Karanlık Sanatlara Karşı Savunma

743 84 67
                                    

Merhaba , şaşırdınız değil mi? şaşırmadıysanız anlarım çünkü yeni bölüm atabilirim demiştim sdfsdfsf bildiğiniz gibi. İlham perilerim öldü ve bölüm fazlalaştığı için yeni bölüm yazamadım. Bu yüzden kitabımı baştan sona okumaya karar vermiştim. Bir kısmını okudum. Gerekenleri en azından bir kısmını aldım. Bir bölüm için yetecek bilgi topladım. Ayrıca sınava girenler için umarım hepiniz iyi puan almışsınızdır .Hepsi bu kadar oy verip yorum yaparsanız beni sevindirirsiniz İyi okumalar.

Tom gözlerini hafifçe açarak şaşkınlıkla solgun yüzüme bakıyordu. Bu ani teklifim karşısında hem şaşırmış hem de kafası karışmış olmalıydı çünkü bu zamana kadar sırlar odasını kendisinden ve müritlerinden başka düşünen olmamış gibiydi.

Deli olduğumu veya olayların gelişinin baskılarından sonucu tutarsız olduğumu düşünüyor olmalıydı ama yaptıklarımın her şeyi harfi harfine planlı olarak çalışmıştım. Önlemlerim hazırdı ve bu tehlikeye boşuna atılmamıştım. Tom meselesi bile tehlikenin ölüme en yakın olduğunu bildiğim halde bu maceraya atılmıştım. Gizli oda da ki yılan benim için hafif kalırdı. Ayrıca beni istese öldüremezdi. Ne bakışlarıyla ne de saldırmasıyla. Çünkü çatal dilini bana öğretecek iki yüce yılanların atası olan dostlarım vardı ve bana bir çok yetenek bahşetmişlerdi. İşler artık o kadar kolay değildi onlar için.

Sırlar odası hakkında çok temkinli olsam da - hatta açılmaması için özel bir büyü bile yapmıştım girişe- yaptığımın korkakça bir kaçış yolu olduğunu fark etmiştim. Ayrıca odayı açmamamız karşısında odayı açabilecek tehditlerde vardı. Kimden bahsettiğimi biliyorsunuz. Alice Panoptikon. Evet o kadın son zamanların en tehlikeli cadısı olduğunu kabul ediyordum. Sırlar odasının açılması bu kadına karşı kesin bir kaçış yolu olurdu.

Tom , bir süre duraksadıktan konuşmak için ağzını açıp kapadıktan sonra sonunda konuştu.

" Sen sırlar odasını nerden biliyorsun ve Salazar aşkına Freya aniden ..... davranışlarını kestiremiyorum . Benden neler saklıyorsun? "

Şaşkınlığı gitmiş hafifçe geri çekilerek kaşlarını çatmıştı. Sakin ama hızla atılarak cevap verdim.

" Sana söylemediğim bilmediğin çok şey var Tom ve sana bunu sırlar odası açıldığında anlatacağım. Şu anlık şöyle diyebilirim. Birinci dönem ikimiz birbirimize neredeyse öldürecek kadar düşmandık. Sana güvenememiştim şimdi işler yeni yeni oturuyor ama yeni tehditler çıktı. Ve bu insanlar... hakkında pek bilgimiz yok. Yerin göğün kulağı var demişler bu yüzden sana açıkça anlatamadım."

Tom kaşları çatık dursa da gözlerindeki bakışlardan beni anladığını ve affettiğini anladım.

"Peki o zaman. Ama sana şunu söylemek isterim ki ben ikinci yılımdan beri araştırıyorum ve daha bulamadım. Bulmamız çok zor..."

Freya" Ben sana yardım edeceğim Tom. Kimse de olmayan yeteneklerim var benim."

Tom , okuduğu kitabı kapatarak çantasının içine tıktı.

"Evet , İnsanların sinirini bozmak gibi ."

-----------------------------------------------------------------------------------------

Tom'un yanından kısa süreliğine işim olduğu için ayrılmak istesem de Tom yine benle gelerek Malfoy'un yanına gitmiştik. Malfoy , benden hafızasını geri alması için yardım istemişti. Bende eski ... yadigarlarımı çıkartarak araştırmamı yapmış sonunda da basit çözümü bulmuştum.

Tom'un tedavisinde kullandığım bitkiyi kullanarak Malfoy'a yardım edebilecektim. Çiçeğin polenleri Abraxas'ın alınan anılarını geri getirecekti. Çünkü bu çiçek mucize ismi ile de geçiyordu . Eğer Tom'un doğuştan hastalığını tedavi edebiliyorsa Abraxas'ın anılarını da geri getirebilirdi.

Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin