Medya : Praying -PTXofficial ( Medyadaki şarkının bu bölümele uyumlu olduğunu düşünüyorum. Ayrıca medyaya koyduğum şarkıların anlamları kitap için çok önemli daha önce de dedim. Ama medyadaki şarkıların sadece bölüme özel olmadığını diğer bölümler için spoi ve tahminler içerdiğini söylemedim.)
İyi Okumalar
Freya ve Tom uzunca ağlaşıp birbirlerine sarıldıklarından sonra Tom uykusu kaçmış şekilde babasından olabildiğince uzak yatağında yatarak babasına çatık kaşlarla bakıyor ve düşünüyordu. Gördükleri her ne kadar annesini seviyor gibi gösterse de bu onun terk etmesinin nedenini açıklamıyordu ? Böyle karısını seven bir adam nasıl olurda doğmamış çocuğu ile karısın terk edebilirdi ? Aklı bir türlü almıyordu. Ona olan öfkesi hala geçmemişti. Uyanana ve gerçekleri söyleyene kadar ve söyledikleri kanıtlayana kadar bu öfkesi de devam edecekti.
Freya'yı da zaten hiç anlamıyordu. Kendisi gelse her şeyi çözüp intikamını alacaktı. Ama ısrarla ona babasını öldürmesinin anlamsız olduğunu söylüyordu. Bunun arkasında tuhaf şekilde bambaşka olaylar çıkacağına dair hislerinin olduğunu söyleyip duruyordu. İlk başta dalga geçip geçmediğine emin olamamıştı. Ona o pis evde yüzüne dokunuşu göz yaşlarını silişi ve o kadar güven verici parlak gözleriyle bakması düşünmeden onu yumuşatmıştı. Eskiden böyle bir şey hayatta olmazdı. Ormanda sinir krizi bile geçirdiğinde Freya ona bir anlam ifade etmiyordu. Ama şimdi eskiden gördüğü rüyalardaki kız olma ihtimali ona değer katıyordu. Tom bunu kendine gerçek olmadığını tekrar tekrar hatırlattı. Bunu düşünecek ne zamanı ne de işi vardı. Daha ailesinin sırlarını öğrenmesi gerekiyordu.
İçinde Freya'nın çıkardığı anıları öğrenme merakı olmasa babasını ve onun ailesini gözünü kırpmadan öldürürdü. Onun için bu Muggle parçaları bir ifade etmiyordu. Aksine kendisine yaptıkları ve elbette annesine yaptıkları haksızlığın intikamını almak istiyordu. Ama Freya'ya bakacak olursak öldürmek ona zarar verirdi. Tom bir zarar göremiyordu. İntikamın nesi kötü olabilirdi ki ?
Ama Tom Riddle , babasının uyanması ile hayatı tamamen değişeceğinden habersizdi. Elbette Freya'nın ne kadar haksız olmadığını da öğrenecekti.
Duygular ile ilgili düşüncelerinde ilk darbesini alacaktı küçük Tom Morvolo Riddle Jnr.
Öte yandan Tom Riddle Sr. huzursuz biçimde yerinde mırıldanıp homurdanıyor yüzünde terler akıyordu. Bedenindeki uzun zamandır aldığı madde alışması gerekirken tam tersine hem sağlığını hem de psikolojisini etkiliyordu. Bu madde rüyalarında içinde yattığı vicdan azabını ve üzüntüyü ortaya çıkartıyor deli haplarını içen hastalar gibi hiçbir şey yapamayarak uzun saatlerdir yatmak zorunda kalıyordu.
İşin gerçeği şuydu , ailesi onu sahip olabilmek için hiç sevmediği düşman müttefiklerden yardım alarak ona yemek zamanında içirdikleri şaraba iksir katıyorlar bu sayede oğullarının kaçmasını engelliyorlardı. Bu olmazmış gibi oğullarının belleğini silmek istemedikleri ama aklına getirmek istemediği şeyleri düşünmesini engellemek için de bu iksiri kullanıyorlardı. Çünkü hayatlarına katmak istemedikleri ucubeler vardı...
Tom Riddle Sr. ailesinin bu yaptıklarını duysa onlardan feci intikam alırdı. Ailesi Tom'un bu huyunu bildiklerinden düşmanları ile işbirliği yapmışlardı zaten ya.
Bu yüzden Tom Sr. yerinde iksirin uzun zamandır verdiği ıstırapla sanki ağır grip geçiriyormuş gibi kıvranıyordu. Büyüler onun için ağır geliyordu ve düşünememek özellikle istediğini düşünememek onu çok yoruyor zihnini ve bedenini hastalandırıyordu.
Yine de hiçbiri silinmemişti. Hala kafasının içlerinde duruyordu. Bazen iksirin etkisi azaldığında çok arzu duyduğu insanları görebiliyordu. Karısı ve yeni doğmuş bebeğinin yüzü. Bazen kardeş gibi saydığı arkadaşı ve kız kardeşi olarak gördüğü karısının da arkadaşı olan kızı ve onun çocuğu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-
FantasíaBu hikaye büyücü dünyasına gelen sihirli kız ve Slytherin Varisi Tom riddle arasında geçmektedir. Olacakları bilen kızımız hiç vakit kaybetmeden harekete geçer bir yandan da soy ağacını araştırmaktadır. Koruyucular serisinin Tom Riddle zamanında ge...