part sixteen

742 106 18
                                    

" Ešte som sa nespýtal. Aká je tvoja obľúbená farba?"
" Normálne by som ti povedala farbu čiernu. A ešte by som dodala že bude moja obľúbená až pokiaľ ju nenahradí nejaká tmavšia. Ale naozaj.. Modrá, ako tvoje oči." povedala som a pozrela som sa mu do nich. 
-----------------------------------------------------

Neuhol pohľadu, pozrel sa na mňa tiež. Zrazu vstal, silno ma chytil na ruku a len odsekol "Poď." Veľmi ma to zaskočilo, nečakala som takúto reakciu. Povedala som snáď niečo zlé? 

Po obchode ma po jeho boku stále ťahal, už ma dokonca začínala bolieť ruka. S bolesťou v očiach som sa na neho pozrela, no on nič nepovedal a ignoroval ma. Prišli sme k jeho autu, otvoril dvere a naznačil mi aby som nastúpila. Celý čas bol ticho a ja som ho poslúchla.

On samozrejme nastúpil tiež.
" Povedala som niečo zlé? Čo ti je? Prečo si ma ťahal ako psa? " chcela som vedieť dôvod jeho reakcie. No on stále mlčal a dokonca pustil rádio aby ma nebolo počuť. 

Vytiahla som si mobil a ignorovala som ho. Pokračovala som v jeho hre. Asi sa skončilo spoznávanie. Napísala som Mikovi že Luke je akýsi zrazu čudný, no on mi len odpísal že je to u neho obvyklé a nemám sa tomu čudovať. A tiež ma ževraj varoval. No to určite.

Už som si myslela že táto cesta bude nekonečná a nikdy neskončí, no konečne Lukovo auto zastalo pred naším domom. Otvorila som konečne dvere a postavila sa na zem. V autách mi je niekedy zle a ukázalo sa to aj teraz, takže som rýchlo letela do kúpeľne a ku mne sa dostali nechápavé pohľady Luka,Mika a mojej rodiny.

" No tak čo, ako bolo? " počula som ako sa Mike rozpráva s Lukom.
" Nevyzvedaj. " Luke je asi stále urazený, a dokonca sa tak rozpráva s Mikom.. čo sa stalo? Započula som buchot dverí a ďalej som ho neriešila. Napustila som si horúcu vaňu a ľahla si do vani.

Po asi pol hodine som vyliezla z kúpeľne a začala vyzvedať kto sa nachádza v dome a kde. Cestou som stretla Caluma.
" Ahoj Dani. " zazubil sa.
" Jee ahoj Calum, nevedela som že tu si. Ako sa máš? " celkom trápna otázka ktorú fakt neznášam.
" Dobre a čo ty? " začala sa na mieste pohupovať. Asi sa niekde ponáhľal.
" Fajn. Prepáč keď ťa zdržujem, vidím že sa niekde ponáhľaš tak ahoj." usmiala som sa a odišla.

V Mikovej izbe bol čistý vzduch tak som sa rozhodla tu zostať. Nemala som veľkú náladu sa s niekým baviť. Pozrela som sa von oknom a zistila som že na bazéne je Calum, Ashton a Lexie .. Počkať Lexie?! Čo tá tu robí? 

Začala som bežať dole schodmi a namierila som si to rovno ku bazénu. 
" Lexie! Čo tu ty robíš? " musela som si chrániť tvár, slnko bolo príliš ostré.
" Ahoj Dani, no povedala som si že sa u teba stavím ale už ma zamestnal niekto iný. " pozrela sa na Caluma a Ashtona.
" Nekradnite mi kamarátku láskavo." zakričala som na nich.
" Nežiarli. " dostala som prostú odpoveď. 

Zacítila som ruky na mojom tele a potom som zacítila to ako sa moje telo dvíha. Niekto ma oblečenú hodil do vody. V tej chvíli som si myslela že dotyčného zabijem. No dotyčný skočil za mnou.

" Už nie si urazený? " 
" Nebol som urazený. " povedal a snažil sa ma potopiť. No márne, pod vodou som viac človekom než nad vodou. Prekvapilo ho to a pustil ma.

S Lexie sme sa rozhodli odísť do izby a vysušiť sa.
" Čo to malo znamenať? Nevravela si mi že si Mikova sestra. Rozprávam o nich hodiny a ty mi to zamlčíš? " pozrela som sa na ňu ospravedlňujúcim pohľadom a ona to pochopila.
" Luke. Je z teba zmetený. Videla som to. " 
" To je zlé alebo dobré? "
" Myslím že dobré. " 

A takto sa skončil náš rozhovor. Zišli sme dole a všetci sa už sušili v obývačke. Vyberali film, asi chystali filmový večer. Potešilo ma to tak sme sa s Lexie pridali. 

Lexie si automaticky sadla medzi Caluma a Ashtona. Zasmiala som sa no oni to ignorovali. Vybrala som sa do kuchyne po pitie a popcorn lebo ostatný na to samozrejme zabudli. 

"Čo chcete?" zakričala som do obývačky a dostalo sa ku mne kopu odpovedí. Začala som s pitím. Tí ľudia sú ale vyberaví.. 

Pretože mi moja pamäť nevystačila rozhodla som sa ísť späť do obývačky a všetko si zapísať. Ako som si to zapisovala Luke sa ponúkol že mi pomôže. Celkom ma to zaskočilo no jeho pomoc som neodmietla. 

Naplňovala som poháre a na mojom krku som zrazu pocítila dych. Vedela som že je Lukov. Mal robiť popcorn, no toto mu prišlo asi ako lepšia zábava.

" Luke,čo chceš? " pozrela som sa mu do očí.

blue as your eyes || luke hemmingsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant