Ölüm Yiyenler

1.1K 65 63
                                    

Yine bir karakterlerin fotoğrafındayız. Evet bu bölüm sizlere ölüm yiyenleri anlatacağım . Haberlerim ile birlikte.

İlki. Ben Harry Potter evrenine olabildiğince bağımlı kalmaya çalışıyorum , ama bu Tom Riddle zamanında çok zor. Çünkü , Tom Riddle etrafındaki insanlar hakkında bilgiler yok denecek kadar az .Örneğin , ünlü ailelerin isimleri . Bazıları bilindik olsa da Rosier'in veya Crabbe ailesinin adlarını bilemiyoruz. Ayrıca benim bu kitabımda evren tamamen değişti. Çünkü , o zamana ait olmayan bir kız geldi. Ayrıca öylesine biri değil . Olacakları bilen bir kız . Bu yüzden bende bazı şeyleri değiştireceğim. Ayrıca bir haberim daha var resimlerim artık en sevdiğim bir yazarın kitabına da konuk olabilir. Ne kadar sevindiğim bilemezsiniz. İzinde verdi bana. Yani çizimlerim bir işe yarayacak artık . Eğer yayınlanırsa sizlere haber veririm hem o kitabı da okumuş olursunuz. İnanın bana profesyonel bir elle ve geniş bir hayal gücüyle yazılmış bir kitap . Çok kıskanmıyorum desem yalan olur. Önemli isimlerin aile üyelerini yani Tom dönemindekileri bulacağım diye anam ağladı. Kim kimin kardeşi kim kimle akraba kim atılmış neden niçin diye bakarken beynim yandı ama sonunda çıkardım. İyi okumalar

Bu arada burayı bütün ölüm yiyenleri yazmayacağım çünkü konu onların üzerinden geçmiyor . Yani ön planda değiller. Öyle bir şey olursa adları ve isimleri zaten geçer . Bölüm sonuna da resimlerini Koyarım zaten. Neyse , hemen başlayalım.

Malfoy;

Malfoy ailesine baktığımda , hep tek çocuk ve erkek çocuk olduğunu fark ettim. Abraxas dan önce bütün isimler sadece erkeklerden oluşmakta . Yani Abraxas dan önce Malfoy doğumlu bir kadın ispatında kanıt bulamadım. Abraxas ise zaten tek çocuk ondan sonra da erkek olarak devam etti zaten. ( Gerçi ben Draco' nun bir kız çocuğunun olmasını istiyordum. Babasının yanı sıra çok iyi baba potansiyeline sahip ) Ama ondan çok ama çok zaman önce , Malfoy kardeşlerinin bir kaç küçük vakaya ( aslında küçük değildi Muggle lara işkence edilen bir davaydı ) karışmışlardı. Üç kardeşlerdi. Biri esmer diğerleri sarışın diye biliyorum. Sanırım ondan sonra az çocuk yapmaya karar verdiler veya iş den çocuk yapmaya vakit bulamadılar. Her neyse. Bu aile böyleler.

 Bu aile böyleler

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Black ;

Malfoylar dan sonra gelen bu aile ise üç akraba olmak üzere genellikle üç kardeş olarak biliniyorlar.

Birinci grup :Lucretia ve Orion Black .

İkincisi: Alpharda ve Walburga Black. ( Bu arada , kuzen olan Orion ve Walburga akraba evliliği yapmışlardır. Ayrıca Sirius ve Regulius un anne ve babalarıdır . Alpharda ise Ignatius Prewett denen biriyle evlenmiştir )

Üçüncüsü : Callidore - Cedrella ve Charis ( Cedrella bir Weasley olan Septimus ile evlenerek aileden atılmıştır. Çünkü Gryffindor ve kan açısından safkan olsalar da Muggle ile iyi sıcakkanlılardı . Sanırım Septimus u bir Black ile evlendiği için idam edilmişti. Elbette üzerine suç atılarak . Charis ise Caspar Crouch ile evlenmiştir. Callidore ise Harfang Longbottom ile evlenmiştir. Sanırım o atılmamıştı . Her ne kadar Longbottom ile evlense de )

Avery;

Birincisi ; Olivia Avery .( Kardeşi yok. Evlendiği kişide yazılmamıştır.)

İkincisi ; Cedric Avery ( Kardeşi yok evli olup olmadığı bilinmiyor )

Üçüncüsü ; Niles , Norris ve Tad Avery ( Niles ve Norris kiminle evli olduğu bilinmese de Tad Avery Estelle Thurkell ile evlenmiştir.

Lastrange ;

Lastrange ler nedense soyadlarını yayacak bir varis olmasa da çoğu aile üyesi kızdır. Bu yüzden soyadı taşıyan kişilerde az. Bunlarda ;

Fulcran ve Cyrille . ( Aslında isimleri verilmemişti . Ben isimlerini seçtim. Bellatrix in eşinden yola çıkarak. Bir bakıma bu ailenin soy adının taşınmamasının sorumlusu o .)

Rosier;

Birincisi ; Justus Rosier ( Kiminle evli olduğu bilinmiyor ama tek çocuk .)

İkincisi ; Druella ve Evan ( Evan kiminle evli olduğu bilinmiyor ama Druella Cygus Black ile evlenmiştir. Bunlar ise Narcissa , Andromeda ve Bellatrix in ebeveynleridir .

Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin