Tom Morvolo Riddle . Bu karakterin nasıl bir yapıda olduğunu hepimiz biliyoruz. Ama ben burada kitap da ki Riddle dan bahsetmek istiyorum. İlk önce , Tom 'un kıza aşık olması için 30 - 40 bölüm beklemeniz lazım . Tahmin ederseniz ki Riddle öyle hafife alınacak biri değil. Özellikle gelecekte pek çok kişinin canını almış işkence etmiş okul zamanında bile bir çok felakete yol açmış birinin böyle kolay yola gelmesini açıkcası ben kendime yediremiyorum. Tom şu anda buraya yazamayacağım kadar karanlık ve düşünceleri bakımından derin biri bu yüzden çoğu bölüm Tom ve Freya arasında geçecek geri kalan kısım ise diğer öğrencilerle olacak. Ben şu anda yapmak istediklerimi buraya yazamıyorum çünkü bu kelimeler ile tarif edilemez bir şey. Ama şöyle diyebilirim ki kendim yaşıyormuşum gibi yazacağım. Olaylar çok yavaş ilerleyecek nedeni bölümlerde daha iyi anlarsınız , bir sürü felaketler yaşanacak . Attığım ilk Tom lu bölümde Tom un nasıl kızı fark ettiğinde kendine güveni ön plana çıkıp umursamamasını gördünüz. Onu küçük gördü . Bu yüzden bir kaç bölüm 5 olabilir Tom ve kızın yan yana gelememesini ve tom un başkaları aracılığıyla kızın canını yakmak isteyeceğini düşünüyorum. Çünkü Tom yani verdiği isimle Voldemort sadece değer kattığı işe vb kendi gidip halleder . O yüzden basamak basamak Tom ve kızın arasında ki fırtınayı hissetmenizi istiyorum. Bölümün de yazdığım gibi İsmi Felaketin Çağrısıydı. Bu ismi boşuna koymadım , Felaketin başlangıcı yani çağrısı Tom un kızı görmesiyle başlamıştı . Şu anda çok pis fikirler geldi bu bölümü yazdığım iyi oldu. Yeni bölümden sonra Tom un ölüm yiyenlerinin karakter tanıtımı gelecek bilin kim hariç. Umbrige . Her neyse bu isim bile Tom a karşı bir leke gibi .
Herneyse konuşursam fena spoiler döşeyecek gibi hissediyorum ve gereksiz kitapların oy alması yüzünden benim kitabım öyle olacak gibi geldiği ve yanlış anlaşılacağı düşüncesi sinirlendirdi neyse kendi kitabıma bakarım.
Tom un sıfatı Tom Hughes ın yüzü temel alınarak gidilecektir. Bence bu dünyada Voldemort karakter olsun bakışlar olsun en uygun kişi. Sanki öyle doğmuş gibi. Sevgilisini ana karakter yapardım ama hiç istediğim gibi değil o yüzden olmadı. Neyse şimdi size Tom la ilgili kısa bir fotoğraf şöleni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-
FantasyBu hikaye büyücü dünyasına gelen sihirli kız ve Slytherin Varisi Tom riddle arasında geçmektedir. Olacakları bilen kızımız hiç vakit kaybetmeden harekete geçer bir yandan da soy ağacını araştırmaktadır. Koruyucular serisinin Tom Riddle zamanında ge...