Bölümlerin arasında ayrı iki part ara bölümleri yazacağım. Biri Günlük adı altında Tom Riddle'in günlüğe yazdıkları anlatılıyor. Diğeri ise ayrıntı vermeden demem gerekirse ileride anlamlandiramadigimiz olayları cevaplıyor.İyi okumalar.
Donuk ve boş bakışlı sönük yeşil gözlerini güç uğruna çakıştığı dünyaya açtı yine.
Bugün girecek bir dersi yoktu. Veya toplaması gereken grubun toplantısı. Bugün tamamen boş sakin bir gündü. Diğer insanlar için. Tom , kendini etrafını yok edip varlığını silmek dağıtmak istediğini hissetti. Hiç kimseyi sevmezdi o. Gereksiz görürdü. İnsanları kendisine tanınan köleler olarak görürdü.
Tom dalgalı ve kabarık saçlarını eliyle geriye attı ve yatağından kalkarak günlük kıyafetlerini giydi. İçindeki yoğun yok etme duygusu öncekine göre hat safhasını geçmişti ve elinde olmadan birilerini öldürebilir ve gelecekte yapacağı planları kendi eliyle yok edebilirdi. Bunu hiç istemezdi. Kilitli dolabında gizli bölmeden , sakladığı siyah deri defterini çıkardı. İçindeki duygularını ancak bu günlüğe dökebiliyor kendini dizginlemesini sağlıyor geniş açıdan bakıyordu planlarına.
İçindeki rahatsız hissi geçirmek için her zamanki gibi hızlı hareket ederek günlüğünü çantasının içine koydu ve kütüphanenin yolunu tuttu.
Kütüphane , yılbaşı nedeniyle bomboştu okul gibi. Tom umursamadan en gizli , en karanlık ve en görünmeyen bir masaya yerleşti. Etrafına korkutucu bakışlar ile inceledi sonra çantasından siyah deri günlüğünü , tüy kalemini ve lacivert mürekkebini çıkararak günlüğünün beyaz sayfalarını çevirdi ve en son yazdığı sayfanın yanındaki bölüme mürekkebe batırılmış tüy kalemini eline alarak yazmaya başladı.' Son günlerde içimde büyüyen bir vahşet hissi var. Bu his son gördüğüm rüyalar ile başlamıştı. Kendimi hiç böyle ... Sinirli ve ... insanlardan bu kadar çok tiksinmiş hissetmemiştim. Kutsal Salazar Slytherin adına gerçekleştireceğim görevim vardı . Sırlar odasını açıp sihir dünyasını bulanıklardan temizleyecektim . Bu benim görevim . Güç uğruna yapacağım kutsal görev. Kimsenin beni engellemesine izin veremem. O yaşlı bunağın bile '.
Elindeki tüy kalemi durdu güzel beyaz elinde. Kaşları havaya kalkmış güzel kafasından düşünceler geçip gidiyordu hızlı tren gibi. Tüy kalemini siyah mürekkebe daldırıp çıkardı ve yazmaya devam etti.
' Son beş aydır aynı rüyalarımda aynı kızı görüyordum. Her rüyam farklı olsada hep aynı kişi oluyordu. Dün ve bugün de aynı kızı görmüştüm. Hafif dalgalı kestane saçları omuzunda dökülüyor bembeyaz teni ay ışığında parlıyordu. Hiç bilmediğim bir yerde bir ağacın altında huzurlu bir şekilde yatıyor dudakları tatmin okurcasına yüzünde açıyordu gül gibi. Göz kapakları kapanmış uzun kirpikleri yüzüne düşen ışıkla daha dolgun ve uzun gözüküyordu. Hayatımda birisine özellikle bir kıza bu kadar ilgi gösteriyordum. Onu benim kafamı oyaladığı için hem öldürmek hemde sonsuza kadar yanımda saklamak istiyordum. Gerçek olmadığını bilmek içimde hiç hissetmediğim hayal kırıklığını çıkarıyordu . Gerçek olsa nasıl tepki vereceğimi de bilemezdim. Şaka yapıyorum tabiki de biliyordum onu gördüğüm gibi hayatıma devam edecektim. Müritlerimi toplayıp bu dünyada kimin en güçlü olduğunu kanıtlayacaktım. Rüyalarıma girmeyi sadece şans ile başarmış bir kıza neden ilgi gösterecektim ki?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-
FantasíaBu hikaye büyücü dünyasına gelen sihirli kız ve Slytherin Varisi Tom riddle arasında geçmektedir. Olacakları bilen kızımız hiç vakit kaybetmeden harekete geçer bir yandan da soy ağacını araştırmaktadır. Koruyucular serisinin Tom Riddle zamanında ge...