Lee szemszöge
Óvatosan kinyitottam a szememet. Mivel egy nagyon gyenge fény volt a szobában, ahol voltam, hamar megszokta a szemem. Óvatosan felültem az ágyon, majd körbe néztem. Egy kis egy ágyas helységben voltam, ahol még az ágyon kívül volt egy asztal meg - ha jól láttam - egy kis fürdő részleg is volt.
Nem tudtam, hogy hol vagyok és azt sem tudtam, hogy hogyan kerültem oda. A fejem még mindig zsongott így egyáltalán nem tudtam visszaemlékezni is bármire.
Hirtelen kivágódott az ajtó és egy ismeretlen alak jött be. Mivel a látásom is homályos volt még, így egyáltalán nem láttam, hogy ki az. Nagyjából kitudtam venni, hogy az asztalhoz megy és felvesz valamit onnan, majd elindul felém.
- Ezt idd meg! - nyújt felém valamit, amit remegő kézzel el is fogadok. Óvatosan a számhoz emelem a poharat, majd elkortyoltam a tartalmát. A torkomon egyből végig folyt a hideg víz, ami egy felfrissülés volt, mivel a szobában nagyon meleg van. Néhány másodperc alatt kiiszom a pohár tartalmát. Mikor ezzel végeztem, egy picit tisztábban láttam mindent. Az ismeretlen ismét felém jött, de most egy egészen más dolgot.
- Mit csinálsz? - kérdeztem tőle és rémülten mentem hátrébb az ágyon.
- Csak maradj nyugton. - mondta a furcsa alak, mire én annál jobban ellenkeztem. Majd megéreztem egy szúrást a combomban és újra minden sötét lett. Még annyit hallottam, hogy valakivel elkezd beszélni az a valaki és valami olyasmit mondd, hogy "a mai adag első fele beadva ".
Yoongi szemszöge
Namjoon és Jin döbbenten nézett engem. Úgy látszik igencsak lesokkolta őket az a hír, hogy már eddig is ismertem Lee-t. Azt tudták, hogy ugyan úgy fegyvermesterként vagyok elkönyvelve, mind a két másik nagy maffiánál, mivel ezt együtt beszéltük meg. De soha nem mondtam azt, hogy ismerem Lee-t. Nem is terveztem elmondani, csak Namjoon kérdezett rá, hogy honnan tudta a lány, hogy hol lakom, amikor a tanács után hozzám jött.
Így elmondtam nekik mindent. Ők csak csendben hallgattak végig. Igaz eléggé ledöbbentek, de mivel látták rajtam, hogy igazat mondok, így nem kételkedtek bennem többet.
- Hol van Lee? - kérdeztem őket, mire mind a kettejüknek elsötétült a tekintete.
- Mi történt? - néztem rájuk és kezdett felmenni bennem a pumpa.
- Nyugodj meg és akkor elmondunk mindent. - felelt Jin.
- Nyugodt vagyok. - morogtam.
- Azt látom. - nevette el magát Jin, de Namjoon is és én is gyilkos tekintettel néztünk rá, mire azonnal elhallgatott, majd elmondta, hogy mi történt.
Dühösség ide most kevés. Annál mélyebre kerültem, miután meghallottam a történetet. Ott helyben képes lettem volna végezni egy egész várossal. Nem tudtam elhinni. Amit viszont tudtam az, az, hogy Namjoon lelkileg még mélyebben van, ha még nem is látszik rajta. Egész végig gyilkos arccal ült.
Jimin szemszöge
Ashley késik. Tizenkét órát adtam neki, amin már bőven túl vagyunk. Úgy látszik meg kellesz büntetnem a kislányt.
- Nem gondolod, hogy ez egy kicsit kemény? - nézett rám Hoseok. Ilyenkor mindig elbizonytalanodok egy picit, hogy tényleg jó-e az amit teszek.
- Nem tudom. - dőltem hátra a székben.
A telefonom egy üzenetet jelzett ki. Felvettem az eszközt és elolvastam, majd idegesen dobtam el.
Namjoon szemszöge
Mi történhetett itt? Ez az egyetlen kérdés járt a fejemben, még akkor is, amikor összeszedtük a lány elhagyott dolgait. Jin visszaszaladt a boltba, hogy vegyen egy gumikesztyűt és egy zacskót, hogy abba belerakjuk az injekciós tűt.
Mikor ez megvolt visszamentünk, Jin leadta az injekciós tűt én pedig a szobában vártam. Örültem, hogy nem volt ott, mert abban a pillanatban ki tudja, hogy mit csináltam volna szerencsétlennel.
Csak találjam meg azt a személyt, aki elmerte venni tőlem. Hirtelen Yoongi ugrott be. Furcsálltam, hogy Lee tudja, hogy hol lakik a fiú. Felhívtam, hogy ha tud akkor jöjjön ide.
- Látom elég nyugodt vagy köcsög. - próbált vidítani Jin, de jelenleg csak az tudott volna, ha tudnám hol van Lee. Nem sokkal később megjött Suga is.
Azt gondoltam, hogy a mai nap elég meglepetést tartogat magával. Hát nagyon tévedtem. Még Yoongi is rátett egy lapáttal. Bár ezt jobban elhiszem mint azt, hogy Lee Jimin felesége. De ahogy elnézem minekünk is sikerült meglepnünk Yoongi-t Lee eltűnésével. Még egy ideig beszéltünk, majd mindenki elment.
Én viszont képtelen voltam aludni. Sőt még lenyugodnom sem sikerült. Felálltam, majd a lövész terembe mentem párat lőni. Mivel ez sem nyugtatott meg kimentem a városba. Sokáig kóboroltam végül egy kocsmába mentem. Valahogy muszáj megnyugodnom.
Már a sokadik poharat leküldtem a torkomon, de úgy éreztem, hogy ez nem elég, még kell. Rendeltem egy újabb konyakot és amikor megakartam inni valaki dühösen vette ki a kezemből.
- Hogy mered elvenni? - néztem rá, Taehyung-ra.
- Meg értem, hogy aggódsz, de ez nem út, hogy szarrá iszod magad. - mondta mérgesen.
- Honnan az istenből tudsz róla? - kérdeztem, miközben a fejem előre csuklott és majdnem leestem a bárszékről.
- Először is, a testvéremről van szó, úgyhogy logikus, hogy tudom. Másodjára menjünk innen. - próbált rajtam segíteni.
- Nem kell a segítséged, majd úgy is azt akarod, hogy fizessem vissza. - sziszegtem neki.
- Nézd lehet, hogy ellenségek vagyunk, de most össze kell fognunk, ha megakarjuk találni Lee-t.- mondta én pedig nem tudtam racionálisan gondolkodni.
- Nem kell a segítséged, egyedül is megoldom. - feleltem neki fölényesen, majd leszédültem a székről és majdnem elestem, ha valaki nem kapott volna el.
- Elfogadjuk, de csak akkor, hogyha nincs semmi kihasználás. - hallottam Jin hangját.
- Jin hülye vagy? Elfogja venni tőlem! - kezdtem el sírni.
- Szerintem te vagy hülye. Soha az életben nem áztál el még úgy, hogy ne legyél eszednél, de ahogy látom most ez sikerült. - mondta szemrehányóan a fiú, de én már kezdtem el fele aludni.
Haza felé az úton kétszer hánytam. Ezt csak utólag tudom Jin-től, mert aznap éjszaka nagyon sokat szívott miattam. Majd tőle is bocsánatot kell kérnem normálisan.
Már másnap reggel van. Jelen van Taehyung és hozta magával a jobb kezét Jungkook-ot, valamint Yoongi-t is mint a legjobb fegyvermester.
Sokat hallottam már Jungkook-ról és erős gyereknek tűnik, valamint megbízhatónak. Szerintem akkor is Jin viszi a pálmát, ha társról van szó.
- Szóval úgy gondolod, hogy Park Jimin áll e mögött. - néztem Taehyung-ra, aki bólintott.
YOU ARE READING
Maffia a szerelem // Befejezett//
Romance(JAVÍTOTT!) Egy város, ahol a maffia mindennapossá vált. A rendőrök hiába próbálják visszanyomni, titokban mégis élénken pezsdül a maffia világa. Lee hogy megtudjon élni a világban, hacker. Ám egy nap kap egy levelet a Mérgezett Rózsa nevű maff...