a vytáhla si molly. Vypila celou becherovku. Byla jsem hotová, drogy se mnou dělali divy. Slyšela jsem hlasy, začala jsem se vší silou mlátit do břicha. Brečela jsem, tohle se nemělo stát.

Z Jakubova pohledu

Přišel jsem do bytu. Viděl jsem Tinu jak se mlatí, vedle mě byl i Dominik, který ihned Tinu zastavil, když viděl jak se mlátí. Co jsem jí to udělal. Měl jsem nervy na pochodu, bylo mi ze mě špatně. Jak jsem se zachoval, když mě potřebovala? Jako zmrd.

Z mých myšlenek mě vyrušil Dominikův hlas ,,Všechno bude dobré lásko. Zvládneme to, my dva." říkal jí. Dal jí pusu, jsem rád, že to vzal takhle, ale Tina byla úplně hotová, určitě by tohle neudělala při smyslech. Zorničky měla obrovské a o kousek dál byla láhev becherovky.

Tohle mohlo být smrtelné spojení, snad bude v pořádku. ,,Niku, co se to stalo? To se nemělo stát? Co ty? Neopustíš mě, že ne?" mluvila k Dominikovi. Mě úplně ignorovala. Měla mi těch facek dát víc, jsem hajzl. ,,Ne, nikdy tě neopustím, zvládneme to. Miluju tě" promluvil Nik, setřel jí slzy.
Tina se o něj opřela, zatím jsem odešel do svého pokoje. Až bude v pořádku, omluvím se jí.

Z Nikova pohledu

Tina usla s hlavou v mém klíně. Potřebuje se dostat z toho, co jí Jakub řekl. Z jedné strany, bych mu nejraději rozkopal hubu, ale z druhé strany ho chápu. Já nejsem připravený být otcem... Nejsem z toho nadšený, ale nemůže za to a já jí miluju, spolu to zvládneme.

Pomaliu jsem vstal, hlavu jí přidržel, aby se nepraštila. Potom jsem jí vzal k ní do pokoje a dal jí do postele. Došel js za Jakubkem. Ten měl rozpitou flašku a slzy nakrajíčku, to bylo poprvé, co jsemho takhle viděl. ,,Já to posral Niku. Kurva moc jsem to posral. Ona mě potřebovala a já to posral" stekla mu slza.

,,Brácho bude to dobrý, omluv se jí a ona ti odpustí. Má tě ráda, dala by za tebe život." řekl jsem mu. Ta slza.. V životě jsem neviděl Jakuba brečet. ,,Asi... Možná... Jen doufám, že bude v pořádku" řekl mi Kuba. Kývl jsem. Dost dlouho jsme pili.

Oba jsme úplně vytuhli. Spali jsme do rána. Ráno jsem vstal a vydal se do pokoje Tiny. Nebyla tam. Hledal jsem jí všude. Nikde nebyla, psal jsem jí, volal. Nereagovala, začínal jsem se o ní bát. Okamžitě jsem přešel k Jakubovi. ,,Vstávej doprdele!  Tina tu není! Někam zmizela, mám o ní strach" křičel jsem.

Jakub okamžitě vstal. ,,Dům si prohledal?" jenom jsem kývl a vyšel si pro boty. Jen ať se jí nic nestane.

Ejooou další díl💛 snad se vám líbí a co vy? Co jste čekali za reakci?💜

~Jenny❤

Ani na ní nekoukej!  |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat