part nineteen

693 103 7
                                    

" Tak ahoj. " povedala som a objala som ho. Veľmi rada dávam objatia. 
No on si to zrejme zobral inak.. 
------------------------------------------------

Začal ma bozkávať. No v tom niekto otvoril dvere. Rýchlo som sa odtiahla od Aidana a pozrela sa na osobu ktorá otvorila dvere. Hneď som uvidela blond vlasy a jeho modré oči a uvedomila som si že je to naštvaný Luke.

" Myslím že by si mal ísť." povedal Luke Aidanovi a on to dobre pochopil. Pozberal svoju všetku hrdosť a odkráčal. Pozrela som sa na Luka ale on na mňa nie. Pozeral sa na Aidana ktorý stále kráčal pred naším domom. 

Moju pozornosť dostala mucha ktorá si sadla na Lukove plece. Vedela som že Luke nemá rad muchy tak som ju chcela odohnať no trafila som Luka. On sa na mňa pozrel nechápavým výrazom tváre a buchol ma späť. 

Vošli sme do domu, ja som hodila tašku na zem. Na gauči sedel Mike, Calum, Ash a Lexie. Mali asi veľmi zaujímavú debatu pretože si vôbec nevšimli to ako Luke začal trepať všetkým možným okolo seba. 

" ČO TO MALO ZNAMENAŤ , PREČO S TEBOU ROBIL TO ČO SOM ŤA UČIL? " jeho oči práve vôbec neboli také ako pred tým. Nebola to tá modrá ktorú milujem ale boli to oči plné hnevu. 
" Luke, pokoj. Veď aj tak to nič neznamenalo ani s tebou, ani s ním. " 
" Ako myslíš. " povedal a odišiel do svojej izby. Nechýbal ani buchot dverí.

Ja som len pokrčila plecami a pridala sa ku chalanom a Lexie. Vôbec som nevnímala to o čom sa bavili. Len som pozerala na vypnutý televízor a rozmýšľala. Prečo to Aidan zrobil? Pochopil snáď moje objatie zle? Musela som si ísť zavolať.. 

Ani si nevšimli že som odišla. Vytiahla som mobil a začala som v zozname hľadať kontakt. Ešte šťastie že mi ho do mobilu napísal inak by som mu zavolať nemohla.. 
Stlačila som volať. Ani to nezvonilo a hneď som započula "Volané číslo neexistuje." 
On si snáď zo mňa robí srandu?! Čo to má znamenať?

Vykašlala som sa na Aidana a išla späť do obývačky. Bola tam už len Lexie.
" Ahoj, môžem sa s tebou o niečom porozprávať? " 
" No už bolo na čase." zasmiala som sa.
" Prišla mi sms-ka. Čo to má znamenať? Myslela som si že chodíš s Lukom. " dorozprávala a ukázala mi sms-ku. Na fotke som bola ja ako sa bozkávam s Aidanom. Teda oprava, ako ma začal z ničoho nič Aidan bozkávať.
" Ja s Lukom ani s Aidanom nič nemám. To on ma začal bozkávať. " 
" Ja ako kamarátka ti to uverím, ale čo ostatní? "
" Ostatní? Aký ostatní? " 
" Zrejme to nezrobil sám, potreboval to odfotiť a tak.. Podľa mňa to mal v stávke. Nebolo by to prvý krát.." 
" So mnou sa nebudú zahrávať žiadne hry! Okrem.."
" Okrem? " 
" To nerieš. " samozrejme že som myslela hru Hemmingsa. Hrali sme ju už od začiatku a ja som ešte stále neprišla na systém a pravidlá.. A chcem. Chcem všetko vedieť, a chcem ju vyhrať. 

Aby som sa zaučila, tak som použila metódu Luka. Napísala som mu krátku, výstižnú sms-ku ktorú môže pochopiť tak ako chce. 
game continues. -dmc

Čakala som na odpoveď vo svojej izbe. Zase som prestala vnímať poňatia o čase pri notebooku.. Tento život je rovnaký. naozaj to človeka prestane baviť. No v tom sa v mojej izbe objavil Luke.

" Takže ty chceš hrať hru? " 
" Pokiaľ ma ju naučíš hrať. "
" Stačí vedieť pravidlá. "
" Snažím sa na nich prísť.. "
" Myslím že ti to ide dobre. Neprestávaj. " 

Zase ma začal bozkávať, a cítila som sa oveľa lepšie než prvý krát. A dokonca lepšie než som sa bozkávala s Aidanom. 

" Luke? Ako to je vlastne teraz? " odtrhla som sa od neho.
" Mám ťa rád. " usmial sa.
" Aha, aj ja teba. " usmiala som sa tiež.
" Máť rád je niekedy viac než milovať. " povedal a ja som absolútne nechápala prečo. Pokračoval v bozkávaní. 

" Rád hraješ hry všakže? " zase som to prerušila. Baví ma to.
" Áno, ale nikdy ich nezastavujem tak keď ti to nebude vadiť rád by som pokračoval.." 
" Myslím, že na nový level sa tak čoskoro nedostaneš. "
" Myslieť znamená nič nevedieť. " 

---------------------------------------
Špecialne pozdravujem Zuzku , ktorá chcela byť spisovateľka tak vymyslela tú situáciu s muchou. Pozdravujem a odkazujem, založ si wattpad, potrebujem votes. /joke/ 

blue as your eyes || luke hemmingsWhere stories live. Discover now