Fransa'da 15 Yıl- Beauxbatons'da 1. Sene

1.9K 143 51
                                    

Heyo sonunda Tom Riddle yazmaya başladım. Şimdi bu bölüm hakkında kısa bir bilgi vereyim sizlere.  Her bölüm yani kızın geçireceği yıl 15 yıl olarak yazılsada Beauxbatons'da dördt yıl okuyacak. Beşinci senesini Hogwarts'da geçirecektir. Yıllara ayrıntılara girmesem de uzun bir bölüm olmasını istiyorum. Çünkü Harry Potter kitabında  yedi kitap var ve her kitap bir yılı temsil ediyor. Benim de bir yılı bir bölüme sığdırsam biraz imkansız gibi olurdu. Ama bu ilk sene ve diğer üç sene ana karakterimiz için öncelikli amaçları olduğu ve okula başlamadan da önce sihir çalıştığı için okula odaklı olmayacaktır. Sadece okul hakkında kısa bilgiler verilecektir . Hepsi o kadar. Bölüm cümle sayısının 4.000  veya .6.000 olmasını düşünüyorum bakalım hayırlısı. İyi okumalar bana destek olursanız sevinirim.

Bavullarımı ve sihre dair her eşyamı geride bırakmadan bavulumun içine doldurmuştum. Sihre dair birçok bilgim olsada o okula gitmeliydim. Çünkü bulmam gereken çiçek Beauxbatons'un hemen güneyinde yer alıyordu. Eğer orada kalırsam o bitkiyi elde edebilir ve özlerini çıkarabilirdim. Ayrıca bu sene  kesin yapmak istediğim şeyler vardı. İlk olanı , çiçeği bulmak , ikincisi. Kitapta yazılanları harfiyen uygulayıp ilacı tamamlamak, üçüncüsü , tedaviyi uygulamak için çizdiğim taslağı  başlamak dördüncüsü  sihirde kendimi geliştirmek . Sonuncusu ve en önemlisi de Uzun  senelerdir yaşadığım lanet yetimhaneden ayrılıp o dağın yakınlardaki keşfettiğim alana kendi yerimi hazırlamaktı.

Yanlış veya tembellik yapmak gibi seçeneklerim yoktu. Karşımda olan kişi  geleceğin en karanlık büyücüsü , bir sürü insanın katiliydi. Onun yüzünden bir sürü aile bozulmuştu. Çapulcular , Potter'lar , ve başka bir çokları...

Ama ona kızamıyordum. Çünkü daha sırlar odasını bile açamamış , kimseyi öldürmemişti. 'Daha değil.' dedi iç sesim bana öldürme potansiyelini hatırlatırcasına. 

Aklımda bir sürü sorular vardı. Bazıları  , amacımı saptıracak türdendi. Bazıları da sinirlenmeme neden olacak cinstendi.

İlki Profesör Dumbledor'du. Kitaplardan okuduğuma göre Tom'a hiç yardım etmemişti. Çoğu olayları tahmin ediyor ve önlemini alıyordu. Tom gibi donuk bir çocuğun  gelecekte kara büyücü olacağını tahmin edemiyor muydu?   Normal insanlar bile bu çocuğun ileride kötü olayları gerçekleştireceğine dair aklının arka planından geçirirdi. Dumbledore gibi yetenekli  ve  ileri görüşlü adamın , birçok insana yardımcı olmuş bir adamın nasıl olurda Tom Riddle'a yardım etmezdi? Melez Prens kitabı da bunu bildiğim için seyahatlere çıkıp hiç durmadan anılar topladığını onu hayatı ile ilgili bilgiler öğrenmeye çalıştığını söylememiş miydi?

Tom'u yardıma ihtiyacı olduğu çok açıktı. Araştırılsa tedavisi bulunabilecek cinstendi . Gerçi ben tedavi bulmak için uğraşmamıştım tedavi bana gelmişti. Ama bir çaba gösterilmesi gerekirdi. Dumbledore'un Tom'a yaptığı önermeler çok sönük kalıyordu. Sanki yardım etmek istemiyormuş ondan hoşlanmıyormuş gibiydi. Kitapta da Harry Dumbledore'a Tom hakkında sevip sevmediğini sorduğunda hemen başka bir konuya dönmüştü. Cevap vermek istememişti.

Bu dünyada herkes birbirini sevecek diye bir şart yoktu. İstesek de öyle olamazdı. Yine de binlerce insanın canını yakacak bir olayı da görmezden gelmek bana doğru gelmiyordu.

Bu dünyaya geldiğimden beri birçok efsane , mitoloji vs sihirle  alakalı  hepsini okumuştum.  Kimseye sahip olamadı eşyalara sahiptim. Ve onu iyileştirmek için aklımda bir çok çözümler üretmiştim. Uygulamaya geçtiğimde hiçbiri tam tedavi sayılmamıştı.

Tam tedavi için , Amortentia etkisinde doğan bireyin kanındaki kalıntıları temizlemek gerekiyordu. Sadece kanında da iş bitmiyordu. Su bezeleri , yağ mezelerini de temizlemek gerekti. Bu yüzden dört seanslık tedavi gerekiyordu. İlk seans : Bir yandan , taslağını çizdiğim makineden kandaki Amortentia kalıntıları , serum kabına çekerken diğer yandan damar yoluyla çiçek özü vermek gerekiyordu. Bu birinci seans bir haftayı geçmemek üzere uygulamayı sık sık yapmak  gerekiyordu . - Tam tedavi için bir damla kalıntı kalmamalıydı.- İkinci seans ise birinci seans ile birlikte yapılmalıydı. Toz haline getirilmiş mucize çiçeği  ilk önce sıvı sonra ise gaz haline getirerek tedavi uygulanan kişinin burnuna direk verilmeliydi. Eğer toz halinde verilirse tedavi etkisindeki kişi  travma etkisinde kaldığı olayları gördüğü derin bir rüyaya dalardı. Uyanma süresi gördüklerinin etkisine bağlıdır. Ve ben Tom'u bu etki altına girdiğinde uyanacağından şüpheliydim. Üçüncü seans dördüncü seans gibi tek başına yapılır. Bu tedavi  sıvı haline getirilen bitkinin mor yapraklarından ve yumurtalıklarından elde edilen sıvı kullanılarak ateş üzerine gaz haline dönüştürerek terlenmesi sağlanmaktadır. Bu işlem tahmini olarak beş saat sürmektedir. Etkisi iki haftadır. Sonraki ve son Seans ise vücudundan atılan Amortentia kalıntılarını temizlemek ve tekrar emilmemesi önlemek için çiçeğin bütün uzuvlarından yapılacak üç çeşit toz elde edilir. Tedavi edilen kişi üzerinde tüm kıyafetleri olmadan suyun altında on saat bekletilmelidir. Bu tedavi kitapta yazıyordu kesin çözümler bölümündeydi. Tom'un da o hastalıklardan kurtulması gerekiyordu ama onu kıyafetsiz bırakmak .... Ateşler içinde kalmama sebep oluyordu.  Utançtan  yapabileceğimi düşünmüyordum . Onu genç halini görmüştüm. Dış görünüşten etkilenen biri olmasam da onu kıyafetlerini çıkarmak... bana aşırı geliyordu. Ne yazık ki hem onu hem de ileride yaşayan birçok insanın canını kurtarmak için yapmak zorundaydım. Bir aptal gibi bu göreve bağlanmıştım ve vazgeçmek beni tedirgin ediyordu. Ayrıca  geleceği görme özelliğine sahiptim. Şu anda gördüğüm bazı parçalar içimde ileride kötü şeyler olabileceğine dair alarmlar ötmesini neden oluyordu. 

Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin