Mini Bölüm - Düşman Uyursa

818 45 18
                                    

Ehem açıklama için hikaye sonuna gidin zaten mini Bölüm olduğu için uzun sürmez.
İyi Okumalar.

  Frey, göz altı morlukları ve kızarmış gözleri ile aynadaki yansımasına baktı.
Bir yılın nasıl bu kadar geçip bittiğine hala inanabilmiş değildi.
Bu tom ile sahte ilişkisi kadar gerçek hissettirmiyordu.

Alice ortadan yok olduktan beri - daha doğrusu iz bırakmadan saklandığında-  kötü hisler besleyen hiç tuhaf olaylar yaşamamışlardı.
Ciel ile araları her ne kadar limon olsa da her ikisinin de konuşmak konusunda beceriksiz olduğunu biliyordu.
Şaşılacak şekilde, bu pürüzü gidermeye çalışan hep tom olmuştu.
Freya bunun kendisinin tomu babası ile arasını düzeltmesine vuruyordu.
Aradan geçen ayları da hesaba katarsak tom da gözde görülür bir gelişme olduğunu herkes farkındaydı
Hatta Dumbledore  bu değişimin gizli takipçilerinden Di. Freya, arada sırada yemekte toma memnun bir şekilde bakarken yakalıyordu.
İçinden, buraya geldiğinden beri ne olduğu konusunda farkında olduğunu geçirdi. Ama o kadar yorgundu ki beyni fazladan görevi kaldıramayacak gibiydi.

Bunun yandan, yarattıkları küçük grup büyüyordu.
Ciel'in çok sevgili dedesi zeus artık gelen belalara karşı herkesi - Tom sr bile - eğitiyordu.

Anıları sıralayıp dizdikleri zaman dışında hafta sonları akşama kadar zamanlarını çalışarak geçiriyorlardı.
Sıkı eğitim, her birini bedensel olarak yorsa da zihinsel yorgunluk freyayı etkisi altına alıyor ve bırakmıyordu
Bu dünyaya geldiği yıllardan beri takıntılı geçen sıkı disiplini akıl sağlığını bozduğunu düşünüyordu.
Yine de yüklerini hafifletecek arkadaşları vardı.
Abraxa hala kaybettiği anılarını geri aldıktan sonra ailesi ile yüzleşemese de  bir kardeş gibi yakın durmaya devam ediyordu.
Tom ise daha anlayışlı gözüküyordu ve görünüşe bakılırsa sevgili gibi davranmak konusunda o kadar da rahatsız gözükmüyordu.

Avuçları arasına aldığı suyu yüzüne serperek katılaşmış ve sertleşmiş derisini ıslattı.
Ardından binanın kızlar katına ilerleyerek eşyalarını almak için odasına girdi.


Ordalardı.
Tom, ciel, Abraxa ve diğerleri.
Hayır diğer öğrenciler değil. Onlar her ne kadar ateşkes yapsalar da slytherin den uzak duruyorlardı.
Görünüşe göre yaşanan olay yılan takımını aklamaya yetmemişti.
Yine de kim bilir seneye belkide bambaşka sihirli bir mucize olur




Ehem evet 
Size bu kitabın akibeti hakkında yazmak istiyorum. İlk önce bu benim ilk kitabım ve büyük ihtimalle kötü yazdım li yazdım evet kabul ediyorum. Yine de düzeltip eski yorumları da ortadan kalkmasını istemiyorum belki seri olmasa da sonra benzer bir kitapta toplayanbilirim kim bilir.
Bu yüzden birkaç bölüme uzun bölümler yazıp bitirerek bu serinin ikinci kitabına yani yetişkinlik zamanını yazmak istiyorum. Bu kadar uzun süreceğini düşünemedim. Ayrıca kitabı özensiz yazmamım sebebi Rowling çünkü o trans düşmanlığı açıklamasından sonra soğudum.
Neyse bu bölüm mini oldu çünkü bir ay atmadım ve sizi bilgilendirmem gerektiğini düşündüm
Baştan sona beni destekleyen ve okuyan herkese teşekkür ediyorum ben kendime sinir oluyorum ve çekemiyorum siz beni çektiniz. Teşekkürler
İyi geceler çöreklrim sihirle kalın.

Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin