6.fejezet

931 41 0
                                    

Írói szemszög

Fényes nappal virradt Szöulra. A gyerekek az iskolába igyekeztek, míg a felnőttek a munkájukba rohantak. A vonatokon öltönyös üzletemberek nyomkodták a telefonjukat, a fiatalok zenét hallgattak. Senki nem gondolta volna, hogy éjszaka ez a város vér temetővé válik.

Három nagy cég van, ami ki emelkedik a koreai főváros történelmében. Mindegyikükre egy nevet aggatott az emberiség az idő múlásával.

A Nefelejcs a Park vállalat, Park Jimin vezetésével. Ő hozzájuk tartozik a Tajvani, valamint Európában 2 ország maffia szervezete. Így ők a harmadik legnagyobb szervezet.

A két rózsa. Az egyik a fehér, a másik pedig a vörös rózsa.

A fehér rózsát, úgy szokták hívni, hogy az Angyalok rózsája. Ezt Kim Taehyung vezeti. Egy kicsivel több maffia szervezet áll az irányítása alatt, mint a Nefelejcsnek. Ők a másodikak a sorban.

És végül a vörös rózsások. A Vér rózsája elnevezést kapta. Ezt nem más irányítja, mint Kim Namjoon. Nekik van a legtöbb gyilkoló osztag. Ők a legelsők. Kíméletlenek. Bárkit képesek megölni, akik az útjukba esik.

Az emberek, hogy "biztonságban" legyenek beépültek valamelyik nagy vállalthoz. Senki nem gondolja, hogy ez a három cég ilyen piszkos dologgal foglalkozik. Kívülről csak egy sima hétköznapi vállalatnak tűnnek, de ami belül van, az már más.

Taehyung szemszöge

Az irodámban ülök az asztalomra támaszkodok míg a kezeimet az arcom előtt pihentetem.

Egyfotót nézek. A képen egy lány, egy fiú, és én vagyok látható. Elővettem egymásik fényképet. Ezt már nem néztem olyan vidáman. A kép egy családomatábrázolta, amikor kiköltöztem Japánba a nagyszüleimhez. Néhány évig ott éltem, amikormegtudtam, hogy a szüleim meghaltak egy balesetben, így egy másik családhozkerültem. Nem igazán izgatott a dolog addig, amíg meg nem tudtam, hogy lesz egyhúgom is. Sokszor elmentem meglátogatni őt. Aztán egyszer csak azt a hírtkaptam, hogy árva házba került.

Ragaszkodottam ahhoz, hogy rakják át a nagyszüleim árvaházába, így közelebb tudhatom őt. Amikor elsőnek meglátogattam kiderült, hogy amnéziája van és örökre elfelejtette, hogy én a bátyja vagyok.

Ezért inkább a barátja lettem. Sokáig volt ott aztán elkerült onnan. Utána is tartottuk a kapcsolatot, viszont az utóbbi időben nem írt. Aggódtam érte. Mi történt vele? Vajon baleset érte? Vagy Magyarországra ment? De akkor szólt volna! Majd megkérdezem Suga-t. Ő biztos, tudja, hogy hol van. Bár azt mondta, hogy a múltkor ő sem kapott róla semmilyen hírt.

Csendben ültem az asztalnál és ilyesmi gondolatok szántottak végig a fejemben. Egészen addig amíg valaki nem kopogott.

- Ki az? - szóltam ki.

- Jungkook. - mondta valaki.

- Gyere be. Mit akarsz? - nézettem a belépő fiúra.

- Csak néhány hír a Mérgezett Rózsával kapcsolatban. - felelt, én pedig egyből lecsapottam a papírokra. Néhány perc alatt átfutottam a sorokat, majd értetlenül néztem fel.

- Nem azt mondtad, hogy a hackerük nem rég meghalt? - kérdeztem Jungkook-tól.

- De miért? - kérdezte a fiú.

- Csak mert olyan épületben akcióztak, aminek igen bonyolult rendszere van. - feleltem

- Lehet, hogy szereztek valakit. - vonta meg a vállát Jungkook.

- Nézz utána. - adtam ki a parancsot.

- Ó, tényleg, Suga megjött- hagyta el a szobát a fiatal fiú, egyből felpattantam és elindultam az egyik kis tárgyaló terembe.

- Szia - köszöntünk egymásnak.

- Tudsz valamit róla? - tértem egyből rá. Suga csak bólintott, majd gyorsan elmesélt mindent. Minél tovább haladt a történetben, annál dühösebb lettem.

- Ezt nem hiszem el. - csaptam dühösen az asztalra.

- Hogy van? - kérdeztem.

- Viszonylag jól- felelt Suga.

Lee szemszöge

Nagyon jól aludtam. Éreztem, hogy valaki simogatja az arcomat, és közben valamit suttog a fülemben.

- Ébresztő! - hallottam egy kellemes hangot, míg egy puha kéz cirógatta az arcomat.

- Nem akarok. - suttogtam halkan. Hallottam, ahogy halkan elneveti magát.

- Akkor viszont büntetés lesz. - mondta, nekem pedig egyből kipattant a szemem.

- Jól van, fent vagyok! - ültem fel, ezzel lelökve magamról Namjoon-t. Álmosan, kikeltem, majd elgondolkodtam.

- Merre van a fürdőszoba? - kérdeztem tőle, ő pedig gyorsan megmutatta. Elvégeztem a dolgomat, majd kiküldtem a szobából Namjoon-t, hogy felöltözhessek.

Gyorsan magamra kaptam néhány ruhát, majd átadtam Namjoon-nak, hogy ő is átöltözzön, addig én elkezdtem reggelit készíteni. Egyszerűt csináltam, mivel nem igen volt sok hozzá való itt.

- Megjöttem köcsög, és szia Lee. - lépett be Jin.

- Ti mindig így köszöntök egymásnak? - kérdeztem, mire Jin csak bólintott.

- Végre van asszony a háznál, és nem nekem kell főzni. - ült le a fiú egy székre, én pedig csak mosolyogtam. Valamiért jó kedvem volt. Pedig ritkán van az.

- Lehet, hogy nem a legjobb. - tettem le az ételt az asztalra, amikor elkészült. Neki láttunk enni, Jin pedig agyon dicsért, hogy milyen finom lett. Mikor végeztünk gyorsan elmosogattam, majd oda mentem a fiúkhoz, de Namjoon felállt, és rám nézett. Kérdőn néztem rá.

- Lee, ha nem haragszol, akkor most beszélnék Jin-nel négy szemközt. - mondta.

- Oh, rendben. - feleltem keserűen, majd bementem a szobába.

Hányszor volt ilyen, hogy mindig elküldtek, mivel "kicsi " vagyok. Sóhajtva dőltem el az ágyon.

Namjoon szemszöge

- Beszélnünk kell! - mondta halkan Jin, én pedig finoman megkértem Lee-t, hogy most hagyjon magunkra, bár lehet, hogy szomorú lett miatta. Majd utána kiengesztelem.

- Mi az? - kérdeztem.

- Az Angyalok rózsája megtudott rólunk, néhány belső információt. Például, hogy meghalt a hacker, és hogy ki van helyette. Nagy a valószínűsége, hogy elfognak érte jönni. Tudom, hogy már jó néhányszor ajánlatot tettek neki, de mindig visszamondták. Ráadásul nem is akar ki mondta vissza. Ha jól tudom személyesen maga az utód. Jobb, ha vigyázunk rá. Nem akár ki a mi kis hackerünk. Olyan titkai vannak, amit még te sem tudsz. - mondta Jin.

- Honnan tudod ezeket? - kérdeztem.

- Az egyik beépített emberünk adta át, miszerint erre készülnek. - felelt. Bólintva vettem tudomásul, hogy mivel állunk szembe. Úgy látszik, hogy Lee igen nagy népszerűségnek örvend.

- És ha ez nem elég akkor még a Park-ék is szemet vetett rá. - mondta Jin.

- Ők mire készülnek?

- Jelenleg semmire, most inkább a fehérekkel lesz baj. Úgy látszik nem tanultak abból. - összegezte Jin, én pedig bólintottam. Nagyon oda kell majd rá figyelni. Valószínűleg ide nem jönnek, de ha kimegyünk akkor bármikor.

- Megöllek Kim Taehyung, ha elveszed tőlem!

Maffia a szerelem // Befejezett//Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora