Potom jsem se vzbudila jsem i vzala do ruky mobil. Koukala jsem se na story na instgramu. Nic moc zajímavého tam nebylo. Až na jednu zajímavou barvu vlasů. Řekla jsem si, že bych jí mohla zkusit. Zašla jsem si do kadeřnictví a ukázala fotku vlasů, kterou bych chtěla mít.
Řekl mi, že to nebude žádný problém. Posadila jsem se, práce jim trvala asi 2 hodiny. Byla jsem nad výsledkem spokojená. Nakonec jsem si zašla i na piercing (kroužek na ret) a taky jsem si nechala udělat tetování v podobě play-boy zajíčka.
Celkově jsem si řekla, že změna je život.Vrátila jsem se domů. Na sebe jsem si oblékla bílý crop-top se sukní. Nafotila jsem si pár dotek na instagram. K tomu jsem hodila popisek "Čas na změnu,, vyrazila jsem si ven, projít se. Došla jsem na stadion, natáčela si různé tik-toky a nějaké nasdílela na svůj instagram.
Po hodině, jsem si sedla na tribuny. Koukala jsem, kdo všechno si můj příběh zobrazil, mezi spousty byl i -goldcigo- aka Dominik. Projížděla jsem si sítě a u toho jsem měla zaplé písničky. Viděla jsem, jak se ke mně nebezpečně blíží nějaká postava.
Z dálky nešlo rozeznat, o koho se jednalo. Když se přibližoval víc a víc, poznala jsem vysokého muže. Zapálila jsem si cigaretu, osoba najednou šla na tribuny, kde jsem seděla já. Vstala jsem a rozešla jsem se z tribun. Někdo mě chytnul za zápěstí. Se strachem jsem se otočila.
Byl to Dominik, s kapucí na hlavě. ,,Co chceš?!" vyjekla jsem. ,,Promluvit si" řekl Nik. ,,Tak mě pusť!" křikla jsem a Dominik ihned pustil moje zápěstí. ,,Jak víš, kde jsem?" zasyčela jsem. ,,Instagram.." odpověděl mi krátce Dominik. ,,Fajn. O čem chceš mluvit?" mluvila jsem docela chladně.
Nik si shodil kapucu z hlavy. ,,Copak ti vůbec nechybím? Protože ty mně jo. Nevydržím to bez tebe. Tino prosím, já vím, že jsem se zachoval jako úplnej kretén, nevim co to do mě vjelo." povzdychl si. Hodila jsem na zem svojí cigaretu a zašlápla jí.
,,Kde mám jistotu, že to neuděláš znova! Kde Dominiku?! Víš kolikrát si mi už ublížil?! Kolik bolesti jsem kvůli tobě zažila?! Už je toho na mě moc! Já si myslela, že můžu mít normální a šťastný vztah! A pak tě tam najdu s nějakou čubkou? Dominiku já když byla u Viktora, skoro jsem nespala. Měla jem proplakané noci, dny. Bylo to strašně, teď jsem se vzchopila Niku. Já nevím co mám teď dělat." mluvila jsem úplnou pravdu.
Pokračovala jsem. ,,Ptáš se, jestli mi nechybíš? Chybíš mi Dominiku, tak strašně bych si přála, aby jsmebyli zase spolu. Ty krásný dny, chybí mi to, ale už nechci znova zažívat ty bolesti. Ať už mě zmlátili ty kluci, nebo jsem měla autonehodu (ta autonehoda, se jí stala v 15. Bohužel jsem to tu nezmínila). Nebolelo to tolik, jako jsi mi ublížil ty!" začala jsem brečet.
Dominik celou dobu ani nepípl, byl zticha a poslouchal. Sjela mu po tváři slza. To bylo poprvé, co jsem viděla, že by Nik brečel. ,,Odpusť mi to. Dej mi šanci." zašeptal Dominik. ,,Neplakej." setřela jsem mu slzu a objala ho. ,,Mám tě ráda, ale nevím, jestli tě miluju Dominiku" dořekla jsem a odtáhla se.
,,Mám jěště šanci to všeno napravit?" koukal na mě. ,,Máš... Máš šanci, ale musíš mi dát čas, nebude to hned. Když uvidím, že jsi zvládl nemít nikoho v poslední době, možná bude zase všechno dobré, jen musíš počkat." mluvila jsem klidně, ikdyž s bolestí v srdci.
Dominik mě jen obejmul. ,,Tak dobře, nepřeju si nic víc, než být s tebou. Promiň za bolest, kterou jsem ti způsobil. Je mi to líto." Z jeho hlasu, byla slyšet upřímnost, bylo mi to líto, ale nedalo se nic dělat. Nemůžu mu teď padnout kolem krku, nejde to. Nemám jistotu, že mě nepodvede znovu.
Nik se se mnou rozloučil a odešel, já odešla taky. Došla jsem domů, kde byl Kuba a Pepa. ,,Ahooj, co ty tady" rychle jsem ho obejmula. ,,Ahoj. S Kubou tady domlouváme nějaký track. Tyvole. Ty vlasy, piercing, tetování.. To ti strašně prospělo, si nádherná " chválil mě s úsměvem Pepa.
,,Moc ti děkuju, jsem ráda, že se ti má změna líbí" usmála jsem se. ,,Wow, vážně ti to sluší sestřičko." usmál se Kuba. ,,Děkuju vám oboum" kývla jsem a sedla si na gauč. ,,Tak mě napadlo... Co kdyby si s náma udělala feat?" navrhl mi Pepa. ,,To není dobrý nápad, nezpívám hezky. " odpověděla jsem.
Jakub se na mě kouknul ,,To je kurva dobrej nápad" kývl s radostí. ,,Ale, já tě zpívat slyšel a jde ti to nádherně. Napíšeme text a ty ten feat prostě uděláš." zavelil Pepa. ,,Tak to je asi rozkaz" zasmála jsem se. Dál jsme probírali nějaké věci, ohledně togo tracku. U toho jsme popíjeli víno.
Ejoooou, další díl💚 především, moc děkuju za podporu, ať za komenty, nebo za hvězdičky. Taky jsem vám nahoru hodila jaké vlasy ma teď Tina, piercing, tetování a taky oblečení💙 tak to je vše, zítra ráno, bude další kapitola.💛
~Jenny❤
ČTEŠ
Ani na ní nekoukej! |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//
Teen FictionFf o Nik Tendovi a Yzomandiasově sestře Tině.💜 Mohou se tu objevit Násilné, Vulgární a Sexualní scény 3. Nik🔐 2. Tendo🔐