Enyhén erotikus részt tartalmaz!
Lee szemszöge
Csendben ültünk a kocsiban, én még a tabletemet nyomkodtam, ellenőriztem, hogy rendben van e minden. Csináltam még egy hangpróbát, hogy hall-e engem mindenki, ugyanis én kívülről fogom irányítani az eseményeket, meg egy bizonyos személy nem is engedte, hogy bemenjek.
- Figyelj! Egy percre se menj be az épületbe, rendben? - mondta már ezredjére Namjoon.
- Istenem. hányszor ígérjem meg, hogy nem fogok bemenni. - pufogtam dühösen.
- Jól van csak aggódom érted. - nézett a szemembe.
- Mégis miért ha? Inkább a drága barátnődért aggódnál ennyit. - csattantam fel.
- Miről beszélsz nincs is barátnőm. - kérdezte furán, nekem pedig a szívem öröm táncot járt valamiért. Pedig nem kéne. De azóta a csók óta.... előjött egy olyan énem, akit elakartam tőle takarni.
Visszaemlékezés
Teljesen kihozott a sodromból ez a fiú. Dühösen meredtem rá, aztán valami furcsa dolog történt. Időm sem volt felfogni, hogy mi történik köztünk, csak az ajkait éreztem az enyémen. És ott akkor valami furcsa dolog történt bennem. A szívem őrült tempóval kezdett el szakadozni, az agyam pedig emlékekkel dobálózott. Amikor elterveztem, hogy abba suliba járok majd amiben ő, hogy többet láthassam, amikor elterveztem, hogyan fogok a barátnőjévé válni, az esküvőnket, az egész jövőnket. Fájt, hogy akkor ott hagyott. Éreztem ahogy az arcomon végig folyik egy könnycsepp. Ellöktem magamtól, és lekevertem neki egyet. Mit képzel? Eldob magától majd, utána ezt csinálja. Utálom. Utálom, hogy szerelmes vagyok belé utálom, hogy kitud használni, utálom, hogy ismer........... utálom.
- Utállak Kim Namjoon. - üvöltöttem neki, majd berohantam egy random szobába.
Leültem, az ágyra, és ott sírtam egy ideig. Aztán abba hagytam, majd körül néztem a szobában. Szép rendezett szoba volt, külsőre egy egyszerű szobának tűnt. Beleszagoltam a levegőbe, és egy kis puskapor illatot véltem felfedezni. Majd elkezdtem még alaposabban körbe nézni. Kintről hangokat hallatom, meg egy olyat, hogy "mi van köcsög". Itt egy pillanatra lefagytam, de mivel nem történt semmi, folytattam a kutakodást. Némi keresgélés után egy naplót találtam.
Csodálkozva ütöttem fel a könyvet, majd elkezdtem olvasni, aztán néhány mondat után leesett, hogy kinek a szobájában, és hogy kinek az írását olvasom. Hát persze, hogy az ő szobájában kellet szétsírom a fejem. De legalább megtaláltam a naplóját, amit most szépen ki is olvasok.
Nem tudom mennyi idő telt el, de amikor a telefonomra néztem, ideje volt készülni. Mivel a táskámat magammal hoztam a szobába így ott öltöztem át. Egy fekete nadrág, kedvenc fekete csizmám, egy fekete szexi felső, amire agy fekete pulcsit vettem. Majd már csak a kabátom, meg egy táska és kész. A kabátomba raktam a késeimet, egy két pisztoly töltényt, és néhány kommunikációs kütyüt is. A nadrágon volt néhány titkos zseb is oda raktam két pisztolyt, és egy kis hang által irányítható bombát is. A táskába került a laptop, a tablet, különféle érzékelők, és néhány gránát is a biztonság kedvéért. Majd kopogtak.
Ahogy ezekre visszagondoltam, valamiért csalódottnak éreztem magam.
- Utállak Namjoon. -suttogtam.
- Tudom, de nem baj, majd úgy is visszalopom magamat a szívedbe! - vigyorgott rám, nekem pedig nagyot dobbant a szívem.
-Hagyj békén. - mondtam, majd elfordítottam a fejem.
YOU ARE READING
Maffia a szerelem // Befejezett//
Romance(JAVÍTOTT!) Egy város, ahol a maffia mindennapossá vált. A rendőrök hiába próbálják visszanyomni, titokban mégis élénken pezsdül a maffia világa. Lee hogy megtudjon élni a világban, hacker. Ám egy nap kap egy levelet a Mérgezett Rózsa nevű maff...