Lee szemszöge
Bágyadtan néztem magamat a fürdőszoba kis tükrében. Nem tudtam, hogy milyen nap van hány óra van és hogy milyen napszakban vagyunk. A napok teljesen összefolytak lassan már a tudatomat is kezdtem elveszíteni. Vagyis én kezdtem ezt gondolni.
Minden nap megszúrnak valamivel, amitől mindennap órákat alszok, de közben valahogy kezdettem valami mássá válni. Nem tudok se gyorsan mozogni, se rendesen gondolkodni. Bár, ha tudnék mozogni, akkor sem tudnék észrevétlenül elmenni, mivel van a szobában egy kicsi kamera. Mikor megláttam, végig azon pörgött az agyam, hogy vajon ennek a rendszerét feltörtem e vagy sem. Mert ha igen, akkor a fiúk könnyen megtalálnak. Feltéve, ha keresnek.
Már csak abban reménykedem, hogy Namjoon eljön értem. Csak ez az egy dolog éltetett engem. Soha nem gondoltam, hogy ilyen szánalmas állapotban leszek egyszer és tényleg bíznom kell valakiben.
Namjoon szemszöge
Döbbenten néztem Jimin-re, aki az előbb közölte, hogy igen elakarta rabolni Lee-t, de hogyha Lee nem szerette volna akkor vissza engedte volna hozzám.
- Park Jimin akkor még is hol a jó büdös életben van? -csaptam az asztalra, és vérengző szemekkel néztem a fiúra, aki igencsak megijedt.
- Esküszöm, hogy nem tudom hol van. Akivel elhozattam az elárult engem, és valaki másnak adta- mondta a srác, és lehajtotta a fejét.
- Ki volt az, akivel elraboltad? - kérdezte Taehyung.
Együtt jöttünk Taehyung-gal, Jungkook-kal, valamint Jin-nel, miután kijózanodtam.
- Ashley. - mondta Jimin, amin már meg sem lepődtem mivel tudtam, hogy a lány mászkál valami ilyesmiben.
- Tessék? - akadt ki Jin, aki viszont erről semmit nem tudott.
- Jin, ez most lényegtelen. - mondtam neki.
- És honnan tudod, hogy elárult téged? - kérdezte Jungkook, ami viszont engem is érdekelt.
- Ezt sz üzenetet kaptam, pár nappal ezelőtt. - nyomta Taehyung kezébe az eszközt, majd sorban mind elolvastuk az üzenetet. Én kaptam meg utoljára. Gyorsan átfutottam a pár soros üzenetet, majd visszaraktam az asztalra, egy hatalmas sóhajtás keretében.
- Már csak az a kérdés, hogy hol lehet Lee. - mondta Hoseok, Jimin segédje.
- Tudok egy embert, aki segíthet. - mondta Jin, én pedig egy grimaszt vettettem.
- Kicsoda? - sandított a fiúra, Taehyung, mire ő csak csukott szemmel válaszolt.
- Min Yoongi. - felelt, mire mindenki döbbenten nézett ránk.
- Honnan ismeritek őt? - kérdezte egyszerre Jimin és Taehyung.
- Nálunk dolgozik hivatalosan és mi küldtük el őt hozzátok. - feleltem, és vártam, hogy kiakadjanak, de helyette csak elnevették magukat.
- Soha nem gondoltam volna, hogy mind hármunknak dolgozik az a fiú. Minden elismerésem. - mondta Jimin, miközben Taehyung hevesen bólogatott.
- Hol van most? - nézett rám Taehyung.
- Mindjárt hívom. - mondtam, majd arrébb vonultam és elkezdtem tárcsázni a számát.
- Igen? - szólt bele a telefonba.
- Gyere a Nefelejcsbe. - mondtam neki, majd leraktam a telefont.
- Nemsokára itt lesz. - sétáltam vissza a többiekhez.
YOU ARE READING
Maffia a szerelem // Befejezett//
Romance(JAVÍTOTT!) Egy város, ahol a maffia mindennapossá vált. A rendőrök hiába próbálják visszanyomni, titokban mégis élénken pezsdül a maffia világa. Lee hogy megtudjon élni a világban, hacker. Ám egy nap kap egy levelet a Mérgezett Rózsa nevű maff...