Vychádzala som zo školy so Susan a Nataly. S veľkou istotou že sa budeme dohadovať kam dneska zájdeme som cupitala za nimi. Susan, ako najvyššia z nás išla ako prvá a vedľa nej sa pohybovala Nataly, najnižšia z nás. Ach, čo by som dala za výšku Susan. A jej nohy. Ani si neuvedomuje, aké šťastie má... A ja sa dakedy nepočúvam, veď byť vysoká a mať štíhle dlhé nohy nie je mať šťastie.
Zastali.
"Počúvaj, zistila som meno toho chalana ktorý sa mi páčil. Luke." pošepkala Nataly. Vždy predo mnou šepkali. Neznášala som to... "Veď ja viem, moja sestra o ňom celé dni rozpráva. Teda rozprávala.. Však je zlatý?" Pozrela sa na svoju tapetu.
Človek nie je pár dní v škole, a spolužiačky majú nového idola. No fasa.
Ja, sociálne založený človek som vedela o kom sa jednalo. Luke .. hm.. žeby ten z 5sos? Nepoznala som ich veľmi. Počúvam one direction, a o 5sos viem tak akurát že boli predskokanmi na ich turné. Pár minút sa tam rozplývali nad Lukovými fotkami a ja som nemohla odolať tak som trochu nakukla aj ja... Nebol škaredý. Ale môj celebrity crush je Niall. Ale celkom sa podobajú .. Myslím.. Tie blond vlasy a modré oči ktoré sa mi na Niallovi páčili, mal i Luke.
"A ty? Poznáš 5sos? Ktorý sa ti najviac páči?" Susan na mňa zrazu prehovorila. Milé prekvapenie, čakala som že ma budú ignorovať keď sú také zaláskované do Luka. Ale musela som jej odpovedať.. Ale čo? Veľmi ich nepoznám, viem ale ich mená. Keby som povedala že niekto iný, nemuselo by to dopadnúť dobre a keby som vravela že Luke, možno by som zase zapadla..
Áno, zase zapadla. U nás to chodí tak, 3 mesiace sa s vami bavia, ďalšie 3 si vás nevšímajú.. Smutné. Ale nedá sa s tým nič robiť. Aspoň doteraz sa nedalo.
"Mne sa páči tiež ten... Luke." povedala som s falošným úsmevom, dúfajúc že ten chalan na fotke sa volá Luke. A ticho som dúfala, že sa ma nič iné nespýtajú. A potom som si spomenula na Ashtona. Ten nie je zlý.. Toho som poznala možno najviac, lebo sa hovorilo že chodil s Gemmou, sestrou Harryho.
"A ešte sa mi trochu páči Ashton." vykríkla som presvedčivo, že viem niečo viac než len meno Luke. Že sa so mnou môžu rozprávať. Tento krát ma nevyhodia.
"Už musím ísť, tak sa majte, Teddy volá." a nahodila som ďalší falošný úsmev. Tu je každý falošný. A všetci sme si na to zvykli, ako sme si zvykli aj na seba. Už len čakáme kedy vypadneme.
Rozbehla som sa ku vchodu. Áno, bývam na proti škole, a je to občas úľava, občas utrpenie. Teddy je môj pes, ktorý sa práve nachádza u babky. A prečo? Nechcú dovoliť aby zostával sám doma. Tak ja ho musím každé ráno odnášať tam, a potom späť. No vždy keď prídem domov tak sa pustím do počúvania hudby a zapojím aj do toho fantáziu. Hudba ma vždy inšpirovala, ukľudňovala. Je to veľmi zaujímavé, a myslím že nie som jediný prípad..
Hodila som tašku, vybrala z nej mobil, a rozhliadla sa po slúchadlách. Bola som sama doma. To milujem. Som divný človek. Mám rada samotu. No čo už.
Keď som konečne našla po 5 minútovom chodení po byte slúchadlá, zapojila som ich do mobilu a pustila pesničky. Samozrejme, od one direction... Ako inak. Hudba ma vlastne inšpiruje tak, že keď si ju pustím tak hneď sa mi začnú v mojej mysli vytvárať príbehu ktoré majú nádych melódie hudby ktorú počúvam..
Tak ale dosť by bolo hudby. Teraz by som mala ísť po psa.. Ale zrak sa mi uprel na notebook. Alebo by som si mala pozrieť 5sos? Predsa by som mala vedieť niečo viac, keď som už vravela že sa mi páči Luke a Ash...
Prešla hodina. Mala som už byť dávno doma zo psom. Miesto toho som doma, bez psa, za notebookom a pozerám videá s 5sos. Toto neskončí dobre...
YOU ARE READING
blue as your eyes || luke hemmings
Fanfiction"Chcela som ťa len spoznať." "Modrá, ako tvoje oči." "Je neskoro..." --------------------------------------- copyright © daniclemmings 2014-2016 best: #6 in Fan-Fiction