Ważne

822 78 6
                                    

Proszę, przeczytajcie... To dla mnie bardzo ważne i będę niesamowicie wdzięczna...

Nie jest to rozdział, jednak ta książka ma (może nieogromny, ale) jakiś zasięg, więc zdecydowałam się, że właśnie tu dodam coś, co naprawdę trudno ubrać w zdania i znaleźć odpowiednie słowa, ponieważ nie należy to do łatwych/lekkich tematów...

Chciałabym odnieść się do sytuacji, która aktualnie dzieje się w Stanach...

Ciężko opisać to, co teraz ma tam miejsce. Boli mnie czytanie relacji z protestów, oglądanie filmików i patrzenie na łzy, ból, cierpienie, panikę, gniew, złość, nienawiść tych wszystkich ludzi... Tak samo jak boli mnie brak możliwości, by wyjść na ulicę i stanąć ramię w ramię z walczącymi, pomóc pokrzywdzonym.

Nie mieszkam w USA, więc nie mogę fizycznie pokazać protestującym, że dla mnie ich życie jest ważne, że mimo iż ich nie znam, chcę dla nich jak najlepiej. Że pragnę by żyli w szczęściu, nie w strachu i rosnącym gniewie.

Również boli mnie patrzenie na to, że teraz, kiedy powinniśmy się jednoczyć i łączyć z cierpiącymi, my potrafimy się pokłócić o mało istotne sprawy. W złości osadzamy człowieka oraz jego zdanie, obrażając go przy tym. A to nie tędy droga.

Jak powiedział Martin Luther King Jr.:

"Nauczyliśmy się fruwać niczym ptaki na niebie, pływać jak ryby w morzach, ale nie nauczyliśmy się tej prostej sztuki, by żyć ze sobą jak bracia."

Nie bądźmy obojętni na przemoc wobec drugiego człowieka. Nie bądźmy obojętni na krzywdę i nie próbujmy skrzywdzić przez naszą złość innych. Agresja rodzi agresję.

Wiem, że jest to wrażliwy temat, ale pragnę pomóc i staram się to robić w każdy możliwy sposób.

Dlatego przyszłam też tu, prosić, jeśli możecie, znajdźcie chwilę i podpiszcie petycje/szerzcie świadomość tego, co aktualnie dzieje się na tamtych ulicach (tylko proszę, nie piszcie, że jedni mają gorzej, drudzy lepiej i nie obrażajcie jednej czy drugiej strony, to nie jest właściwy sposób).

Proszę, proszę, proszę! Edukujmy się, starajmy się choć w najmniejszej części zrozumieć przez co przechodzą osoby dyskryminowane ze względu na kolor ich skóry. Nie ignorujmy, nie bójmy się temu przeciwstawić!

 Nie ignorujmy, nie bójmy się temu przeciwstawić!

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
𝗱𝗶𝗼𝗻𝘆𝘀𝘂𝘀 • taekookOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz