Düşman Aileler

758 68 66
                                    

Herkese merhabalar sevgili güzel minnak okuyucularım. Nasılsınız ? Umarım her şey yolundadır. Bölümümüze başlamadan önce söyleyeceklerim ve bir de sorum olacak .Bu kitap fazla bölüm olduğundan ve benim kafam karışabilme ihtimali olduğundan 100. bölümden sonra ikinci kitap devam yazmayı düşünüyorum bilginize. İyi okumalar.

İngiltere'nin bir çok köşesinde cadı ve büyücüleri  , isimlerini birçok farklı ülkelere yaymayı başarmışlardır. Çoğu cadı tarihi , cadıların yakılması cadı avı vb, britanya bölgesinde yayıldığı ve oraya özgü bilinmektedir.

Gerçekte ise bu sadece büyük bir alaydan başka bir anlamı yoktur. Genç Cadı ve Büyücüler , çoğu zaman Muggle ismi verdikleri insanların kafalarını karıştırmayı çok severlerdi. Özellikle kafayı sıyırmaya yakın büyücüler birkaç kez yakılmayı şu cümlesi ile tanımlamıştır. " Bu harikaydı! Her zaman gıdıklanmanın bu yönünü denemelisiniz!"

O zamanların işleri daha yetkisi elinde bulunduramamış sihir bakanı ise , varlıklarını gizleme konusunda  yeni katı kurallar getirmiş ve bu olayları gerçekleştiren herhangi cadı ve büyücüye ömür boyu Azkaban hapishanesi biletini vermişti.

Diğer ülkelerde ki cadı ve büyücüler de buna büyük katkı sağlamış sonunda sihi bakanı önemli noktalara gelebilmişti.

Çeşitli aileler , bu denetimin özel hayatın ve özgürlüğün kısıtlamalarından hiç de memnun olmamışlardı. Yine de Malfoy , gibi aileler bakanlığa ve elbette Muggle soylu ailelerine yalakalık yapmışlar sonunda da hazinelerine hazine katmalarını başarmışlardı. Yine de içlerine biriktirdikleri öfkeyi kusup mahkemede bulunmalarını engelleyememişlerdi.

Malfoy kardeşler , Astrid , Henry ve Pandora Malfoy kardeşler Muggle aileye işkenceden sanık karşısına çıkartılmıştı . Paraları bol itibarları yüksek Malfoylar bu davadan temiz ayrıldılar.

Birde işleri gizli yürüten aileler ve onlara karşı savaşmayı ilke edinmiş düşman aileler vardı. Bu aileler genellikle bakanlıktan uzakta varlıkları  fiziki olması dışında neredeyse kimse yaptıklarının farkında değildi.

Panoptikon ailesi , bilinen seri katil yapımcısı , yaptıkları işleri en çok benimseyen ailelerden di . Farklıydılar ve kimsenin güçleri ile karşılaştırılmasını sevmezlerdi. Düşman kavramı bile onlara layık olan insanlar içindi. Karşılarına aldıkları kimse ve ne yapıyorlarsa yaptıklarına değmeliydi.

En büyük düşmanları ise  Churchill ailesiydi. Hiç sevmezlerdi onları. Her parçaları zıtlardı. Churchill aile üyeleri en çok seherbaz , şifacı vb alanlarında başarıları ile bilinmişlerdi. Aile üyeleri Panoptikon ailesinin yanı sıra koyu renkler dışında  saçları kızıl veya sarı gözleri parlak ela yada açık kahverengi . Ezberleri kuvvetli insanlardı. Bunun dışında Panoptikon ailesinin çok kıskandığı ve sahip olmak istedikleri bir özellikleri daha vardı.

Birçok nesil Churchill ailesi  ' Koruyucu ' sıfatı alan insanlarla doluydu. Bir koruyucu olmak , seçilmiş bir insan olmak gibiydi. Kimsenin sahip olmadığı sihirli güçler ve yetenekler hayata bir adım önde başlamasına neden olurlardı.

Panoptikon ailesi bu yetenekleri kendilerine geçmesi için her şeyi yapmışlardı. Yalnız bu özellikten istemedikleri tek şey verilen görevlerdi. Çünkü hiçbir Panoptikon kendini feda edercesine bir başkasını koruyamazdı .

Bu yüzden bir çok şey yapmışlar bu yaptıkları yüzünden Churchill ailesi ile aralarının daha da açılmasına sebep olmuşlardı. Çünkü kimse aile üyelerini kaçırma , zorla hamile bırakma veya güçlerini çalmaya çalışmaktan hoşlanmazlardı.

Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin