Hastalık

1.1K 111 59
                                    

Sislerin arasından karanlık köşelerde gizlenmiş bir yetimhane vardı. Buraya kimsenin istemediği veya bakacak durumları olmayan ebeveynlerin başlarında çıkarcı ve akıllarında sadece zayıfları ezmeyi ilke bilmiş insanların yönetiminde çocuklarını bırakırlardı.

Savaşın gelip kavurduğu yıllarda özellikle daha da ezici olurlar ve ellerine daha fazla mal bulundururlardı.

Bu eziyeti çeken zavallı çocuklar da ya dayanamadıkları için canlarını verirlerdi. Yada çeşitli akıl bozuklukları ile büyürlerdi.

Kader mi ? yoksa şans mıdır bilinmez ... Freya ve Tom aynı zorlukları ve duyguları yaşayan iki zeki insanlardı.

Elbette , akıllarında kalıcı olaylar kazınmıştı.

Tom , korkutucu görüntüsü yüzünden dışlanmış hem de alaylara maruz kalarak ezilmeye çalışılmıştı. Çeşitli hakaretlerin de çabası. Onun dışında , daha kötü şeyler yapmaya kimse cesaret edememişti.

Freya ise ne kadar aynılarını da yaşasa fazlası olmayacağı anlamına gelmezdi.

Kaldığı yetimhanenin suç oranları , Fransa'nın suç oranlarının toplamlarından bile fazlaydı.

Çeşitli zevklerinde kullanmaya çalışıyorlar hatta genel evlere satıyorlardı. Erkek çocukları ise zengin olan ailelere satıyorlardı.

Yaptıkları suçları o kadar uzun süre hayata geçirmişlerdi ki oluşan rahatlıkları onların sonu olacaktı.

Ve bu sonu Freya'yı küçük gördüklerinde başlamıştı.

Normal yetimhane yöneticisinin yapması gerekenler gelen isimsiz çocuklara isim vermek , anne veya yakınları varsa kayıtlara geçirmek sonrada eğitimini tamamlamasını sağlamaktı.

Elbette bu gibi kirli yerde bunlar işlenmeyecek gibi düşünülse de neredeyse bu işlemlerin çoğunu yerine getiriyorlardı.

Onun dışında belli çocukları hedefliyorlar , ele geçiriyorlar ve her birinin başına kötü gelecek felaketler getirmesini sağlıyorlardı . Hatta , konuşanlara göre bu yetimhanede büyüyen genç bir kızın hamile kaldığı öldüğünde de çocuğu bu yetimhanede kalmak zorunda olduğunu söylüyorlardı. Pislik ve cehalet o kadar yayılmıştı ki polisler bile ne yapacağını bilemiyor bu yüzden geneli görmezden gelip salıyorlardı.

Freya ise ilk karşılaştığında dehşete düşmüştü . Sinirden bembeyaz kesilmiş donup kalmıştı. Sonra da elbette bu olaya el atmış ve yetimhanenin daha önce başına gelmediği bir hareketlilik getirmişti.

Olay şuydu. İlk geldiğinden bir süre sonra hedef falan seçilmemişti . ( Çünkü çok küçüktü ve ergenliğe girmemişti .)

Yine de bu yaşananları görmeyeceği anlamına gelmiyordu.

Freya , her zamanki kaçtığı oda aslında bir zamanlar pis işlerin yürütüldüğü yerdi.

O zamanlar ise , iğrenç işlerin zirvede olduğu zamanlardı ve Freya'nın yapması gereken planları ve amaçları vardı. Ve burada yaşaması , bu insanların yaptığı faaliyetleriyle birlikte ona engel olacak temel sorundu. İlk çıkmazıyla karşı karşıya gelmişti.

Yirmi iki yaşından üç dört yaşlarına inmesi her ne kadar yetişkin bir zihne sahip olması gerektiğini düşünülse de sihir buna engel olmuştu.

Aklı bir çocuğun aklı ile eş değer olsa da eski yaşantısını unutmamanın verdiği olgunlukla yeni yeni keşfettiği yeteneklerini bu kötü insanların üzerinde uygulamaya karar vermişti.

İlk olay çıkarması ilk şoku ile birlikte olmuştu.

Tam olay yeri ise o kaçış yeriydi. On beş yaşında küçük bir kızı birisine bir gece karşılığında satmışlardı . Bu konuşmaları duyduğunda daha olay gerçekleşmesine bir saat vardı çünkü oda hazırlanması çocuğun temizlenmesi gerekiyordu. O süre ise ona bir hazineydi.

Koruyucular : Akıl Ve Kalp - Tom Riddle-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin