အၾကံအစည္တို႔ရွံဳးနိမ့္ျခင္း(၁၄)

639 90 8
                                    

အေမွာင္ဗန္ဗိုင္းယားအဖြဲ႕ အေဆာက္အဦး။

အေဆာက္အဦး၏ အခန္းက်ယ္ႀကီးထဲတြင္ အဖြဲ႕သားတို႔ စုးေဝးေရာက္ရွိေနၾကသည္။ ဆရာRing ျပန္ေရာက္ၿပီဆိုသည့္ သတင္းေၾကာင့္ အေၾကာင္းစံု သိရွိရန္ ေရာက္လာၾကျခင္း ျဖစ္သည္။ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္တို႔ျဖင့္ ေရာက္ရွိလာၾကေပမဲ့ ဆရာRingကို ေတြ႕ၿပီးသည့္ေနာက္ အားလံုး စိတ္ပ်က္လက္ပ်က္ ျဖစ္ေနၾကေတာ့သည္။

ဆရာ Ringရဲ႕ အေျခအေနကလည္း မေျပာဘဲနဲ႔ သိႏွင့္ေလသည္။ လက္တစ္ဖက္ျပတ္ကာ ျပန္ေရာက္လာသည့္ ဆရာRingက အသက္မေသခဲ့သည္မွာ ကံေကာင္းလို႔ဟု ဆိုရမည့္ အေနအထားတြင္ ရွိေလသည္။

ေခါင္းေဆာင္ ျဖစ္ဟန္တူသူက စင္အျမင့္ေနရာမွ ထလာၿပီး ဒူးေထာက္ထားသည့္ Ringေရွ႕ကို ေလွကား(၃)ထစ္ နင္းျဖတ္ၿပီး ေရာက္ရွိလာသည္။

"Gloveကိုေတာင္ ရွံုးခဲ့တယ္ေပါ့ေလ၊ ဟုတ္လား"

" မ မဟုတ္ပါဘူး သခင္... ကၽြန္ေတာ္ ကၽြန္ေတာ္ကို ဒီလိုျဖစ္ေစခဲ့တဲ့သူက ေျမာက္ပိုင္းသခင္ႀကီးOff ပါ"

"ဘာ!!! ေတာင္ပိုင္းထိ ဒီေကာင္ရဲ႕ အာဏာက သက္ေရာက္ေနၿပီလား"

"မ မဟုတ္ပါဘူး သခင္"

"ဒါဆို ဘာေၾကာင့္လဲ"

ျပတ္ေနသည့္လက္ကို ကိုင္ထားသည့္ လက္ကိုင္ဒုတ္ေကာက္ျဖင့္ ထိုးလိုက္သည္မို႔....

"အားးးးးးးး! ကၽြန္ေတာ္ ေျပာ ေျပာပါ့မယ္... ေတာင္ပိုင္းကို ကၽြန္ေတာ္ တပည့္ေတြနဲ႔ သြားခဲ့တယ္၊ သခင္ေျပာသလို ဓါးေျမႇာင္က လြန္ခဲ့တဲ့ (၁၅)ႏွစ္က ေတာင္ပိုင္းမွာ ရွိခဲ့တာ မွန္ေပမဲ့၊ အခု မဟုတ္ေတာ့ပါဘူး"

"ဒါဆို ဘယ္မွာလဲ"

"စံုစမ္းရင္းနဲ႔ ဓါးပိုင္ရွင္က ေျမာက္ပိုင္းကို ေရာက္သြားမွန္း သိလိုက္တာမို႔ ေျမာက္ပိုင္းကို လိုက္သြားခဲ့ပါတယ္၊ ဒါေပမဲ့ သတင္း အစအနက လံုးဝရွာမရခဲ့ပါဘူး၊ (၃)ရက္ေျမာက္ေန႔မွ ေျမာက္ပိုင္းရဲ႕ အစည္ကားဆံုးေစ်းကို သတင္းစံုစမ္းဖို႔ သြားခဲ့ပါတယ္၊ အဲ့သည္ေန႔မွာေတာ့ ေစ်းထဲမွာ ထူးထူးဆန္းဆန္း ခ်ိဳအီတဲ့ေသြးန႔ံကို ကၽြန္ေတာ္တို႔ အားလံုးရခဲ့တယ္၊ အဲ့ အဲ့ဒါက ကုစားေသြးပိုင္ရွင္မွန္း ကၽြန္ေတာ္သိခဲ့ရတယ္၊ ကုစားေသြးန႔ံ ထြက္ေပၚလာျပီး သိပ္မၾကာဘူး စြမ္းအားျမင့္ဗန္ဗိုင္းယား တစ္ေကာင္ရဲ႕ ၾကင္ေဖာ္သက္မွတ္တဲ့ ေမႊးရန႔ံကို ထပ္ရျပန္တယ္၊ ဒါေပမဲ့ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ကုစားေသြးကို ရွာဖို႔ စိတ္ေလာေနတာနဲ႔ ေသြးပိုင္ရွင္ရဲ႕ အေမႊးန႔ံသဲ့သဲ့ကို အန႔ံခံၿပီးလိုက္ရင္း ၿမိဳ႕ျပင္ထိ ေရာက္သြားတာပါ၊ အဲ့မွာ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ေက်ာက္စီဓါးနဲ႔ ကုစားေသြးပိုင္ရွင္က တစ္ေယာက္တည္း ျဖစ္ေနတာကို သိလိုက္ရပါတယ္၊ ၿပီးေတာ့ ဓါးက ပိုင္ရွင္ကို သတ္မွန္ၿပီးၿပီမို႔ ယူဖို႔ မလြယ္ေတာ့ပါဘူး သခင္၊ ၿပီးေတာ့ ၿပီးေတာ့ေလ..."

Vampire and his blood bag (Completed)Where stories live. Discover now