Az autósmozi
(TW: erőszakos viselkedés)
Rosewood-ban éltem, mióta csak az esemet tudom. Tipikus amerikai kisváros, cuki kertes házakkal, nyári karnevállal, autósmozival, úszodával, rengeteg kicsi (retro) bolttal, melyeknek a tulajdonosa az elmúlt 30 évben nem változott, vagy a családon belül vándorolt a cím át másra.
Mindenünk megvolt, ami kellett, és én imádtam itt élni. Itt voltak a barátaim, a családom, a suli sem volt katasztrofálisan rossz. Igaz, a szüleim nem Rosewood-ban dolgoztak. Egy fél órányira volt egy nagyobb város, anyámnak ott volt ügyvédi irodája, apám egy nagyobb cégnek dolgozott építészmérnökként.
Nyáron általában szabad voltam. A helyi könyvesboltban dolgoztam teljes időben, évközben pedig rész munkaidőben. Mrs. Pitsbury, egy 50-es évei végén járó nő volt a tulajdonos, és kicsi korom óta ismert. A szüleimnek, ha dolga volt általában nála tettek le megőrzésre, és így lettem könyvmoly.
Mrs. Pitsbury-val mindig jó volt, még tisztán élnek az emlékeimben azok a nyarak, amikor a szüleim dolgoztak, így az egész napot a könyvesboltban töltöttem, régi könyveket bújva, mogyoróvajas és dzsemes szendvicset uzsonnázva. Gyakran, ebéd után elvitt a sarki kisboltba jégkrémezni is. 13 éves koromra minden délutánt nála töltöttem, és segítettem neki a könyvek rendezésében, takarításban. A könyvklub ideje alatt általában én vigyáztam a szülők gyerekeire, ha elhozták őket. Mrs. Pitsbury Könyvesboltja volt a második otthonom.
A korombeliekkel is igazán kijöttem. Kaitlyn és Emily voltak a legrégebbi ismerőseim, általános óta barátok voltunk. Kaitlyn apukája volt a Sheriff a városban, Emily szülei pedig a legkirályabb pékséget üzemeltették. Nyári estéken általában lebicikliztünk a tavakhoz, és megbeszéltük a napunkat. Emily elhozta a megmaradt süteményeket a pékség zárása után, Kaitlyn és én pedig a kisboltból vittünk pár doboz üdítőt. Általában a szőkőkútnál találkoztunk össze Emilyvel, és onnan együtt tekertünk le a tavakhoz. Ez volt az esti rutinunk. Persze voltak kivételek.
Péntek estéket általában egy nagyobb baráti csoporttal töltöttük az autósmoziban, és mivel Emilynek volt egy másik baráti köre is, Kaitlyn pedig a nyár második felét az anyukájánál töltötte, a mi kis esti rutinunk gyakran elmaradt.
Péntek este ismét moziba mentünk. Július utolsó pénteke, amit Kaitlynnel tudtunk tölteni mielőtt elutazott az anyjához. Emily kocsijának a tetéjén üldögéltünk, és onnan néztük az aznap este vetített irtó gagyi, de szórakoztató filmet. Mindig sokan voltak a gimiből, így a megérkezést követő 15 perc köszöngetéssel telt.
- Elmegyek popcornért, szeretnétek valami mást is? – löktem el magam a kocsi oldalától.
- Ahhha, bocskorszíjat, de kólásat. – kapta felém a fejét Kaitlyn a beszélgetésből, amit a sulinkbajáró pár lánnyal folytattak.
- Ahogy akarod! – szalutáltam vigyorogva. – Emi?
- Nekem elég lesz a popcorn, köszi! – mosolygott rám, én pedig elindultam a kajás stand fele. Kicsit már hűvös volt, de a föld még öntötte magából a hőt, melyet napközben gyűjtött össze. Végülis, örültem, hogy a virágos nyáriruhám fölé vettem egy farmerkabátot is. Természetesen anyám figyelmeztetett, hogy vigyek magammal kabátot mielőtt elindultak apámmal a kis kikapcsolódós, szavaikat idézve 'gyerekmentes' hétre. Ritkán mentünk nyaralni, és bár hosszú vitázoskba telt, hogy meggyőzzem őket arról, hogy én nem akarok menni, örültem, hogy sikerült. Megérdemelték a pihenést, meg egy kis időt csak magukra.
KAMU SEDANG MEMBACA
Solus - I Know What You Did Last Summer
Fiksi RemajaAmi történt, megtörtént. S a múlton nem lehet változtatni. Azonban, mindent el lehet fedni egy jól irányzott hazugsággal. Csak egy nyári este volt. Nyugodt, boldog, gondtalan. Mégis történt valami azon az éjen, mely megváltoztatott mindent. Elve...