Güzeller güzeli Freya an itibariyle resimde de görmüş olduğunuz gibi bir kızdır . Böyle bir fotoğraf seçtim çünkü Hollywood da ki gibi 16 17 yaşındaki çocukları 30 32 yaşında insanlar olmayacak burada elbette çoğunluk olarak genç kesim tercih edeceğim büyüyünce de başka resimler tercih ederim veya çizerim büyük ihtimalle buraya yani karakter tanıtımında koyduğum resimlerden yola çıkarak kendim çizdiğim insanlar olur. Her neyse . Bu karaktere tanımaya başlarken isimlerinin anlamından bahsetmek istiyorum evlatlarım.
Freya isminin anlamı ; Aslında bu isim ben Freyja 'dan türettim. -İçimde ki ses : Allah Allah nasıl da uğraştı türeterek- . Mitolojik bir tanrıçadır Freyja . Size kesinlikle internetten kopyalamadığım yazımı yazıyorum.
Freyja , İskandinav mitolojisinde deniz tanrısı Njord'un kızı ve Freyr'in kız kardeşidir . Önemli bir bereket tanrıçası ve Germen tanrılarının ayrıldığı iki koldan biri olan Vanir'in bir üyesidir. Vanir , aralarındaki bir savaştan sonra yerini daha genç tanrıçalardan oluşan ve başlarını Odin'in çektiği Aesir'e bırakmak zorunda kalır. Freyja'nın en büyük hazinesi Brising'lerin kolyesidir . Onu elde etmek için kolyeyi yapan dört cüceyle birlikte olur - böyle de edepsiz biri işte her neyse kızla alakası yok - Güzelliği yüzünden pek çok hayranı vardır ve bunlardan biri de domuza çevirdiği Ottar'dır. Şahin kılığına bürünebilen - bu arada portunus'um şahindir - bir büyücü olduğu da söylenir.
Eski Nors dilinde Freyja hanımefendi , kadın yönetici veya efendi anlamına gelir. Aşk , cinsellik , savaş , güzellik ve çekicilik tanrıçasıdır .
Freyja'nın Odr isminde bir kocası vardı. Çoğunlukla uzun yolculuklara çıkardı ve bu yüzden Freyja kırmızı altın gözyaşları dökerdi .
Azura ; Anlamı gök mavisi olsa da diğer anlamı da Şafak ve Alacakaranlığın kraliçesi ,güllerin annesi , Gece'nin kraliçesi . Çiçeklerle dolu - daha çok güllerle- bir sarayda yaşar. Kadın gibi görünmeyi tercih eden bir prens de olduğu söylenebilir.,
Onun dışında , benim kitabımdaki Freya , görevine kendini adayan biri olsa da arkasında ve kendisinde bir sürü sırları olan bir kız . Örneğin vücudunda doğum lekesi olarak dövmeleri var. Bir sürü doğuştan becerileri var örneğin Tom'un çataldili konuşması gibi kızımız da hayvanlarla konuşabilen biri. Yılanları anlayamadığı için hırs yapıp çatal dili öğrenmiştir.
Quidditch de kovalayıcı pozisyonunda rol almıştır ve genelde sosyalleşmediği için - arkadaş seçiminde seçici olduğu için- pek arkadaşı yoktur.
Slytherin'i seçse de seçmen şapka onun Slytherin'e ait olduğunu düşünmemektedir. Ama bilirsiniz ki kim nereye ait hissediyorsa o binaya ait demektir. Görevi dışında Freya gerçekten de Slytherin'de yer almak istemiştir ve oraya ait olduğunu düşünmektedir. Bu binaya uygun bir çok özelliği olsa da bir çok binaya olan uyumluluğu seçmen şapkanın kafasını karıştırmıştır . (Seçmen şapka onun hangi binaya ait olduğunu bilmemiz için birkaç bölüm geçmesi lazım burada yazmayacağım)
Freya Azura ismini yetimhanedeyken yazarken ismi geçmeyen hamile bir kadın tarafından almıştır . O kadının ismi de Azura dır ama kızımıza soyadı olarak almıştır. Freya ise ilk hamileliğinden ölü doğurduğu kızının ismini vermektedir. Sonra ise ikinci bebeğini doğururken de ölmüştür.
Freya bu dünyaya gelmeden önce Türkiye'de yaşamaktadır . Yani nüfus da o zamanlar Türk olarak geçiyordu. İleri de de Türkiye ve Türkiye'de cadılık ve büyücülük çok yer alacaktır .
İnatçı , fedakar ve disiplinli çalışan biri gibi gözükse de aslında Freya sorumsuzun önde gidenidir. Sadece söz verdiğinde sözünü hakkıyla yapmak gibi bir özelliği vardır.
İleriki bölümlerde sadece Tom değil çevresindeki insanlar la ve en önemlisi kendi kökenleriyle ilgili bir sürü olaylar yaşayacaktır.
Son olarak da fiziksel özelliklere gelecek olursak. Koyu esmer - aralarında kızıllıklarla dolu- , inci gibi beyaz bir ten , üst dudağı alt dudağından ince , burnu ezilmiş ve birazcık büyük , minyon yapılı , Kahverengi gözlü bir kız.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-
FantasyBu hikaye büyücü dünyasına gelen sihirli kız ve Slytherin Varisi Tom riddle arasında geçmektedir. Olacakları bilen kızımız hiç vakit kaybetmeden harekete geçer bir yandan da soy ağacını araştırmaktadır. Koruyucular serisinin Tom Riddle zamanında ge...