38

1.9K 60 4
                                    

Udělali jsme pár driftů a pak jsme konečně dojeli na místo. Konečně jsem vyšla z auta a protáhla se. Popošla jsem před auto a Dominim už ke mně letěl. ,,Já tě taak moc miluju" smál se a chytil mě pod zadkem, nohy jsem mu obtočila kolem pasu a začali jsme se líbat.

Pootočila jsem se a všichni na nás koukali jak na kryplové. Rychle jsem Nikovi zabula do zad. Ten okamžitě přestal a já seskočila. ,,Víte vi idiori, že já tři dny nemám sebou hygienu oblečení nic?" koukla jsem na ně. ,,Dva hodný kryplové ti zabalili" zasmál se Viktor a naznačil, že balil on s Dominikem.

Přešla jsem k nim a obejmula je. ,,Díkyy" uchechtla jsem se a šla si brát svůj kufr. ,,Ukaž, já ti to vezmu" usmál se Andreas. ,,Děkuju" usmála jsem se. V tom jsem se ocizla na něčím ramenu. Otočila jsem se a uviděla, že je to Nik. Začala jsem kopat a mlátit mu do zad.

Smála jsem se jako debil a Nik se mnou. Došli jsme do místnosti, kde bylo dosz postelí. ,,Jedno zavazadlo" Nik ho hodil vedle postele a vzal a obrátil mě. ,,A druhý zavazadlo" zasmál se Domi a hodil mě do postele. Sladce jsem se zasmála. Nik si lehl nade mě a podpíral se lokty, aby mě nezalehl.

Musela jsem se zasmát. ,,Já nevim proč, ale mám na tebe straou chuť" zašeptal mi Nik. ,,Tak si jí nech zajít lásko" mrkla jsem na něj a přetočila se, abych byla na něm. Proč ho trochu nepozlobit? Začala jsem se o něj "otírat" do toho jsem ho líbala a rukami mu jezdila po těle.

Šlo vidět jak mu je to příjemné a že čeká víc. V tom jsem slezla a uchechtla se. ,,Nenecháš mě v tomhle stavu, že ne?" kouknul se naštvaně. ,,Přesně tak" zazubila jsem se a otočila se ke dveřím, kde stáli Viktor s Andym s otevřenou pusou.

S úšklebkem jsem k nim přišla a rukama jim pusu zavřela. ,,Stojíte tady už dlouho?" zeptala jsem se. ,,Tak dlouho, aby jsme viděli co se děje" zasmál se Andy. Viktor mi něco naznačoval, nepochopila jsem co. V tom mě někdo prudce chytnul a nesl k posteli.

Samozřejmě, že Nik. Už vím co mi naznačoval. Domi mě hodil na postel a sedl si na mě. Ruce mi držel nad hlavou a já se nemohla hýbat. ,,Gold, Sheen vypadněte" zasmál se Nik. ,,Nenene prosím, nenechávejte mě v tom" křičela jsem po nich, stejně odešli.

Odfrkla jsem si. ,,To jsou kamarádi" křikla jsem a koukl se na Nika. ,,A ty máš v plánu co?" uchechtla jsem se. ,,Pomsta bude sladká lásko" mrknul na mě a začal mi dělat naschváli. Začal mi dělat značky na břiše a ty začali fialovět. ,,Nikuuu" vzdychla jsem když jel dolů a dolů.

Z ničeho nic přestal a odešel. ,,Ty sebestředný egoistický hovado!" křikla jsem po něm mrzutě a p4ešla do sprchy. Rychle jsem se vysprchovala a koukla co mi zbalili. Samozřejmě mi ty idioti zbalili jsenom takové oblečení, z kterého lezlo snad všechno a já ho nosila jen doma, když tam nebyl Jakub, ale třeba jen Nik.

To už jsem zadupala vzteky a vzala si na sebe lambadu *něco jako crop-top, ale o hodně kratší, jako podprsenka* a k tomu krátkou sukni. Namalovala jsem se a udělala si vysoký culík. Došla jsem za klukama a všichni na mě koukali typem "Děláš si prdel"

Jen Nik a Viktor se mi smáli. ,,Víte o tom, že jste hovada?! Jsme v lese, však zady zmrznu!" křikla jsem po nich. ,,Neboj se, já tě zahřeju" uchechtl se Nik. Naštvaně jsem se opřela o chatu a zapálila si joint, který už jsem neměla dost dlouho. ,,Proč kurva vypadàš tak nevinně, když nejsi?" zasmál se Viktor.

Vyfoukla jsem kouř. ,,Nesuď knihu podle obalu" poslala jsem mu vzdušnou pusu. Začalo se stmívat a my se domluvili, že si pustíme film. Všichni začali s tématem 50 odstínů šedi. ,,S tím nepočítejte! Já se s dvanácti klukama nebudu koukat respektive na porno!" křikla jsem na ně.

Po dlohém přemlouvání jsem jim to povolila, jsou to zkurvený zmrdi co na mě mají hodně velkej vliv. Všichni až na mě, byli zažraný do filmu, div se neroztekli. Jen jsem se nad tím tišše zasmála.

Ejooou, tak jo máte to tady na vaše přání. Jsou to nudné kapitoli, ale plánuji, že Nik udělá ZNOVU velkou chybu (snad víte jak to myslím). A navíc když je Tina těhotná... Nom.. Uvidí se, jak celý tenhle příběh dopadne. A proto prosím všechny, napišto do komentu, jestli chcete znovu drama, nebo jestli chcete už brzy příběh v klidu ukončit. Děkuju a prosím koment. Miluju vás.💜💙

~Vaše Jenny❤

Ani na ní nekoukej!  |Nik Tendo&Yzomandias| //DOKONČENO//Kde žijí příběhy. Začni objevovat