İyi Okumalar
Alice gözlerini devirerek karşısında ki solgun adama karşı duruşunu düzeltti. Her ne kadar istemese de.
Üstündeki cüppesini çıkartarak yere attı ve eldivenlerini çıkarttı . Asasını ise elinden bırakmamıştı.
Yaşlı solgun büyücü kadının sessizliği karşısında kaşlarını kaldırırken hiç etkilenmemiş biraz da bıkkın bir halde duruyordu.
" Her neyse Carlisle . Buraya sadece verdiğin sözü hatırlatmak için uğradım."
Adam alayla güldü ve kırılacakmış gibi duran ince kollarını birleştirdi.
" Bunu neden şaşırmadım acaba . Bende ne zaman geleceksin diye bekliyordum. En son çocuklarının ve gelininin başını yakmakla meşguldün."
Alice , saygınlık ve görgü kurallarını umursamayarak en azından kısa süreliğine yıkarak göz devirdi.
" Evet evet her neyse o eskide kaldı. Konumuz başka .."
Carlisle merak ve biraz da alayla kaşlarını kaldırdı.
" Bu sefer kimin canını yakmak istiyorsun Alice ?"
Alice umursamayarak kıvırcık saçlarını salladı. Yüzünde gizli şeytanı bir ifade olduğu söylenebilirdi .
" Sadece birkaç kalıntının dibini kazımayı unuttum ve yola çıktım diyelim ihtiyar.."
Carlisle kaşlarını çattı.
" Büyücü olduğum kadar aynı zamanda bir vampir de olduğumu biliyorsun değil mi? Hadsiz kadın .."
Alice yan gülüşünü adama bahşetti.
" Ahhh elbette ... bu yüzden geldim ya buraya ."
________________________________________________________
İnsanların kör olduğu dünyanın arkasında ki dünyada işler hep değişmekte hatta sırlarını korumak için savaş halindeydiler . Ne yazık ki , bazı türler ne gizliliği umursamakta ne de saklamak isteme derdindeydiler . Hatta bu yaşayış tarzları büyücülerin yani sihir dünyasından ayrı yaşayış tarzları ve bölgeleri de doğurmuştu.
Elbette kurulan krallıklar gibi , zamanla savaşlar da çıkmaktaydı. Her zamanki gibi yıkımın ve acının peşinden gezen Panoptikon ailesi ise bu savaşın önderliğini almaktaydılar.
Onlara karşı birçok koruyucu görevi görmüş türlerde yok değildi elbette . Ne yazık ki gerçek kötülerin yanında zorluklar ise iyilerin yanındaydı.
Tıpkı sihrin ilk kullanıcılarının büyücülerin olduğunu bilinmesi gibi gerçekler çarptırılmıştı .
Evet , sihri büyücüler kullanmamıştı . Hatta yaptıkları özel güçlerinin sihir olduklarını bile bilmiyorlardı . Eskiden yapabilen sihri yapabilen büyücülerin az olması ve insanların korkması ile birlikte tamamen gelişimini önüne kesmişti. En azından korkan insanlar tarafından öyle bilinmekteydi.
Elbette Vampirler keşfettiği ve bildikleri bu gücü ilerlemeyi kimse engel olmamıştı. Sonuçta , öğünleri kan olan ve beslenme alanı geniş türler olaraktan kara güç ve kötülük olarak algılanmaktaydılar .
Vampirler , insan ırklarından en önde gelen büyücü ve cadı topluluğu olmanın yanı sıra düşmanları kurt adamlar da onların yanında pek alt değillerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-
Viễn tưởngBu hikaye büyücü dünyasına gelen sihirli kız ve Slytherin Varisi Tom riddle arasında geçmektedir. Olacakları bilen kızımız hiç vakit kaybetmeden harekete geçer bir yandan da soy ağacını araştırmaktadır. Koruyucular serisinin Tom Riddle zamanında ge...