Hogs Head-Domuz Kafası

836 83 36
                                    

İyi Okumalar

Yeşil ve bordo renkleriyle süslenmiş iki kişilik yatak odasında  kestane karası saçları omzuna dökülen , sımsıcacık kahverengi gözleri parıldayarak aynanın karşısında kendisini izliyor bir hata veya kusur arıyordu.

O sırada kapıdan içeri giren uzun boylu , kuzgun karası  parlak saçı ve yemyeşil gözleri ile adeta yunan heykellerine benzeyen bir adam sessizce içeri girerek güzel kadının dalgınlığından yararlanarak sessizce yürüyerek kadının arkasından sarıldı.

"Ahh! " 

Odada kendisi dışında başka birisinin olduğunu fark etmeyen kadın kocasının sinsice yanaşması sonucu korkmuş ve yerinde hafifçe sıçramıştı. Adam bundan hiç pişman değilmiş gibi  kızın korkmasına gülüyordu.

" Sakın .... bana bir ... daha sinsice yaklaşma !" diye tısladı.

" Ahh lütfen o kadar güzel duruyordun ki bunu yapmak zorundaydım."

" Senin bu küçük hazların bebeğimi düşmesine neden olursa seni boşarım kocam ."

Adam bir süre düşündükten sonra hatasını anlayarak karısının gönlünü almaya karar vermişti.

"Peki , özür dilerim. Bir daha yapmayacağım . Söz."

Kadın , bir şey demeden kocasının beline sardığı ellerinden kurtularak masanın karşısındaki sandalyesine oturdu.

---------------------------------------------------------------

Freya , mor mektup zarfının içinde mor kağıdın üzerine yazılmış mektubu çıkartarak okumaya başladı.

" Sevgili Madam Azura 

Sizin isminizi  birçok yetkili büyücü ve cadıdan ve birçok fazlaların dillerinden namınızı duymaktayım. İmkansız değil ya ! Ne yazık ki kötü şekilde isminizden haberim olması beni derinden üzüyor. Bu yüzden   , isminizi kötü şekilde duymamızı temizlemek , sizi daha iyi tanımak ve konuşmak istediğimi belirtmek isterim.  Eğer benimle konuşmak isterseniz  haftaya yapılacak Hogsmaede gezisinde  domuz kafasında olacağımı size bildiririm.  İyi günler                     - Sevgilerle "

Mektup , kim tarafından yazıldığı belli olmasa da Freya'nın aklında birtakım yüzler vardı. Christian'ın dedesi veya onun karısı olabilirdi. Sonuçta , suçun içine girmişti ve her şekilde çıkmazı zordu. Büyük ihtimalle  gizlilikleri  gün yüzüne çıktığı için sinirli olmalılardı.  Tom'dan beklediklerini başkalarının gerçekleştirme olasılığın yüksek olması onu sinirden güldürüyordu.  Bu bataklıktan zararsız - olabildiğince zararsız - çıkmak için dua etti.

----------------------------------------------------------------------------

Malfoy , derin bir nefes alarak getirttiği malzemeleri boş kullanılmayan sınıfın ortasına yaymış  elinde tuttuğu defterdeki yazıları büyük bir dikkatle okuyordu. Kız arkadaşı ise  düşünceli olduğunu belli edercesine kaşlarını çatmış  iksirleri kokluyor malzemeleri kontrol ediyordu.

En sonunda , ortaya yerleştirdikleri kazanın altını yakarak birtakım  bitki özü ve yaprakları atarak yavaşça karıştırdı. 

Bu iksir , alınan anıların derinliklerindeki parçaları su yüzüne çıkmasını sağlardı. Şu anlama gelmekteydi . Eğer , yaşadığınız herhangi bir anı cadı veya büyücü tarafından çekip alınırsa bu iksirle yeniden hatırlanmasını sağlardı.

Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin