Hikayeye başlamadan önce bu bölümden sonra yeni bölüm hızlı gelmesi için 50 ve 100 arası yorum sınırı koydum . Lütfen bol bol yorum yazın. İyi okumalar. Medyadaki şarkı ilk parçada karartılmış yazı için büyük önem taşıyor yani ileriki bölümde aynı şarkı çıkabilir .
Birinci sene bittikten sonra üç ay geçen zaman
Küçük kız , tüm enerjisini toplayarak karanlık ormanın içinden son sürat koşuyor arkasında ölümden kaçmaya çalışıyordu.
Eğer hızını milim daha azaltırsa , onu yakalayacak ve acımasız biçimde öldürecekti.
Buna emindi kız. Onu çok iyi tanıyordu. Buraya bu yüzden gelmişti ya zaten.
Ama katilin bilmediği , kız ile ilgili bilmediği bir çok şey vardı. Karşısındaki rakip onun seviyesine gelebilecek hatta geçebilecek kadar güçlü , kurnaz ve zekiydi.
O çağın en zeki cadısı olmakla kalmıyordu aynı zamanda çağın en zeki büyücüsüydü de . Ama güçlerini gizliyordu. Bu yüzden çoğu kişi küçümsemişti onu. O bile.
Ama küçümseyen egosu ne kadar büyük bir hata yaptığını sonra anlayacaktı.
Şimdi , avının peşine takılan ve ondan bir parça isteyen kurttan farkı yoktu.
Onu öldürmek istiyordu ama yapamazdı. Kız ilk günden zaten çok sevilmiş ve konuşulmuştu.
'Güzel bile değil.' diye düşündü. Tombul yanakları ve Goyle'dan farksız kilosuyla bir Hufflepuff gibi gözüküyordu.
Herkes onu sevimli buluyordu. Onun gibi bir çok kişi Slytherin'e gitmesi çok şaşırtıcıydı. Yüzünde canilik , sinsilik ve kötülük göremiyordu.
Canavar , asasını kaldırdı ve kızın sırtını hedef aldı.
'AVADA KEDAVRA!'
( Okul zamanı hızlı geçmesi için ilahi bakış açısıyla yazacağım)
Kız terler içinde aniden uyandı. Masanın yanına koyduğu ayna , kızın uyanmasının etkisiyle yeşil ışıkla parlamıştı.
Kızın son zamanlarda gördüğü rüyaların normal olmadığını zaten çok uzun süre önce biliyordu. Geleceği görme yeteneği rüyalarında daha net kendini belli ediyordu. Çünkü uyurken yoğun bir odaklanma içinde ruhu serbest kalıyordu. Böylece görüleri daha net hatırlıyordu.
'Görümde karanlık bir ormanın derinliklerinde arkama bile bakmadan , kalbim yerinden çıkacak şekilde koşuyordum..' düşündü . Bunun ne demek olduğunu biliyordu ama görüsünü ayrıntılı şekilde düşünmeliydi.
'Arkamdan gelen birisinden kaçıyordum. Beni , fark eden ve zarar vermek isteyen birinden...'
Sonra kaşları çatıldı. Görüsündeki duyguları yeniden hissetmeye çalışıyordu. Ardından kafası karışmış şekilde saçlarını karıştırdı.
'Ondan korktuğum için kaçmıyordum. Ondan korktuğumu hissetmiyorum ama beni geriyor. Korkum daha çok yapacak olduğum hedefimi gerçekleştirememenin korkusu.' dedi gözleri kocaman açılarak. Gözleri üzüntüyle parladı sonra iki elini kafasının iki yanına koydu. Saçları şimdi hepten karışmış ve kabarık gözüküyordu. Aynaya baktığında Hermonie'ye benzediğini düşündü.
İçinde az da olsa altın üçlü dönemine gitme isteği doğmuştu ama hemen bastırdı. Bunu o seçmişti . Her ne kadar biri tarafından seçilmiş gibi hissetse de kabul etmişti . Ve bunun için bir sürü çaba sarf etmişti. Kimsenin yapamadığı şeyleri yapmıştı . Çiçeği bulmuş ve damarlarına kadar her şeyinden yararlanmıştı. Kurtuluşu yoktu . Yaralansa da , acı çekse de onu gelecekte yapacakları katliamları engelleyecekti. Eğer değişmezse , yedek planı da vardı. Onun gibi düşünecek ve tuzaklar hazırlayacaktı . En uygun zamanda kullanmak istediği gücün içine onun için dezavantaj olacak tohumlar ekecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-
FantasíaBu hikaye büyücü dünyasına gelen sihirli kız ve Slytherin Varisi Tom riddle arasında geçmektedir. Olacakları bilen kızımız hiç vakit kaybetmeden harekete geçer bir yandan da soy ağacını araştırmaktadır. Koruyucular serisinin Tom Riddle zamanında ge...