Peşimizdeki Şeytan

710 82 39
                                    

Canım sıkkın. Moralim bozuk eşyalarım üniversite okuduğum ilçedeki evde duruyor ve çoğu şeyleri tekrar tekrar tekrardan yapmaktan sıkıldım. Bu yüzden bölüm yazmaya karar verdim çünkü yazmak kafamı boşaltmamı sağlıyor . Diğer bölüm belki iki bölüm olur anıların görüntülerine odaklanırım ama bu yılbaşı ara tatili uzatmamayı düşünüyorum bölümün kısalığı için özür dilerim.  Çok uzatmadan  İyi Okumalar

                 Freya , soluğu kesilerek uzun zamandır kendi ailesi yüzünden her şeyini kaybetmiş  hapsedilmiş esir adamın yüzüne baktı. Yüzü yemek bozukluğundan sağlıksız bir sarı renge almış hastalıktan da göz altları çökmüştü. Yüzünde senelerin verdiği ezilmişlik , yıpranma izleri vardı.

  Tom'un babasının güçlü olduğunu düşündü. Aslında hiçbirinin onun hatası olduğunu düşünmüyordu. Ayrıca arkasından çok iş çevirdikleri açıktı. Belki .... her şekilde bu iki yıpranmış ruha yardımı dokunabilirdi.

Tom Sr. Freya ısrarlarına rağmen hastalıktan dolayı kahvaltısında sadece çay içmekle yetinmişti. Kendisini iyi hissetmiyordu. Ayrıca oğlunu uzun uzun yüzünü incelemek istiyordu. Uyanınca onu kabul etmeyeceğini düşündüğü için en azından uyurken yüzünü incelerse belki hafızasında kazınabilirdi. Böylelikle oğlu uyanana kadar yanında uyuyacaktı.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Alice Penoptikon , siyah kıvırcık saçlarını sinile karıştırarak elindeki kitabını duvara fırlattı. 

"Nasıl oluyorda oğlunuzu elinizden kaçırabiliyorsunuz !! Tek yapmanız gereken size verdiğim iksiri her gün oğlunuza içirmek! Bunu bile yapamadınız mı!"

 Alice Penoptikon , sinirin hat safhasındaydı . Korkuyordu , ama 'ziyaret' ettiği  Riddle konağındaki  iki karı koca muggle kadından daha çok korkuyordu.

" Birileri bizi bayıltıp çoğu şeyi unutmamızı sağlamış! Bilmiyorduk , öyle aniden geldiler ki."

Alice , gözlerini sonuna kadar açarak uzun siyah ojeli tırnaklı elini Jack Riddle'ın suratına sert bir tokat atarak adamın koltuğa çökmesini sağladı.

" Sizle ... çok ama çok önceden büyük yeminli antlaşmalar yaptık... sizler oğullarınızı ölene dek bu lanet olası evde ölene dek saklamak , iksiri her gün vermek ve evlenmemesini sağlamaktı. Ama siz ben sırf uzun zamandır gelmediğim için önlemlerinizi keşfettiniz ve şimdi sizi saldıran kişiyi bile hatırlayamıyorsunuz. Üstelik KANIT BİLE YOK!!!" 

Alice , eli titreyerek derin aralıklı nefesler alarak sakinleşmeye çalışıyordu. Bir ileri bir geri ilerleyerek pamağını ağzına koyarak ısırdı.

Rosia Riddle kocasının yanına giderek destek olurcasına elini sıktı ve kıravatını gevşetti.  Çünkü Jack Riddle küçük çaplı zararsız kalp krizinin ortasındaydı ve stresten uzak rahatlaması gerekiyordu.

" Sizin ile anlaşma yapmak hataydı sizinle antlaşma yapmak hataydı..." diye mırıldanıp duruyordu Alice . Şu anda sinirden bir çeşit kriz anındaydı. Ve bu hali seri katillerden bile  onu tehlikeli yapıyordu. Aynı psikopat gibi. 

Alice simsiyah olmuş ve rengi çekilmiş göz bebekleri ile kapalı gözlerini tekrardan açtık. Kirpiklerini üç defa kırpıştırarak yan gözle yaşlı çifte baktı. Ardından önünü Rosia ve Jack'e dönerek cebinden çıkardığı asasını onların üzerine tuttu ve sihirli kelimeleri söyledi.

"AVADA KEDAVRA!!"

Kadının ağzından çıkan acımasız sözler iki kere  ardarda çıkarak büyüyü Rosia ve Jack Riddle'a yaptı. Yaşlı çift daha ne olduğunu anlamadan oracıkta öldüler.

Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin