Lee szemszöge
- Mit nem értesz azon, hogy egyedül szeretnék lenni? Egy barátommal fogok találkozni, se több se kevesebb! - kiabáltam Namjoon-nal.
- Értsd meg, hogy egyedül nem mehetsz. El kell, hogy kísérjelek! Ezt mondta apa. Egyébként is, hogy hívják az illetőt? - kérdezte dühösen.
- Kim Taehyung. - mondtam fújtatva.
- Akkor pláne, hogy veled megyek. Sőt nem is mehetsz el! - keményített be a fiú.
- Mi? Ismered? - döbbenten le.
- Igen, és nagyon nem az az ember, akinek kiadja magát. - felelt.
- Tudod miért vállaltam el, hogy segítek nektek? - néztem rá, mire ő csak a fejét rázta.
- Elsőnek azért, mert akkor visszakapom a szüleimet, a második ok pedig azért, hogy ne essen baja a barátaimnak, rokonaimnak. - néztem mélyen a szemébe, ám furcsa reakciót váltott ki belőle.
Az arca elsötétült, az öklét szorongatta. Nagyon dühösnek látszott. Valamit motyogott, majd felnézett rám. Kicsit megijedtem tőle, majd felém indult. Mikor elém ért megfogta a kezem és belesúgott a fülembe.
- Elmehetsz, de veled megy Suga. És üzenem Taehyung-nak, hogy ha bármit is tesz veled saját kezűleg végzek vele. Értve vagyok? - mondta, én pedig bólintottam.
Majd elment telefonálni, bizonyára Suga-t hívta fel, én pedig elmentem készülődni. Nagyon boldog voltam, hogy újra láthatom majd őt, ráadásul a két legjobb barátommal tölthettem az időmet.
Tíz perc alatt kész is lettem, majd szaladtam is le, amikor Namjoon elkapott. Végig mért, majd oldalra biccentette a fejét.
- Túl sok a smink. Csináld újra. - mondta én meg döbbenten néztem rá.
- Biztos, hogy nem csinálom újra. Alig van rajtam valami. - akadtam ki.
- Akkor nem mehetsz. - mondta, majd elkezdett a szobába húzni, ahol pedig csak letörölte a rózsaszín szájfényt, és egy átlátszó ajak ápolót rakott fel. Bólintott, majd kikísért, ahol Yoongi már várt rám.
Nam még mondta a fiúnak, hogy nagyon vigyázzon rám, majd elindultunk. Hamar oda értünk a megbeszélt helyre. Ő már várt minket, mikor észrevett elkezdett felénk jönni. Gyorsabb tempóra váltottam majd, amikor már csak egy kicsi hely volt köztünk ráugrottam. Ügyesen megtartott, majd rám mosolygott.
- Szia kicsi lány. Régen beszéltünk. Hogy vagy? - kérdezte és egy puszit nyomott a fejemre.
Namjoon szemszöge
Nagyon dühös lettem. Tudom, hogy utálja, ha hazudnak neki, erre mi mit csinálunk? A szülei rég meghaltak a balesetben. Még talán az apukájának, volt egy kis esélye, hogy élve marad, de nem. Még is miért mondta ezt apa. Azért, mert szüksége volt rá. És apa mindent megszerez, bármi áron!
Nem tudtam, hogy mit csináljak. Amióta itt van, próbálom a lehető legjobbat biztosítani neki, de így nehezebb lesz. Fáradtan hajtottam a hátra a fejemet. Most tényleg elveszett voltam.
Egy ajtó csapódás riasztott fel. Jin lépett be a nappaliba.
- Veled meg mi van? Hol van Lee. - kérdezte.
- Elment. - mondtam
- Hova? - jött az újabb kérdés.
- Találkozni a barátjával. - feleltem.
- Akkor ezért vagy ilyen, mert már van fiúja. - mondta a Jin, én pedig értetlenül néztem rá.
- Micsoda? Nem, nem a pasija, csak egy barátja. - javítottam ki.
- És hogy hívják az illetőt. Ha bántani meri péppé verem. - itt egy kicsit megingtam, hogy most elmondjam, hogy kiről is van szó.
- Kim Taehyung. - mondtam ki végül, Jin pedig ledermedt, aztán elkezdett ordibálni.
- Te normális vagy? Pont azzal az emberrel fog találkozni, akitől megakarjuk védeni, erre te csak úgy elengeded, hogy kávézzanak egymással. Ki tudja, hogy mit fog csinálni az az ember vele? Meg is ölhetei! Ebbe belegondoltál, vagy csak úgy hagytad, hogy hadd menjen?!- robbant ki a fiú, mire én is dühös lettem.
- Nem! Nem is akartam elengedni. Nem tudom miért engedtem el, de elengedtem. És vele ment Suga is. - kiabáltam vissza. Erre egy kicsit lenyugodott, majd leült mellém.
- De ha csinál vele valamit az az isten verte Kim, eskü, hogy nem állok ki jót magamért - morogta, majd elmosolyodtam.
- Ez egy kiabálós nap. - mondtam.
- Ő is kiabált veled? - kérdezte, mire csak bólintottam.
Taehyung szemszöge
A parkban vártam őket.
Még nálunk volt Suga amikor Namjoon felhívta, hogy menjen el érte. Gúnyosan mosolyogtam rajta.
- Úgy látszik, hogy a nagy Namjoon fél velem találkozni - vigyorogtam.
- Vagy csak nem akarja, hogy egymás vérét szívjátok a szabad idejében. - mondta Yoongi, amiben igaza volt. Úgy látszik tud valamit ez a Namjoon.
Most pedig őket várom. Mikor feltűntek elindultam feléjük, majd egy idő után Lee rám ugrott. Mosolyogva kaptam el, majd nyomtam egy puszit a fejére.
- Mehetünk? - kérdeztem, mire izgatottan bólogatott. Nagyon vidám volt, aminek örültem. Elindultunk a parkban. Volt a közelben egy mozi, oda mentünk.
Én vettem a jegyeket, Yoongi és Lee pedig az ételeket és az italokat. Mire visszaértem hozzájuk fel voltak szerelkezve. Elvettem Lee-től az óriás popcorn-t, mert úgy tűnt, hogy bármikor kiöntheti.
A film jó volt, utána bementünk egy kis kávézóba ahol rendeltünk, és míg vártuk a kávét beszélgetni kezdtünk.
- És mi újság? Valaki kért fel munkára? - néztem rá, mire csak lehajtotta a fejét.
- Igen és el is fogadtam. - mondta halkan. Érzem, hogy minden izmom megfeszül. Kifogom nyírni a Mérgezett Rózsát, ha megfenyegették.
- Miért? - kérdeztem.
- Mert azt mondták, hogy vissza kapom akkor a szüleimet. - mondta és megremegett.
- Megfenyegettek? - kérdeztem, mire csak megrázta a fejét, és oldalra nézett. Yoongi-ra néztem, aki viszont bólintott. Nehezen fogtam vissza magamat. Hazudtak neki, és még meg is fenyegették.
- Akkor ezért tűntél el. - sóhajtottam, mire csak szomorkásan nézett rám.
- És Namjoon? Ugye nem tett veled semmit? - kérdeztem.
- Nem. - mondta és elpirult. Tudom, hogy szereti, amit egyszerűen el kell fogadnom. Inkább ő, mint a Park-ék, akiknek állítólag házassági ajánlat van vele. Nem is tudja szerintem.
- Üzenem neki, hogy ha bármit tesz veled, amitől a kisírt szemeidet kellesz látnom, megbánja. - mondtam mire bólintott.
Aztán másról kezdettünk elbeszélni. Sokáig beszélgettünk, majd elindultunk haza. Már sötétedett így siettünk mert nem akartam, hogy valami baj legyen vele.
Befordultunk az egyik utcába, mikor nem várt dolog történt. Fegyveresek vettek körbe. Összevontam a szemöldökömet. A Mérgezett Rózsa küldte volna? Nem, az nem lehet, hiszen itt van Suga. A Nefelejcs? Nem, Park még nem mozgott. Akkor ki? Lee-re néztem, aki falfehéren állt.
- Mi a baj? - kérdeztem, és magamhoz húztam.
- Már felkértek, de visszautasítottam. - mondta.
Yoongi-ra néztem, majd bólintott. Mindegy, hogy kik ezek, de megkell védenünk.
YOU ARE READING
Maffia a szerelem // Befejezett//
Romance(JAVÍTOTT!) Egy város, ahol a maffia mindennapossá vált. A rendőrök hiába próbálják visszanyomni, titokban mégis élénken pezsdül a maffia világa. Lee hogy megtudjon élni a világban, hacker. Ám egy nap kap egy levelet a Mérgezett Rózsa nevű maff...