part thirty two 1/2

658 91 5
                                    

Netušila som čo si mám vlastne o ňom myslieť. Nevedela som vlastne, aký máme vzťah. Potrebovala som odpovede.. 
--------------------------------------------------------------------------------------------

LUKOV POHĽAD
Vošiel som do izby kde by mala byť Dani. Už je tu dosť dlho, no nikto za ňou veľmi nebol. Nemal som a nebudem mať rád nemocnice. Pri jej posteli som zbadal jeho. Aidana. Ten chalan ma dosť sere. Neznášam ho už odvtedy čo som ho prvý krát videl. Len obťažoval Dani.

Skláňal sa nad ňou a vyzeralo to akoby jej niečo chcel urobiť. Uniesť ju alebo čo. Prišiel som k nemu, jednu som mu vrazil a zobral som Dani na ruky. Bola noc, nechápal som čo tam on robil.

Dani som položil na sedačku auta a vyštartoval. Čakala ma celkom dlhá cesta do nového domu.

Už bolo vidno keď sa Dani zobúdzala. Stále sme neboli na mieste, trochu som blúdil. Keď sa zobudila, začala sa vypytovať na všetko. Čo tu robíme, prečo tu sme, a tak... Nahovoril som jej že všetci súhlasili s tým aby sa so mnou odsťahovala.

Dom sa jej páčil. Komu by nie. Je to tu prenádherné. Celé pre ňu. Videl som v jej očiach radosť. No v tom som pocítil v ruke vibrácie mobilu, volala mi Suzie. Musím sa s ňou stretnúť.

-------------------------------------------------------------------------------

ospravedlňujem za to ako je to veľmi krátke, ale Dani je tak šikovná že si rozbila ntb. Časť dokončím neskôr, chcela som len informovať.

blue as your eyes || luke hemmingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin