Gelecekten Kareler

880 88 47
                                    

İyi Okumalar 

 Hogwarts da ki neşe daha önce hiç görülmemiş gibi gelen misafirlerle birlikte daha da artmıştı.  Genç cadılar , güzel ve zarif kıyafetleriyle ışık saçarken genç büyücüler  ise simsiyah takım kıyafetleri ile asil duruyorlardı.

Dünyanın bir çok köşesinden gelen farklı öğrencilerle birlikte , büyük salon rengarek parlıyordu. Ama baloda ön plana çıkan ve dedikoduları ağızdan ağıza dolanan sadece birkaç çift duruyordu.

Yarışma dolayısıyla  insanların ilgisini çeken çiftlere olan ilgiler ve söylentiler daha da artmıştı. Dilleri farklı olsa bile balodagiyeceklerini , birlikte gelip gelmeyeceklerini büyük bir heyecanla tahminlerini yürütüyorlardı.

Büyük salonda  neredeyse bütün öğrenciler bir araya gelmiş eğlenirlerken binasının kızlar yatakhanesinde genç bir cadı heyecanla kalbi atıyor insanların önüne çıkacağı için geriliyordu.

Boy aynasının karşısında yansımasına bakıyor , bir kusur veya eksik bulmak için dakikalardır kendini inceliyordu. Aslında , amacı sadece vakit öldürmekti. Çünkü baloya gitmek felan istemiyordu .

Görmek istemediği insanlar vardı , insanlar vardı , dans etmesi gerekiyordu ve insanlar vardı.

 Dikkat çekmek istemesede bu görüntüsü ile başarısız olduğu söylenebilirdi. Zaten , paçavra veya sade birşey bile giyse ağza alıncak dedikodu malzemesi olurdu.

Üzerinde , Fransız   nakış işlenmiş zümrüt yeşili bir elbise giymiş , boynuna iki kafalı birisinin gözlerinde yakut diğerinde safir renginde taş yerleştirilmiş yılan kolyesi takmıştı. 

Topuklu ayakkabısı ağaçların yaprakları gibi yemyeşildi ve topuk kısmına sarmaşık işlenmişti . Saçları da topuz yapılmış yılan saç tokasıyla farklı bir hava katmıştı.

Bu haliyle Slytherin kraliçesinden bir farkı yoktu. Giydiği kıyafetlerin bembeyaz tenine yakıştığını da inkar edemezdi.

Kendini cesaretlendirmek için derin bir nefes aldı , düşmemek için adımlarına dikkat ederek merdivenlerden aşağıya inerek onu bekleyen Kont'a doğru yürüdü...

-------------------------------------------------------------------------------------------------

"O kadının neler yapabileceğini bilemezsiniz ?" 

Yaşlı adam , mağaraya benzer bir inin içinde  sandalyenin üzerinde oturmuş karşısında ona gergince bakan üç gence yorulmuş gözlerle bakıyordu.

" Beklenmedik  kötülükler yapmayı sever ... Babasına hayan bir kadındır ve benimsedikleri de onu daha da tehlikeli yapıyor... Size de çok kin beliyor ... tetikte olun.."

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Yağmur büyük hızla yağarken  dışarısı sisle birlikte görülmüyordu. Hogwarts , daha önce bu kadar şiddetli bir hava olayı yaşamamıştı. Öğrenciler ve profesörler  havanın şiddetinden veya iç güdülerinin harekete geçmesinden midir bilinmez çok tedirginlerdi.

Hogwarts da sıcacık yataklarında yatan öğrencilerin yanı sıra  , dışında ormanın içinde hiç de sakin geçmemekteydi.

Orman , yağmurun şiddetini engellerken  karanlık ormandaki yaratıklar bu kötücül havayı kutlamak için harekete geçip karanlık inlerinden çıkarak prmanda daha yoğun hakimiyet sağlarlarken  sırıl sıklam olmuş genç bir kadın yaralarını umursamayarak büyük bir cesaretle Hogwarts'ın yakınında durarak açık koridordan dışarıyı seyreden uzun saçlı kahverengi genç bir kızı gözlerini kestirir .

Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin