Enyhén erotikus jellemű részekkel!
Jimin szemszöge
Mérgesen ültem az asztalomnál. Nem hiszem, hogy csak úgy eltűnt a menyasszonyom. Ráadásul, azok az emberek, akiket Taehyung-ra küldtem meg is haltak. Bár őket nem igazán viselem a szívemen. Úgy is csak agy csapat szerencsétlen volt.
Hoseok lépett be az ajtón, és izzó szemekkel néztem rá. Ő csak mosolyogva nézett rám.
- Mit mosolyogsz? - kérdeztem tőle, mérgesen.
- Csak jó hírek, főnök, csak jó hírek. - vigyorgott, én pedig felemelkedtem és kíváncsian néztem rá.
- Mondjad! - közöltem neki.
- Először is meglett a lány. Másodjára megjött Suga. Harmadjára, meg tudtuk azt is, hogy a Mérgezett Rózsának, miért sikerült ennyire jól a múltkori akciójuk, ahhoz képest, hogy nem is volt hackerük. - mondta mosolyogva Hoseok.
- Mesélj! - feleltem.
Lee szemszöge
Éjfél körül felébredtem. Képtelen voltam aludni. Valahogy zsongott a fejem. Nem tudtam, hogy mi ez. Mikor haza felé jöttünk, akkor pedig olyan érzésem támadt mintha valaki megfigyelne minket.
Ahogy felültem az ágyban csalódottan vettem tudomásul, hogy Namjoon nincs mellettem. Kikászálódtam az agyból, majd ki mentem a szobából. A nappaliból egy kis fény szűrődött ki, így arra indultam el. Megláttam Namjoont, ahogy az egyik fotelban ül, és olvas. Szerencsére nekem háttal volt, így nem vett észre, hogy kijöttem.
Mivel nem akartam megzavarni, bementem abba szobába, ami eredetileg nekem volt ki alakítva. Vagyis míg dolgozok elvileg ott kellene aludnom. Eddig minden éjszakámat Nam-mal töltöttem.
Szóval bementem abba szobába, ahol kialakítottam magamnak egy ideiglenes kis hacker szobát. Leültem a laptop elé, majd megnyitottam azokat az e-maileket, amiket a "főszobában " kinéztem.
Először a Nefelejcs e-mailjét néztem meg. Összevont szemöldökkel olvastam el a levelet. Park Jimin menyasszonyáról szólt, miszerint, eltűnt. Kicsit vicces volt, hogy nem tud vigyázni a saját jegyesére.
A másik email az Angyalok rózsájától volt. Velük kapcsoltban nagyon idegesített egy dolog. nem tudok ráfele jönni, hogy ki az örökös. Biztos vagyok benne, hogy él az az ember, aki megkapja az egészet. Hiába fejtettem meg mindent, amit lehet, egyszerűen semmire nem jutottam. Viszont volt velük valami furcsa. Akár hányszor felkértek egy munkára, az egyik tagjuk mindig visszamondta. Mindig személyesen mondta vissza, viszont az arcát soha nem láttam. De a hangja igen erősen hasonlított Taehyung-ra.
A harmadik levelet olvastam át, amikor hirtelen hapciztam egyet. Kissé megremegtem, mert egy picit hideg volt a szobában, és tüsszentéstől még jobban kirázott a hideg. Majd hirtelen valaki rám terített valamit.
- Egészségedre. Jobban oda kéne figyelned magadra. Nem szeretném, hogy megfázz! - mondta Namjoon.
- Bocsánat. - suttogtam halkan.
- Miért nem alszol? - akadt ki egy picit a fiú.
- Nem tudtam aludni. - motyogtam halkan.
- Miért nem szóltál? - kérdezte halkan.
- Mert nem akartalak megzavarni. - próbáltam ki magyarázni.
- Aha, persze! - mondta, majd úgy fordított a székkel , hogy pont vele szembe legyek. Rá támaszkodott a széknek a karfájára, majd mélyen a szemebe nézett.
- Mondtam valamikor is olyat, hogy zavarsz? Vagy ne tán jól a fejedbe kéne vernem, hogy te sose zavarsz? - hajolt közel hozzám, és közben mélyen a szemebe nézett.
- Most miért vagy ilyen? - kérdeztem kissé akadozva.
- Miért is? - kérdezett vissza, majd elvigyorodott.
- Namjoon fejezd be. - próbáltam eltolni a fiút, de ő csak jobban rám hajolt.
- Mit is? - már nagyon közel volt az arca, én pedig elpirultam.
- Nagyon közel vagy. - nyögtem neki.
- És? Szeretnéd, hogy közelebb legyek? - mondta, majd még közelebb hajolt.
- Ne... csináld. - nyögtem, majd hirtelen nyomott az ajkaimra egy kis puszit.
- Jól esett? - kérdezte, nekem pedig még vörösebb lett a fejem.
- Egy picit. - mondtam.
- Naa, nekem nem úgy tűnik. Szabad? - kérdezte, én pedig egy aprót bólintottam. Majd hirtelen megéreztem az ajkait az enyémen. Kimutatta, hogy bizony ő irányít. Egyszerre volt erőszakos és gyengéd is. Levegő hiány miatt elváltunk, de a homlokát az enyémnek döntötte. Lihegve nézett a szemembe. Éreztem, hogy az arcom piros, elakartam hajtani a fejemet, de ő megfogta az arcomat, és egy újabb csókba hívott.
Megéreztem, hogy a keze a pólóm, alá csúszik. Gyorsan megfogtam a kezét, és megállítottam. Erre megszakította a csókot és rám nézett.
- Miért nem? - duruzsolta a fülembe.
- Még nem állok rá készen. - nyögtem halkan, ő pedig csalódottan vette tudomásul ezt.
- Akkor menjünk aludni. - mondta, majd felkapott az ölébe, és bevitt a szobába. Letett az ágyra, majd ő is befeküdt mellém, és magához húzott. Éreztem, hogy elkezd játszani a hajammal, amiatt valahogyan, de elaludtam.
Namjoon szemszöge
Hallottam, ahogy kijön a szobából, és megáll a nappaliban. Éreztem, hogy engem figyel, majd elmegy a külön kis szobába, amit neki alakítottunk ki. Úgy gondoltam, hogy hamar ki jön onnan, de már egy negyed órája ott van, így felálltam, bementem a nagy szobába, kivettem egy pulcsit a szekrényemből, majd átmentem oda ahol ő van.
Pont hapcizott mikor oda értem. A vállára terítettem a pulóvert, majd elkezdtünk beszélgetni. És a válaszai igazán kihozták belőlem, a "daddy" énemet. Szembe fordítottam magammal, és ránéztem. Már akkor éreztem, hogy ott lent gond van.
Közel hajoltam hozzá, és mélyen a szemébe néztem. Tisztán láttam az arcát. Majd hirtelen nyomtam egy puszit a szájára. Láttam ahogy elvörösödik a feje, én pedig az ajkaimba haraptam.
- Jól esett? - kérdeztem tőle, ő pedig, saját magának hazudott. Majd egy picit megdorgáltam, majd megkérdeztem tőle, hogy szabad e. Ő csak bólogatva adta tudtomra, hogy szabad a pálya. Egyből az ajkaira tapadtam. Mély csókba invitáltam, amit ő szívesen is fogadott. Majd elváltunk a levegőhiány miatt.
Elakarta fordítani a fejét, de megfogtam az állát és újra az ajkaira tapadtam. A kezemet lecsúsztattam a pólójához beakartam mögé csúsztatni a kezemet, de hirtelen megfogta. Megszakította a csókot, majd rám nézett.
- Miért nem? - kérdeztem tőle egy picit csalódottan.
- Még nem állok rá készen. - nyögte ki, bennem pedig egyre jobban égett a vágy, de most nem lehet.
- Akkor menjünk aludni! – mondtam és felkaptam az ölembe. Visszamentünk a másik szobába, leraktam az ágyra, majd én is befeküdtem mellé. Elkezdtem játszani a hajával, ami miatt elaludt.
Én csak csendben játszottam tovább a hajával, majd a fülére leheltem, amitől egy picit megborzongott. Én csak mosolyogva néztem őt, majd nyomtam az arcára egy puszit.
- Szeretlek!
YOU ARE READING
Maffia a szerelem // Befejezett//
Romance(JAVÍTOTT!) Egy város, ahol a maffia mindennapossá vált. A rendőrök hiába próbálják visszanyomni, titokban mégis élénken pezsdül a maffia világa. Lee hogy megtudjon élni a világban, hacker. Ám egy nap kap egy levelet a Mérgezett Rózsa nevű maff...